Honda CBR900RR Fireblade (1994 / SC28)

Xtr3me

Rookie
22 jul 2007
17
0
Alkmaar
Bouwjaar: 1994
Km stand: ~107.500
Vermogen: 124pk
Type: SC28

Na tijden met veel plezier op de motor gereden te hebben gaat hij nu in de verkoop. Ik heb inmiddels een andere motor gekocht aangezien ik alleen lange stukken rij.

De banden zijn nog goed, 2 jaar geleden zijn er nieuwe banden onder gemonteerd en heb daar niet veel kilometers op gereden. Tevens zijn de ketting & tandwielen vorig jaar vervangen. Tevens heeft de motor toen een complete checkup gehad.

De motor heeft ongeveer 107.500 km gelopen en rijd als een zonnetje. Er moet alleen een klein gaatje in de uitlaatbocht dicht gelast worden. Verder is de motor helemaal in orde.

De richtprijs is 1750,- maar een goed bod is altijd mogelijk.
full
 
Laatst bewerkt:
Het is dan ook een richtprijs en bieden staat vrij.
Wat is volgens jullie een acceptabele prijs voor deze motor? :)


Uit '94 met ruim een ton op de teller... ook al ziet ie er goed uit. Moet je volgens mij meer richting de €1750 denken!
Maar mooie bike en suc6 met de verkoop!

grtz

p.s gratis kick!
 
Uit '94 met ruim een ton op de teller... ook al ziet ie er goed uit. Moet je volgens mij meer richting de €1750 denken!
Maar mooie bike en suc6 met de verkoop!

grtz

p.s gratis kick!

Ik was zelf ook niet zeker van de oude prijs, na jullie advies heb ik de prijs aangepast. Het is een richtprijs en daar kan natuurlijk vanaf geweken worden.
 
Wat is er allemaal vervangen met die km stand ? kleppen gesteld, nokkenasketting vervangen etc
 
Wat is er allemaal vervangen met die km stand ? kleppen gesteld, nokkenasketting vervangen etc

Toen ik deze motor kocht is hij geheel nagekeken. Ik weet helaas niet meer wat ze exact hebben vervangen. De kleppen zijn wel gesteld en toen ik hem kocht zijn er nieuwe banden onder gegaan. Tevens zijn de ketting en de tandwielen vervangen.

De motor klinkt fantastisch en rijd net zo lekker als hij klinkt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan