Honda Hornet Forum Deel 21

Ik zie dat ik nog steeds in de TS sta. Een kleine 2 jaar geleden heb ik de Hornet met pijn in het hart ingeruild op een super tenere.

Geen spijt van gehad overigens, want de Hornet werd me gewoon te klein. Sindsdien ben ik 3 keer zo veel gaan rijden.
 
Hallo,

Afgelopen zomer heb ik na 6 jaar afscheid genomen van mijn 2002 Honda CBR 954RR Fireblade en gekozen voor een motor die nu beter bij mij past en voor de toekomst. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij deze 2009 Hornet en vanaf de eerste rit er al helemaal weg van.
Inmiddels al wat leuke updates gekocht en zeker nog niet klaar met het aanschaffen van goodies.

Meer foto's kun je vinden op mijn Instagram: @Aussenhaus
 

Bijlagen

  • 20180922_095958.jpg
    20180922_095958.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 22
  • 20181225_131058.jpg
    20181225_131058.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 22
  • 20181225_131015.jpg
    20181225_131015.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 27
Hallo,

Afgelopen zomer heb ik na 6 jaar afscheid genomen van mijn 2002 Honda CBR 954RR Fireblade en gekozen voor een motor die nu beter bij mij past en voor de toekomst. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij deze 2009 Hornet en vanaf de eerste rit er al helemaal weg van.
Inmiddels al wat leuke updates gekocht en zeker nog niet klaar met het aanschaffen van goodies.

Meer foto's kun je vinden op mijn Instagram: @Aussenhaus
Mooie fiets!
Heb je lang moeten zoeken voor je een Hornet naar je zin had gevonden?
 
Heb ik zelf ook gedaan. Zie foto pag. 1
Inmiddels mijn hornet verkocht en overgestapt op een Yamaha Tracer 900.
 
Ja hier heb ik ook wel over nagedacht maar vind opzich het kontje niet zo storend, schreeuwt alleen wel echt om een andere kentekenplaathouder 😜
Is inderdaad wel gek dat Honda vanaf de allereerste Hornet een taartschep achterop heeft gemaakt, die vervolgens door bijna iedereen er af is gehaald!
 
Is inderdaad wel gek dat Honda vanaf de allereerste Hornet een taartschep achterop heeft gemaakt, die vervolgens door bijna iedereen er af is gehaald!
Ja ziet het bij alle merken wel, ik wil de tail tidy van Barracuda in de toekomst.
Eerst van Barracuda een achter spatbord want dat is iets wat ik niet begrijp wat er niet vanaf de fabriek op zit 😜
 
Nog een poging: Heeft iemand toevallig nog een setje (of alleen rechts) Honda CB600F / PC41 remschijven liggen? ;)
 
Remmerij wat mij betreft, volle bak in orde en geen halve maatregelen. Heb afgelopen jaar ook preventief de remcilinder laten vervangen. Ali zou ik niet overwegen, maar dat is mijn mening;)
 
zou MP kijken, keer Ali proberen. Mgoed, nieuw uit de winkel is ook niet gek. Remmen is wel VIP op zo een ding.... :p
OEM is 400 euro/schijf dacht ik.. niet-OEM iets minder, maar als iemand ze nog heeft liggen zou dat mooi meegenomen zijn natuurlijk.
 
OEM is 400 euro/schijf dacht ik.. niet-OEM iets minder, maar als iemand ze nog heeft liggen zou dat mooi meegenomen zijn natuurlijk.
Als ik bij MLM-parts kijk, zie ik prijzen van 83 tot 180 euro per schijf, waarbij niet helemaal duidelijk is of de dubbele schijf voor als 1 gezien wordt. 400 euro lijkt me dan een prijs voor schijven rondom, inclusief monteren.
 
Als ik bij MLM-parts kijk, zie ik prijzen van 83 tot 180 euro per schijf, waarbij niet helemaal duidelijk is of de dubbele schijf voor als 1 gezien wordt. 400 euro lijkt me dan een prijs voor schijven rondom, inclusief monteren.

"Prijs en levering per stuk"

De laagste prijs die ik vind is 162 euro per stuk:
MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires

Die van 83 euro kan ik niet vinden, waar heb jij die gevonden?
En dit zijn niet-Honda OEM schijven, de Honda OEM schijven zijn volgens mij nog duurder maar ik kan niet zo snel een link vinden.
 
"Prijs en levering per stuk"

De laagste prijs die ik vind is 162 euro per stuk:
MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires

Die van 83 euro kan ik niet vinden, waar heb jij die gevonden?
En dit zijn niet-Honda OEM schijven, de Honda OEM schijven zijn volgens mij nog duurder maar ik kan niet zo snel een link vinden.
Brembo Remschijf voor Honda CB 600 Hornet

Ik zie nu dat die voor mijn motor (PC36) 83 eurootjes kost, voor de PC41 102. Blijft een stuk minder dan 400 euro per schijf :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan