Honda Fireblade CBR900RR met Full Akrapovic en alarm te koop

schwantz_forever

Die hard MF'er
28 apr 2003
282
0
Frankfurt
Hallo,

Hierbij bied ik mijn Honda Fireblade CBR900RR uit 1995 aan. De motor is vanaf 2005 in mijn bezit. De motor heeft een volledig RVS Akrapovic uitlaatsysteem met titanium einddemper (het topmerk dat ook door bijna het volledige MotoGP veld word gebruikt). De nieuwprijs van een dergelijk systeem is op het moment 975euro per stuk, om u een idee te geven. Uiteraard is ook het originele uitlaatsysteem nog aanwezig en in goede staat.

Als extra optie is de motor ook nog uitgerust met een alarminstallatie met afstandbediening. Ook is het mogelijk de knipperlichten in 3 verschillende standen in te stellen, te weten: normaal, constant brandend als ook alarmlichten (erg fijn en veilig voor het filerijden).

Al het onderhoud is uiteraard uitgevoerd bij motorzaken waarvan alle rekeningen aanwezig zijn. Vorig jaar zijn onderanderen de nokkenaskettingspanner, olie, de banden, wiellagers, remblokken, tandwielen en ketting vervangen.

Motor is uiteraard in zeer goede staat zoals op de foto´s is te zien, kilomerstand is 49.000km ´and counting´. Heb je vragen, of heb je een goed bod, of wil je eens komen kijken, laat het me weten op schwantz_forever@hotmail.com.

Rolf
full
 
Kunt u misschien enige indicatie geven van de vraagprijs? Mooie fiets hoor, ziet er goed uit en is goed onderhouden. Klinkt goed! :)
 
Laatst bewerkt:
Mocht je interesse hebben om je systeem los te verkopen (Akra maakt ze niet meer) ben ik misschien wel geinteresseerd..
 
AadmanZ, in principe doe ik de uitlaat niet los weg, maar zeg nooit nooit. Laat me je allerbeste bod weten en wie weet kunnen we zaken doen.......

O ja, ter informatie, de demper is door middel van een carbon bevestigingsstrip bevestigd?

De vraagprijs is inderdaad 3650 zoals in het 3de berichtje staat vermeld
 
AadmanZ, in principe doe ik de uitlaat niet los weg, maar zeg nooit nooit. Laat me je allerbeste bod weten en wie weet kunnen we zaken doen.......

O ja, ter informatie, de demper is door middel van een carbon bevestigingsstrip bevestigd?

De vraagprijs is inderdaad 3650 zoals in het 3de berichtje staat vermeld
'95 is nog steeds SC28 toch?
 
azerty toetsenbord met qwerty toetsen instelling kan er ook mee te maken hebben, maar ik hou het op dat bier..........

Als je 25 euro boven de prijs wil bieden zodat ik een dikke van dale kan aanschaffen, dan hou ik me sterk aanbevolen. O-)

Het is inderdaad een SC28
 
Mocht je interesse hebben om je systeem los te verkopen (Akra maakt ze niet meer) ben ik misschien wel geinteresseerd..


Hij is niet de enige die dat systeem zoekt :Y
Wat wil je ervoor hebben.......

Mag ook op de mail :) ;)
 
Dusss, voor jouw dezelfde opmerking als voor AadmanZ. Laat me je beste bod weten en wie weet kunnen we zaken doen....... Beetje geinteresseerde weet wat zo iets op moet brengen, en dat ze niet voor een appel en een ei van eigenaar wisselen zul je dus inmiddels wel weten.

schwantz_forever@hotmail.com voor je bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan