Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Ze zitten erop. Blij mee, mooi geluid.

Helaas brak een van me smokey knipperlichten af dus die moest ik opnieuw bestellen. Nu die oude lelijke oranje dingen er weer tijdelijk op.. ik ben wel opzoek naar een andere kenteken plaat houder zodat mij uitlaten ook wat meer ruimte hebben van de knipperlichten af.

Iemand tips voor een mooie kentekenplaat houder?
 

Bijlagen

  • 6D449DF6-88AC-4AFE-B5C3-9AE624B90F35.jpeg
    6D449DF6-88AC-4AFE-B5C3-9AE624B90F35.jpeg
    200 KB · Weergaven: 5
Een maat van me is vandaag op de bank geweest met zijn ‘99 FI (met delkevic slip-ons). Valt me toch niet tegen. Uit mijn hoofd heeft hij 50k gelopen, ongeveer hetzelfde als mijn ‘02. Ben nu toch wel benieuwd wat de mijne doet!

F17D1B61-A485-4EF0-A30B-9DB786EA900B.jpeg
 
Heb je ze aan de binnenkant of de buiten kant van je stepjes dat wil nogwlel iets uitmaken!

Binnenkant. Maar uitlaat word alleen heet op de Chrome delen de rest blijft relatief koud dus no problems. Gelukkig

En maak ook eens een foto van de zijkant
Op de foto zit niet niet vast maar heb het ondertussen vast gemaakt met een... kom even niet op het woord ( metalen tyrap) zit goed vast
 

Bijlagen

  • D5B20B28-51E8-44AB-9D1E-0258F57D5F7B.jpeg
    D5B20B28-51E8-44AB-9D1E-0258F57D5F7B.jpeg
    198,2 KB · Weergaven: 9
Dempers zien er goed uit
Maar kijk ook even op honda blackbird forum daar vind je ook veel info!
We gaan op 07 april met een aantal naar winterberg
 
Ze zitten erop. Blij mee, mooi geluid.

Helaas brak een van me smokey knipperlichten af dus die moest ik opnieuw bestellen. Nu die oude lelijke oranje dingen er weer tijdelijk op.. ik ben wel opzoek naar een andere kenteken plaat houder zodat mij uitlaten ook wat meer ruimte hebben van de knipperlichten af.

Iemand tips voor een mooie kentekenplaat houder?
deze heb ik er onder !
 

Bijlagen

  • IMG_5467.JPG
    IMG_5467.JPG
    195,5 KB · Weergaven: 11
  • IMG_5469.JPG
    IMG_5469.JPG
    179,6 KB · Weergaven: 12
Het hele E-keur verhaal is in Nederland niet zo spannend. Ik heb vaak zat over de Meent (drukke winkelstraat in Rotterdam, bekend van de “patsercontroles” en veel blauw op straat) gereden met mijn XT660R met open dempers, ondanks de harde klappen van die 1-pitter nooit problemen gehad. Gewoon rustig rijden waar dat nodig is, niet onnodig gaan revven om de aandacht te trekken.

Mijn Akrapovic systeem is wel E-keur, maar de db-killer ligt lekker onder mijn zadel.

De oosterburen kunnen overigens wel eens lastig doen als je aangehouden wordt.
 
Ik kom gedurig in Duitsland.
Veel ritjes tot ca 100km over de grens thv Midden NL maar ik kom ook geregeld in de Eiffel.
Meermaals Duitsland doorkruist naar de Alpen, maar ook richting Harz of dwars door (voormalig) DDR-gebied.
Laatste zomervakantie ca 1000km over Duitse wegen gereden.

Ik kan daarom melden dat ik al vele km's Duitsland onder de wielen heb.
Nog NOOIT iets gemerkt van dB-controle!!
Is die controle nu werkelijk zo erg, of praten we dat elkaar aan:?:?
 
Ik heb het 1x meegemaakt in Dld.
Op zondag in de Eiffel, 100% controle. Boete was (meen ik) 90 Euro, en de verplichting om direct via de dichtstbijzijnde grensovergang het land uit te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan