Honda Rebel CMX250C uit 1985

Status
Niet open voor verdere reacties.

IQski

MF veteraan
17 jan 2011
3.312
3
3rd rock from the sun
*** Nogmaals aangepaste vraagprijs ***

Nette Honda Rebel CMX250C uit 1985. Motor komt origineel uit US, ingevoerd in 1991.
Dus een mijlenteller en belastingvrij!

Extra's:
• Sissy bar
• Engine guard
• Lederen zadeltassen

large


Technische staat van de motor is zeer goed. Bekende Honda kwaliteit: starten, lopen!
Onlangs luchtfilter en bougies vervangen.
Banden in prima staat.

Ideaal voor een niet al te groot persoon om lekker mee te toeren. Gezien het vermogen, <25kW, geschikt voor de beginnende motorrijder in de lichte klasse.

Vraagprijs: €700,-

Foto's te vinden op Motorshopper: Motorshopper: Honda Rebel CMX 250C te koop
 
Laatst bewerkt:
De zogenaamde gegadigde is afgehaakt omdat ie niet doorhad dat het om een lichte kleine motorfiets ging.

Waarschijnlijk ten overvloede, over de prijs valt te praten natuurlijk.
 
tsja, die lichtere choppers/cruiser/watdanooks hebben niet veel aandacht in nederland, men wil allemaal groot groter grootst...
en ik moet zeggen, na een ritje op een 750 denk ik dat dat voor nederland het minimale is om mee te kunnen komen.

maar ik heb nog niet op een 250 gereden dus ik kan het niet zeggen...

hoe hard/langsaam gaat zoiets?
wel moet ik zeggen dat het er goed uit ziet!
 
Hey,

Het oudje beestje is in bezit van mijn echtgenote sinds 1997 toen ze haar rijbewijs heeft gehaald. Wij gaan met elkaar sinds 2003 en de rebel wordt zelden uitgelaten. Vorig jaar is er een cbf500 aangeschaft voor mijn vrouw om weer op te stappen na een remfout ongeval jaren ervoor. Zelf heb ik vorig jaar het A rijbewijs gehaald, en een paar keer op de rebel te rijden.

Met mijn 1m80 is de rebel te klein. Maar er zit ook haast geen pit in. Ik heb er eens 85mph mee gereden, dus dat zal misschien 130 echte kmhs geweest zijn. Daarom prima om een beetje mee te tuffen op 80kmh wegen. Vreemd genoeg kan ik toch met plezier rijden op deze motor, ook al heb ik niks met choppers. Het is gewoon een grappige bike, waar hopelijk iemand anders af en toe lekker mee kan rijden.
 
De kijkert was geïnteresseerd maar kon de motor nog niet kwijt. Dus nog steeds te koop.

De lente en zomer komen eraan! Een leuke fiets voor weinig.
 
Vraagprijs nogmaals aangepast.

De motor zoekt nog steeds een nieuw baasje. Hij staat nu tijdelijk heel zielig onder een motorhoes buiten, en mag straks, als ie dan nog niet verkocht is, weer fijn in de garage staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan