Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Voor de originele complete kofferset? Dat is echt bijna diefstal, zo goedkoop.
Klopt. Rek en 2 koffers. Moest alleen nog even in mijn kleur gespoten worden. En er miste 2 boutjes.
 

Bijlagen

  • 20230405_124520.jpg
    20230405_124520.jpg
    336,3 KB · Weergaven: 25
Beste allen. Ik beschouw mijn Bird als één van de fijnste motorfietsen waarop ik gereden heb. Echter merkte ik toch dat ik telkens met mijn zithouding aan het kloten bleef. VFR clip-ons en verlaagde voetsteunen brachten géén uitkomst. Nu denk ik dat ik wél de oplossing gevonden: De aanschaf van een BMW R1150GSA. Ik heb eerder BMW gereden en kwam deze tegen.

Helaas kan ik maar op één tegelijk rijden, dus moest de Honda, met pijn in mijn hart, mij verlaten. Gelukkig is daar inmiddels een nieuwe eigenaar voor gevonden!
Ik dank jullie allen hartelijk voor de input op mijn vragen en ik blijf hier zeker loeren!
 
Goedemorgen,

Na de verkoop van de BB heb ik nog een mooie (grote) givi tanktas, inclusief tankring, in de aanbieding.

Hele nette staat. Met regenhoes. In hoogte verstelbaar (wel hoog in hoogste stand, vlak onder je smoel, maar je kan er lekker op leunen) voor €xx inclusief ring en verzenden.

Iemand hier?

Edit 08/08: Verkocht ✅
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230716_112239_Gallery.jpg
    Screenshot_20230716_112239_Gallery.jpg
    117,3 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Blackbird pretpakket.
Ik ben aan het opruimen en kwam nog spullen van de Blackbird tegen, degene die hem gekocht heeft zat op MF, maar die is gebanned , wat ik begrepen had, dus kan hem zo niet eerste keus geven.
Voor 30 euro krijg je onderstaande :

Blackbird pretpakket.jpg

Hayes werkplaatshandboek die ook bedoeld is voor het carburateur model, digitaal minder te vinden.
Het instructieboek , wat aangeeft wat je allemaal moet vastsnoeren voor het opstijgen..
de Oorspronkelijke RF 1157 (uit mn hoofd) dynojet kit met origine naalden, vanwege de Akra heeft Ruud Frederiks er specifieke naalden in gezet, dus met deze kan je een sportuitlaat/demper afstellen maar ook terugzetten naar origineel.
Een mini model die je regelmatig confronteert met het feit dat je de verkeerde kleur gekocht heb zolang je geen Zwarte BLACKbird hebt, maar alles slijt ;)
Kan opgehaald worden in Ede.

Ik had ook een carburatie revisieset voor 4 carburateurs gekocht, maar dat bleek niet nodig te zijn om te plaatsen.
Die moet ik wel opzoeken na de verhuizing, mag weg voor 50 euro.
 
Eergisteren is mijn jongere broer van zijn zwarte Blackbird af gereden 🙄
IMG-20230816-WA0023.jpg
IMG-20230816-WA0024.jpg


Resultaat: motor total loss, kleding beschadigd en verschillende schaafwonden en kneuzingen. Gelukkig geen nekletsel en ander blijvende verwondingen.

Meteen doorgepakt en gisteren weer een "nieuwe" Blackbird gehaald.

Helaas geen zwarte maar hij staat er netjes bij:
PXL_20230817_160551437.jpg
PXL_20230817_160606936.jpg

👍🏻
 
Blackbird pretpakket.
Ik ben aan het opruimen en kwam nog spullen van de Blackbird tegen, degene die hem gekocht heeft zat op MF, maar die is gebanned , wat ik begrepen had, dus kan hem zo niet eerste keus geven.
Voor 30 euro krijg je onderstaande :

Bekijk bijlage 1911491
Hayes werkplaatshandboek die ook bedoeld is voor het carburateur model, digitaal minder te vinden.
Het instructieboek , wat aangeeft wat je allemaal moet vastsnoeren voor het opstijgen..
de Oorspronkelijke RF 1157 (uit mn hoofd) dynojet kit met origine naalden, vanwege de Akra heeft Ruud Frederiks er specifieke naalden in gezet, dus met deze kan je een sportuitlaat/demper afstellen maar ook terugzetten naar origineel.
Een mini model die je regelmatig confronteert met het feit dat je de verkeerde kleur gekocht heb zolang je geen Zwarte BLACKbird hebt, maar alles slijt ;)
Kan opgehaald worden in Ede.

Ik had ook een carburatie revisieset voor 4 carburateurs gekocht, maar dat bleek niet nodig te zijn om te plaatsen.
Die moet ik wel opzoeken na de verhuizing, mag weg voor 50 euro.
Is het pretpakket nog te koop?
Leuk om mijn broer mee te verrassen en een reminder aan zijn zwarte BLACKbird 😁
 
Vraagje van een mede Blackbird eigenaar:

Voor een project heb ik een 3d CAD bestand nodig van een compleet Blackbird motorblok, een injectie versie. Nou heb ik er zelf 1 maar om daar even het blok onder vandaan te slopen om te scannen gaat me iets te ver.

Heeft er iemand wellicht zo'n motorblok liggen wat ik zou kunnen scannen, of weet iemand hoe ik aan een scan of nog mooier een solid van zo'n blok kan komen? Ik weet dat deze blokken in de buggy wereld worden gebruikt maar ik ben nog niemand tegengekomen die een bestand heeft van zo'n blok op het detailniveau wat ik nodig heb.

Thanks!
 
Ik heb er meerdere liggen in Purmerend.
Maar ik ben deze week nog op vakantie, daarna ben je welkom.
Heb je het al op de Blackbird Facebookpagina's gevraagd? Zeker op de Engelse of USA pagina's zit veel informatie.
 
Ik heb er meerdere liggen in Purmerend.
Maar ik ben deze week nog op vakantie, daarna ben je welkom.
Heb je het al op de Blackbird Facebookpagina's gevraagd? Zeker op de Engelse of USA pagina's zit veel informatie.
Ik ga nog even verder zoeken maar als ik geen kant-en-klare solid tegenkom zou ik heel graag een blok van je willen 3d scannen als dat kan, super.
 
Nieuw speeltje gekocht….
Een 2003…
Zijn er geborgen gebreken dat ik mee rekening houden en speciale onderhoudspunten….
103.000km
En is echt een hebbedingetje…
Alle jeugd liefdes aan het opkopen en hopelijk. Lang kunnen houden
 

Bijlagen

  • IMG_6044.jpeg
    IMG_6044.jpeg
    262,6 KB · Weergaven: 3
  • IMG_6036.jpeg
    IMG_6036.jpeg
    174,4 KB · Weergaven: 2
Nieuw speeltje gekocht….
Een 2003…
Zijn er geborgen gebreken dat ik mee rekening houden en speciale onderhoudspunten….
103.000km
En is echt een hebbedingetje…
Alle jeugd liefdes aan het opkopen en hopelijk. Lang kunnen houden
Gefeliciteerd.
Mocht je vragen hebben ben je bij mij welkom.

De gebruikelijke aandachtspuntjes bij deze generatie Honda's zijn:
1. Nokkenaskettingspanner
2. Spanningsregelaar
3. Dynamo
4. Wiellagers en balhoofdlagers.
5. Boetes voor snelheidsovertredingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan