Honda Spacy CH 125 1984 - Oldtimer (belastingvrij)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, afgelopen dagen weer even met de Spacy op pad geweest.

Ging prima, nog even gekeken naar de brandstofmeter, euvel is gevonden: lekke vlotter... (nog niet gerepareerd overigens).
 
Na aardig wat belangstelling helaas nog niet verkocht.

Echt een prachtig apparaat!
 
Maar ja, wat is dan een haalbaar bedrag? Hoeveel kratten Hertog Jan wil je ervoor?

En nog belastingvrij ook. Twijfel...
 
Laatst bewerkt:
OMG :o Die look! :P Ik rij al voor gek op m'n matzwarte CB250 uit '81, maar dit doe ik mezelf niet aan. Op een vreemde manier wel supervet :')
 
OMG :o Die look! :P Ik rij al voor gek op m'n matzwarte CB250 uit '81, maar dit doe ik mezelf niet aan. Op een vreemde manier wel supervet :')

Nee je rijdt echt niet voor gek hoor. Heb nog nooit mensen mij zien uitlachen. Of ze durven niet O-) Uitgezonderd dan die keer dat ik een lang stuk snelweg gereden heb in compleet heavy duty tourpak, ja dat ziet er een beetje vreemd uit _O- en dan al die motorrijders omkijken. Onbetaalbaar :P

Idd een matzwarte CB250 uit '81 is too much, zelfs voor mij ;)

Hmm ja, een afwijking heb ik wel. Ik heb een aversie tegen "normaal" (tja waarom dan die CBR1000F? Tja, voor de betrouwbaarheid, prijs en power). Waar je mij kan verleiden? Een bak met geld :P
 
Maar hij gaat niet voor een paar honderd euro weg wat sommige misschien verwachten......

In de openingspost staat een prijs van slechts €450; dat is toch een paar honderd euro :+
Erg leuk ding, onbegrijpelijk dat je 'm nog niet kwijt bent eigenlijk.
 
Thankx zzz, ik vind het ook redelijk vreemd... Als ik hem niet kwijtraak denk ik dat ik hem over een paar jaar (samen met de 1000F) inruil voor een leuke zware maxi scoot. Vindt het wel wat hebben dat scooteren.

Genesiz, thanks :D Wat verbruikt het... ik gok zo in de buurt van de 1:30. Ik houd het eigenlijk niet zo bij. M'n DD verbruikt 1:18 maar die gebruik ik dan ook een stuk vaker. Deze scoot is wat te klein voor mij en mijn vriendin samen (we zijn niet de kleinste). Alleen is het prima te doen, maar als ik naar voren schuif heb ik dat sleuteltje tegen m'n knie. Vandaar dat hij wat weinig "runtime" krijgt.
 
Op een regenachtig dagje maar even een kickje voor deze prachtige scoot.
 
Zie voorgaande reactie.. nog steeds regenachtig.. Maar met de voetverwarming heb je wel lekkere warme voetjes *O*
 
Ik had voordat ik mijn Helix had een Elite 150. Is hetzelfde als een spacy op het 150cc blok na.
Het verbruik was 1:38! Mijn Helix haalt ook nog een nette 1:30.
Het blijven leuke dingen.
 
Die Helixen blijven dat zeker .....(Leuke dingen om op te rijden ) (;-)
Maar 1 op 30 heb ik nog niet kunnen halen....
 
Zeker netjes, 1:30 voor de grotere broer van deze kleine geweldenaar ;)

Heb nog nooit op een Helix gereden, misschien komt het er nog wel van.... maar zit te denken aan een scoot die groot genoeg is voor 2 en met gemak 130/140 kan halen.
 
Een Helix is groot genoeg voor 2 maar 130 halen ze niet.
Dan moet je toch naar een nieuwere op zoek.
 
Ik denk het ook... maar ik heb tijd.... om er over na te denken....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan