Honda SH 300

Kees Vetje

MF veteraan
19 feb 2017
3.474
2.410
Bollenstreek
Mijn scooter mag weg, geen haast bij.
Bouwjaar 2009. Betrouwbaar, zuinig.
Altijd binnen gestaan en goed onderhouden, maar met enige gebruikssporen.
Km stand nu net de 46.000 gepasseerd. Loopt op, want er wordt bijna dagelijks mee gereden.
Banden zijn Bridgestone's Hoop, profieldiepte voor is 3.5 mm, achter 3 mm.
Extra's: Givi scherm, beetje ingekort.
handvatverwarming, in twee standen
12 volt aansluiting onder het zadel.
Een van de betere soort YSS schokdempers achter.
De Tom Tom steun hoort er niet bij.

Boekjes er bij.
Twee originele sleutels met chip, één imitatie zonder.
Vraagprijs €1600, 00

Proefrijden mogelijk na legitimatie. Bij eventuele overschrijving wil ik een papieren vrijwaring.
Telefoonnummer 0613617406. Graag reageren via Whatsapp ivm lawaaiige omgeving op het werk en mijn onregelmatige werktijden.
 

Bijlagen

  • P1120296.JPG
    P1120296.JPG
    179,2 KB · Weergaven: 24
  • P1120297.JPG
    P1120297.JPG
    203,5 KB · Weergaven: 33
  • P1120299.JPG
    P1120299.JPG
    357,5 KB · Weergaven: 26
  • P1120304.JPG
    P1120304.JPG
    322,2 KB · Weergaven: 24
  • P1120300.JPG
    P1120300.JPG
    125 KB · Weergaven: 31
  • P1120305.JPG
    P1120305.JPG
    190,7 KB · Weergaven: 25
  • P1120306.JPG
    P1120306.JPG
    123,4 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Ziet er nog goed uit voor de km's. Ik heb twee jaar terug een grijze variant voor ongeveer hetzelfde verkocht. Die had wel wat meer krasjes.
 
Dankjewel voor het compliment. Op deze zitten ook een paar krasjes. Mede omdat een keer iemand in de stad zijn fiets er ongevraagd tegen aan had gezet. Geen drama, maar wel zichtbaar van dichtbij. Rijdt er gelukkig niet minder door. 😀
 
Eens met Broemer, hij oogt nog goed en ik vind hem leuk in deze kleurstelling. Normaliter moet bij max. 30.000 km de varioset vervangen worden. Lijkt me voor het goede beeld handig om even aan te geven of dat al gedaan is en misschien is er nog wel meer te melden over uitgevoerd onderhoud dat voor een belangstellende interessant is.
 
Eens met Broemer, hij oogt nog goed en ik vind hem leuk in deze kleurstelling. Normaliter moet bij max. 30.000 km de varioset vervangen worden. Lijkt me voor het goede beeld handig om even aan te geven of dat al gedaan is en misschien is er nog wel meer te melden over uitgevoerd onderhoud dat voor een belangstellende interessant is.
Het is goed dat je een opmerking maakt over het onderhoud. Qua service heb ik mij aan de Honda voorschriften gehouden en daarbuiten meteen dingetjes aangepakt waar een ander mee zou wachten tot het tijd is naar de dealer te gaan. Dus altijd goede olie gebruikt, nieuw filter, klepspelingcontrole, enz. De varioset is nog steeds de originele. Met 40.000 km los gehad voor controle en niks aan te zien of te meten, behalve dat de flanken van de riemschijven ietsje gebruikt zijn. Misschien mis je dan 3 km topsnelheid? Vind het meer bangmakerij dat als praatje in de rondte gaat over motorscooters. De werking is nog net zo goed als bij 20.000 km. De riem wordt elke 18.000 vervangen. Zo kan je er van uit gaan dat je betrouwbaar onderweg bent. Net als de tandwiel aandrijving achteraan. Daar zit de juiste olie in en maakt geen enkel geluidje. Wie werkelijk geïnteresseerd is en naar mij toe komt om de scooter te bekijken, mag ook mijn digitale onderhoudsarchief zien wat ik bij aanschaf ( bijna vijf jaar geleden) heb aangemaakt.
 
Laatst bewerkt:
De mijne kreeg bij 35 dkm nieuwe koppelingsschoenen en een nieuwe drukveer. Bij 44 dkm een setje nieuwe lagers in de eindaandrijving. Als ik me de km standen goed herinner tenminste. Naast riemen en olie nooit wat mee gehad. Superding. Ik heb er nu een uit 2015. Rijdt precies hetzelfde maar is voor mijn gevoel heel iets trager.
 
Ondertussen is er weer 1000 km op de scooter afgelegd. Daarom de kilometerstand in de advertentie omhoog gebracht en de vraagprijs naar beneden bijgesteld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan