Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Heren, ik ben bezig met zo'n vfr stuur (vfr800rc46 02/06 en08) , maar er was toch iets wat je moest doen?.
Of vind ik bv een how to?
 
De clip-ons zelf moeten probleemloos en zonder aanpassingen gemonteerd kunnen worden. Het enige waar je tegenaan loopt is dat de loop van de banjo van je rem- en koppelingsleiding wellicht aangepast moeten worden. Geadviseerd wordt dan om het achterste nokje (aan de tellerkant) op het vloeistof reservoir (de banjo loopt tussen 2 nokjes door) af te slijpen waarna je de banjo iets kan verdraaien om een vrije loop van je kabel te krijgen. Verder moet het zonder verdere aanpassingen passen. Bij mij tenminste wel. Ik kan er vanavond evt een foto van maken.
 
De borgnokken van het VTEC-stuur zitten ook op de verkeerde plek.
Dus ofwel die borgnokken verwijderen, ofwel de clip-ons iets hoger plaatsen waardoor de nokken boven de kroonplaat zweven.
 
Okay. Dat probleem ken ik niet. Ik kon ze zonder verdere aanpassing monteren. Je had dat idd eerder aangegeven maar omdat ik er niet tegenaan ben gelopen heb ik er ook niet aan gedacht.
 
Hierbij
20181025_205001.jpg 20181025_205015.jpg
 
Ff een update, eindelijk 2 stuurhelften bemachtigd, een komt van de week nog binnen en dan kunnen we eens hieraan beginnen.
Als de plastic verwijderd is kan ik hem ook eens goed checke zoals compressie meten en ff de aan de synchroon tester.oliefiltertje vervangen en verse olie erop.
Het ding loopt gewoon goed dus ik verwacht geen toestanden.
En dat dual remsysteem eens goed doorspoelen.


Word vevrvolgd.
8)
 
Ff een update, eindelijk 2 stuurhelften bemachtigd, een komt van de week nog binnen en dan kunnen we eens hieraan beginnen.
Als de plastic verwijderd is kan ik hem ook eens goed checke zoals compressie meten en ff de aan de synchroon tester.oliefiltertje vervangen en verse olie erop.
Het ding loopt gewoon goed dus ik verwacht geen toestanden.
En dat dual remsysteem eens goed doorspoelen.


Word vevrvolgd.
8)
Was stuurhelften dan een probleem? Die zijn bij tientallen beschikbaar.....
Of wilde je verhoogde clip-ons?
 
Heren, ik zoek het afdekschild van het voortandwiel?, heeft er iemand een over?
De mijne is gebarsten/gebroken.
 
Alweer?
Dat zie ik vaker de laatste tijd. Ergens loopt er iemand rond die niet weet hoe je dit vast moet zetten.....

Ik heb er momenteel nog 1 denk ik, en 1 die nog vastzit aan een compleet motorblok.
 
Ik heb er zelf nooit aan gesleuteld maar ik denk ook daar hadden ze maar vanaf moeten blijven..... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan