Honda Integra scooter-motor

Wil je betrouwbaarheid zou ik je adviseren om bij dit draadje te blijven:) Ik weet niet of de T-Max deze betrouwbaarheid je zal opleveren?
Ik mag zeggen dat de Tmax toch wel wel redelijk betrouwbaar is, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, ik was overgestapt van de Bev350 naar Tmax 530 om dagelijks naar het werk te pendelen, ook in de winter en heeft me nooit in de steek gelaten, ondertussen 2de Tmax 560 gekocht maar heb hem nu niet meer nodig om te gaan werken, enkel plezier ritten.
Enige nadeel....duur in aankoop :/
 
Voordat ik de Honda aanschafte heb ik 7 jaar Tmax 500 gereden zonder ook maar enig probleem, ca 55k. Dus zeker wel betrouwbaar maar met de kleinere wielen ander rijgedrag.
 
Wil je betrouwbaarheid zou ik je adviseren om bij dit draadje te blijven:) Ik weet niet of de T-Max deze betrouwbaarheid je zal opleveren?
Dus beter de beverley verkopen hahahhaha t-max zal wel goed moeten zijn dat is bijvoorbeeld de xmax 400 ook japanner altijd ok
 
bwa... ik vond de Bev best aangenaam sturen en heel wendbaar mede door zijn lagere gewicht, ik heb 1 vervanging gehad in de garantie periode maar verder niks, natuurlijk heb ik niet de kilometers( 15.000) gereden zoals Mish.
En ja ...Japanners zijn meestal goed
 
bwa... ik vond de Bev best aangenaam sturen en heel wendbaar mede door zijn lagere gewicht, ik heb 1 vervanging gehad in de garantie periode maar verder niks, natuurlijk heb ik niet de kilometers( 15.000) gereden zoals Mish.
En ja ...Japanners zijn meestal goed
Ja precies ik heb van veel mensen gehoord dat de bev gewoon betrouwbaar is mja wie zal het zeggen.
 
Het is ook een perceptie dingetje. Een verkoper vertelde mij onlangs dat een 2e hands motorscooter heel moeilijk te verkopen is. Na een een x aantal jaren en een bepaalde kilometrage kan je de scooter beter zelf oprijden. Als je de extra onderhouskosten gaan middelen, valt het allemaal wel mee. Ik heb inderdaad heel veel kilometers gereden, als ik bij de 80.000 km de scooter had weggedaan, viel het nog mee. Ik wilde perse de 100.000 km mee rijden, daar is best wat muntjes in gaan zitten.
Ik zou dus lekker blijven waar je zit en gewoon doorrijden. Zuinig is dat een mooi voorbeeld van. Hij heeft zijn Scarabeo destijds in de aanbieding gekocht en rijd er nog steeds mee. Beter kan niet.
 
Ik heb voor de Honda Integra 750 nog een set nieuwe handkappen te koop. Forumprijs: 20,-
 

Bijlagen

  • Handkappen Integra.jpg
    Handkappen Integra.jpg
    84,5 KB · Weergaven: 10
Het is ook een perceptie dingetje. Een verkoper vertelde mij onlangs dat een 2e hands motorscooter heel moeilijk te verkopen is. Na een een x aantal jaren en een bepaalde kilometrage kan je de scooter beter zelf oprijden. Als je de extra onderhouskosten gaan middelen, valt het allemaal wel mee. Ik heb inderdaad heel veel kilometers gereden, als ik bij de 80.000 km de scooter had weggedaan, viel het nog mee. Ik wilde perse de 100.000 km mee rijden, daar is best wat muntjes in gaan zitten.
Ik zou dus lekker blijven waar je zit en gewoon doorrijden. Zuinig is dat een mooi voorbeeld van. Hij heeft zijn Scarabeo destijds in de aanbieding gekocht en rijd er nog steeds mee. Beter kan niet.
Ik plan met mijn Beverly 300 te blijven rijden zolang die of ik het uithoudt. Hij doet het best heel goed. Zit nu op 25.000km met enkel het voorgeschreven onderhoud en zonder enig probleem.
De 100.000 zou hij halen over een jaar of 15-16.
 
Ik plan met mijn Beverly 300 te blijven rijden zolang die of ik het uithoudt. Hij doet het best heel goed. Zit nu op 25.000km met enkel het voorgeschreven onderhoud en zonder enig probleem.
De 100.000 zou hij halen over een jaar of 15-16.
Dit is het meest verstandig. Ik denk dat het 300cc blok uiteindelijk betrouwbaarder is dan de 350. Simpelweg omdat er minder vermogen uit wordt geperst. Hou vol! :) Michel
 
Het is ook een perceptie dingetje. Een verkoper vertelde mij onlangs dat een 2e hands motorscooter heel moeilijk te verkopen is. Na een een x aantal jaren en een bepaalde kilometrage kan je de scooter beter zelf oprijden. Als je de extra onderhouskosten gaan middelen, valt het allemaal wel mee. Ik heb inderdaad heel veel kilometers gereden, als ik bij de 80.000 km de scooter had weggedaan, viel het nog mee. Ik wilde perse de 100.000 km mee rijden, daar is best wat muntjes in gaan zitten.
Ik zou dus lekker blijven waar je zit en gewoon doorrijden. Zuinig is dat een mooi voorbeeld van. Hij heeft zijn Scarabeo destijds in de aanbieding gekocht en rijd er nog steeds mee. Beter kan niet.
Nee oke maar omdat je zei is niet bullet proof schrok een beetje dacht is miss toch kut ding🤣
 
Dit is het meest verstandig. Ik denk dat het 300cc blok uiteindelijk betrouwbaarder is dan de 350. Simpelweg omdat er minder vermogen uit wordt geperst. Hou vol! :) Michel
't Is niet een kwestie van volhouden want het kost me geen inspanning om met de Beverly te rijden, integendeel: het is een ontspanning.
 
Nee hoor, prima ding verder. Ik heb er ook veel lol mee gehad.
Gelukkig maar top top! Ik heb sinds kort leovince op en motormanagement lampje brand dit zou toch niet mogen door enkel een ander demper op? Had jij ook een ander demper op? Over 3 weken komt bij mij malossi op
 
Nee, het motormanagement lampje zou niet mogen branden. Ik weet dat ze bij mij na installatie de motor een minuut of 5 op de middenbok hebben laten draaien. Het motormanagement stelt zich aan de hand van de nieuwe uitlaat opnieuw in. Probeer eens? Wat heb je van Leovince en Malossi?
 
Nee, het motormanagement lampje zou niet mogen branden. Ik weet dat ze bij mij na installatie de motor een minuut of 5 op de middenbok hebben laten draaien. Het motormanagement stelt zich aan de hand van de nieuwe uitlaat opnieuw in. Probeer eens? Wat heb je van Leovince en Malossi?
Dat is heel apart dan ik heb hem gemonteerd en de melding kwam na 50km rijden. Ik heb nu originele er weer op en de melding blijft. Dus ik denk dat ik de leo weer ga verkopen. Heb zojuist mijn remmen goed getest en ik vind de beverley matig remmen dus twijfel nu opeens over de malossi want tjah je gaat stuk harder dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan