Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Vanavond de laatste lagen lak gespoten, de kapppen om de tank, teller en de kappen tussen de zijkuipen en het frame zijn hoogglans zwart geworden. Alle rode delen zijn afgetopt en voorzien van 2 lagen blanke lak.
De kleur is echt super ‘diep’ geworden, elke vorm in de kuip zorgt voor een andere tint.

De velgen volgen uiteraard nog, zit alleen nog even op mijn uitgeleende paddockstand te wachten...
Zaterdag eindelijk bouwen!!
5A6111CA-A50A-41BD-BA08-87D573310D77.jpeg
74300A09-1E04-4BB0-A1CF-8A1F2F66F10E.jpeg
 
Naar Winterberg.................? Dat is wel de bedoeling. (of het weer moet echt helemaal :X:(:X zijn)

Morgen (za) mijn BB ophalen. Voor flinke trip moet nog wel eea aangeschroefd worden. (oa GPS-mount en koffersteunen)
En anders ga ik gewoon met de FZ. Die loopt prima!!:]
 
Als het weer te slecht is dan gaat (vrijwel?) niemand hiervandaan helemaal naar Winterberg rijden. Het moet wel leuk blijven.
Verleden jaar was het ideaal motorweer.....
 
Hij is eindelijk klaar! (Oke, hij is nooit helemaal klaar, velgen worden snel gedaan, dan heb ik nog een achterbrug, voorpoten, frame, carterdelen, blablabla. Maar hij is weer rijdbaar!

Mijn collega (de spuiter) die hem heeft gespoten had zijn twijfels of de kleur wel mooi uit zou pakken op deze motorfiets, maar die twijfels zijn verdwenen als sneeuw voor de zon toen hij vanmiddag in elkaar stond.
Helaas geen zonnetje om de foto’s te maken, dus die houden jullie van me tegoed.
15EF4E6F-8946-4F11-8CEB-3252DFF73317.jpeg

46198F05-44CC-4DEB-80B3-30B4BA497F2F.jpeg
 
:o

:}:t

Hoe hebben jullie die binnenplaten zo mooi in het zwart gekregen ??
Niet bang dat ze gaan barsten ?

Thanks !!

2 lagen in de filler (wat dikkere grondverf) gezet, dan vult hij de originele structuur op en heb je een nagenoeg glad resultaat. (uiteraard wel oppassen dat je tijdens het schuren van de grondverf niet te diep gaat, ander heb je alsnog de structuur terug...
Voor het barsten ben ik niet zo bang, als het eenmaal op zijn plek zit dan beweegt het niet extreem.
 
Prachtig resultaat! Ook die binnenkappen tussen tank en kuipdelen. Erg mooi geworden. Advies: Doe er wel die 3D stickers op, dat maakt het echt af. Dat pakte bij mij ook goed uit:
2017-03-12 15.42.40.jpg


Als je 7 april naar Winterberg gaat, dan bewonder ik hem graag. Heb zelf Hotel Winterberg geboekt. Wij rijden zaterdag aan vanuit Friesland. Ben benieuwd!
 
Prachtig resultaat! Ook die binnenkappen tussen tank en kuipdelen. Erg mooi geworden. Advies: Doe er wel die 3D stickers op, dat maakt het echt af. Dat pakte bij mij ook goed uit:
Bekijk bijlage 1363506

Als je 7 april naar Winterberg gaat, dan bewonder ik hem graag. Heb zelf Hotel Winterberg geboekt. Wij rijden zaterdag aan vanuit Friesland. Ben benieuwd!

Pff jeetje, deze heb ik nog niet eerder gezien, maar hij is echt super dik!

Ik twijfel zelf nog wat over de stickers. Eerst de lak even laten uitharden en dan nawerken, tijdens het opbouwen ben ik toch een paar zakkertjes tegen gekomen. Ach, liever een zakkertje weghalen dan dat alle kappen te schraal zijn gespoten.

Een maat van mij heeft ook een Blackbird, dus we rijden waarschijnlijk samen daarheen vanuit Dordrecht, een definitieve planning moeten we nog maken.
 
Interessant. Heb je een link? zou ze niet op de motor zelf willen hebben maar voor dat geld wel leuk op de koffers.
 
Laatst bewerkt:
Ja dit zijn hele andere stickers. Die zou ik persoonlijk niet op het kuipwerk willen plakken, al was het alleen maar vanwege de waarschijnlijk beperkte levensduur van het "chroom". Past voor mij ook niet op de koffers in combinatie met de stijl van de reeds aanwezige originele 3D Stickers.

Desondanks toch leuke stickers voor weinig geld!
 
Mijn blanke (oeps rasisme) knipperlichtglazen in de spiegels en LED koplamp/grootlicht komen ook uit China. Ik ben wel vóór het kopen bij de plaatselijke bedrijven, maar als ik bij een automaterialenzaak €75,- betaal voor hetzelfde product uit china voor €11,- dan wacht ik er liever een weekje op ;)

Die knipperlichten heb ik ook zien staan @Kilian1994 , maar ik twijfel nog over een modificatie om het achterspatbord weg te halen een een korte plaathouder te monteren met kleinere knipperlichten.
 
Die knipperlichten heb ik ook zien staan @Kilian1994 , maar ik twijfel nog over een modificatie om het achterspatbord weg te halen een een korte plaathouder te monteren met kleinere knipperlichten.

Ja zat ik ook aan te denken maar ik vind het spatbord zo wel prima komt aardig wat troep omhoog en een iets grotere houd wat maar tegen haha.

Vraag;

Hoe maak ik zelf een uitlaat ophanging? Heb Sportdempers gekocht moet alleen ophanging maken ervoor.
 
Laatst bewerkt:
Ja zat ik ook aan te denken maar ik vind het spatbord zo wel prima komt aardig wat troep omhoog en een iets grotere houd wat maar tegen haha.

Vraag;

Hoe maak ik zelf een uitlaat ophanging? Heb Sportdempers gekocht moet alleen ophanging maken ervoor.

Je zou zeggen dat de dempers origineel met ophangbeugels komen, is het een bekend merk? Anders inderdaad even bij Bolski of Pajic informeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan