honda old skool: spacy. lead, elite

Hoi, ik heb 1 hele Elite, een rokende Spacy en wat losse onderdelen waaronder veel kappen van een Spacy. Ik zoek voor mijn Elite eigenlijk nog een redelijke uitlaat, contactslot (5dradig)en achterveren. Ik weet dat uitlaten een probleem zijn, momenteel zit er een Ducatidemper onder. Als iemand iets weet dan graag. Greetz, Simon
 

Bijlagen

  • image-09-05-2020_17-30-24-82.jpg
    image-09-05-2020_17-30-24-82.jpg
    2 MB · Weergaven: 20
  • 20200504_143552.jpg
    20200504_143552.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 18
Hi all. Luke here from London. Having a really tough time finding a Helix / Spazio in the UK. I see loads in NL for sale so I thought the best way to buy one is probably meet the community and introduce myself! I currently have a Motocompo and have wanted a Helix for some time now but it is so rare here. Look forward to reading through these posts and if anyone wants to sell I'll be here. Cheers

Hoi allemaal. Luke komt uit Londen. Na een echt moeilijke tijd het vinden van een Helix / Spazio in het Verenigd Koninkrijk. Ik zie ladingen in NL te koop, dus ik dacht dat de beste manier om er een te kopen is waarschijnlijk voldoen aan de gemeenschap en mezelf voorstellen! Ik heb momenteel een Motocompo en hebben wilde een Helix voor enige tijd, maar het is zo zeldzaam hier. Kijk uit naar het lezen door middel van deze berichten en als iemand wil verkopen zal ik hier zijn. Cheers
 
Goedenavond,

Ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Honda nh125 lead.

Overgenomen van mijn buurman. 19000 km gelopen, en staat al 8 jaar stil..... Ik ben nu de 2de eigenaar.

Ga hem eerst heeeeel rustig aan weer tot leven wekken.
IMG_20200516_171248.jpg

Zijn er nog meer die er 1 hebben, mee rijden?

Prettige avond.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Honda nh125 lead.

Overgenomen van mijn buurman. 19000 km gelopen, en staat al 8 jaar stil..... Ik ben nu de 2de eigenaar.

Ga hem eerst heeeeel rustig aan weer tot leven wekken.
Bekijk bijlage 1509775

Zijn er nog meer die er 1 hebben, mee rijden?

Prettige avond.
wow gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Een Honda is heel betrouwbaar daar zul je nog jaren plezier van hebben
 
Dag allemaal, Ik zoek een origineel windscherm voor mijn Honda Spacy CH250 uit 1987, wie o wie zou mij hieraan kunnen helpen. En heeft iemand een idee over vervanging van de achterschokbrekers, merk e.d. .........? Ik heb wel daarover iets kunnen vinden in het Forum, nl. deze de YSS Pro-X, maar moet ik nu de 320 mm nemen of die van 290 mm, of maakt dat niet uit?

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal, Ik zoek een origineel windscherm voor mijn Honda Spacy CH250 uit 1987, wie o wie zou mij hieraan kunnen helpen. En heeft iemand een idee over vervanging van de achterschokbrekers, merk e.d. .........? Ik heb wel daarover iets kunnen vinden in het Forum, nl. deze de YSS Pro-X, maar moet ik nu de 320 mm nemen of die van 290 mm, of maakt dat niet uit?

Groetjes
Hoi, ik ben er inmiddels achter dat de schokbrekers van een Helix niet passen. Ik zou de oude even opmeten als ik jou was. Soms vind je iets op Ebay, al zit je dan met verzenden. Ik heb nog wel schermen, wielen ed en een Spacy in onderdelen maar zonder scherm.Sccs, Simon
 
Hoi, ik ben er inmiddels achter dat de schokbrekers van een Helix niet passen. Ik zou de oude even opmeten als ik jou was. Soms vind je iets op Ebay, al zit je dan met verzenden. Ik heb nog wel schermen, wielen ed en een Spacy in onderdelen maar zonder scherm.Sccs, Simon

Hi Simon, begrijp ik het nu goed, dat je nog een los windscherm hebt liggen voor een Honda Spacy CH250 uit 1987 ......?

Groetjes, Bjorn
 
Volgens mij heb ik nog een zijstandaard liggen voor een ch250. Voor wie zonder zit, voor weinig. gr Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan