Honda Hornet Forum Deel 21

Ik zie dat ik nog steeds in de TS sta. Een kleine 2 jaar geleden heb ik de Hornet met pijn in het hart ingeruild op een super tenere.

Geen spijt van gehad overigens, want de Hornet werd me gewoon te klein. Sindsdien ben ik 3 keer zo veel gaan rijden.

15 jan 2019
6
0
28
Zevenaar
Hallo,

Afgelopen zomer heb ik na 6 jaar afscheid genomen van mijn 2002 Honda CBR 954RR Fireblade en gekozen voor een motor die nu beter bij mij past en voor de toekomst. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij deze 2009 Hornet en vanaf de eerste rit er al helemaal weg van.
Inmiddels al wat leuke updates gekocht en zeker nog niet klaar met het aanschaffen van goodies.

Meer foto's kun je vinden op mijn Instagram: @Aussenhaus

Bijlagen

25 nov 2018
4
0
Gouda
Hallo,

Afgelopen zomer heb ik na 6 jaar afscheid genomen van mijn 2002 Honda CBR 954RR Fireblade en gekozen voor een motor die nu beter bij mij past en voor de toekomst. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij deze 2009 Hornet en vanaf de eerste rit er al helemaal weg van.
Inmiddels al wat leuke updates gekocht en zeker nog niet klaar met het aanschaffen van goodies.

Meer foto's kun je vinden op mijn Instagram: @Aussenhaus
Mooie fiets!
Heb je lang moeten zoeken voor je een Hornet naar je zin had gevonden?

15 jan 2019
6
0
28
Zevenaar
Is inderdaad wel gek dat Honda vanaf de allereerste Hornet een taartschep achterop heeft gemaakt, die vervolgens door bijna iedereen er af is gehaald!
Ja ziet het bij alle merken wel, ik wil de tail tidy van Barracuda in de toekomst.
Eerst van Barracuda een achter spatbord want dat is iets wat ik niet begrijp wat er niet vanaf de fabriek op zit 😜