Honda CBR PC40 2010 €6250 6500km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy#178

Die hard MF'er
13 jun 2011
495
41
Yerseke
Wegens de overstap naar een andere motor bied ik mijn Honda CBR 600RR te koop aan. Ik heb hem gekocht als straatmotor maar altijd gebruikt als circuit motor. Het kenteken en de straat kuip zijn dus ook gewoon aanwezig en zo te monteren. De vorige eigenaar vertelde mij dat het een motor is geweest van motorsportschool.

Ik heb hem altijd recreatief gebruikt, dus GEEN wedstrijden. Ik heb er nog nooit een crash mee gehad, dit zal je zien als je er naast staat.

In de afgelopen jaren heb ik er diverse opties op gemonteerd, hierbij de lijst:

-Volledige Akrapovic uitlaat systeem (met DB-killer)
-Hyperpro achtershock, laatste onderhoud 7-2018 bij Hyperpro
-Hyperpro progressieve verenset, laatste onderhoud 7-2018 bij Hyperpro
-Domina snelgas (inclusief 3 verschillende ringen)
-Brembo rcs 19 rempomp (gemonteerd 3-2018)
-Powercommander PC5 (afgesteld bij Ruud Frederiks, Tovami)
-Quickshifter
- Qem Quickshifter expansion module
-Carbon luchtinlaat
-Carbon hugger
-Carbon voorspatbord
-Snelwissel systeem achterwiel ( Ten Kate racing product)
-Hel stalen remleidingen voor en achter
-Haakse ventielen
-Race tankdop
-Diverse rem-koppelingshendelshendels
-Diverse achtertandwielen
-Vaste wielbussen voor en achter
-volledig verstelbaar remschakelset
-K&N powerfilter

Verder zitten er tegen meerprijs ook nog de volgende delen voor op straat bij:
-Rizoma kentekenplaat houder
-Rizoma Led achterlicht
-Rizoma richtingaanwijzers
-Origineel uitlaat systeem
-Originele rempomp
-Origineel remschakelset

Origineel zat er een ABS systeem op echter heb ik dit gedemonteerd en verkocht. De reden hiervan is dat het 7kg woog en het niet wenselijk is op het circuit. Nadeeltje hiervan is dat het ABS lampje blijft branden in het instrumentenpaneel.

Mocht je meer vragen hebben stuur dan een mailtje of neem telefonisch contact op.
 

Bijlagen

  • $_86.jpg
    $_86.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 194
  • 2.jpg
    2.jpg
    82,6 KB · Weergaven: 197
  • 3.jpg
    3.jpg
    128,1 KB · Weergaven: 185
  • 4.jpg
    4.jpg
    87,2 KB · Weergaven: 189
  • 5.jpg
    5.jpg
    83,2 KB · Weergaven: 187
  • 6.jpg
    6.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 183
  • 7.jpg
    7.jpg
    91 KB · Weergaven: 178
  • 9.jpg
    9.jpg
    97 KB · Weergaven: 174
  • 8.jpg
    8.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 163
  • 10.jpg
    10.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 150
Laatst bewerkt:
En hier nog wat foto's
 

Bijlagen

  • 11.jpg
    11.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 97
  • 12.jpg
    12.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 94
  • 13.jpg
    13.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 82
  • 14.jpg
    14.jpg
    109,8 KB · Weergaven: 76
  • 15.jpg
    15.jpg
    106,2 KB · Weergaven: 75
mooi fiets maar wel prijzig

Wat is dan een reële prijs? Ik heb het namelijk gebaseerd op een vergelijkbare straatmotor.. Die staan tussen de €5500/€6000 te koop. En ik dacht gezien de opties zoals vering, rempomp, snelgas en powercommander is die iets meer waard? Maar ik sta open voor een bod😋
 
Ik heb geen interesse, maar wellicht heb je hier wat aan.

Ik heb deze motor vorig jaar augustus gekocht voor 6000. Vergelijkbaar wat betreft de accessoires, maar geen kenteken. Wel wat meer nuttige circuit gerelateerde onderdelen er bij.
TK: Honda CBR600RR 2010

Zou ik deze nu verkopen dan zou ik er minimaal 5000 voor willen (of ik dat zou krijgen is een tweede, maar dat zou wel het streven zijn.) Het hele pakket met reserve onderdelen.
Ik zou de motor dan voor 5500 ofzo er op zetten.

Het kenteken is denk ik eerder een nadeel dan een voordeel. De meeste mensen die een circuitmotor zoeken hebben daar niets aan en het drijft de prijs logischerwijs op, want een kenteken is simpelweg wat waard.
Mensen die een straatmotor zoeken die willen meestal weer geen "circuit meuk". Of je moet net die ene persoon treffen die dit wel zoekt.

Ik had de fiets zelf denk ik teruggebouwd naar straatmotor en verkocht als straatmotor en de circuitonderdelen dan los. Ik denk dat je zo er het meeste ui kan halen.
Kost wel meer moeite en tijd.

Het is een mooie fiets!! Succes met de verkoop!
Gewoon geduld hebben loont meestal ook wel. Het seizoen is voorbij. Volgend jaar gaan ze weer allemaal op zoek :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen interesse, maar wellicht heb je hier wat aan.

Ik heb deze motor vorig jaar augustus gekocht voor 6000. Vergelijkbaar wat betreft de accessoires, maar geen kenteken. Wel wat meer nuttige circuit gerelateerde onderdelen er bij.
TK: Honda CBR600RR 2010

Zou ik deze nu verkopen dan zou ik er minimaal 5000 voor willen (of ik dat zou krijgen is een tweede, maar dat zou wel het streven zijn.) Het hele pakket met reserve onderdelen.
Ik zou de motor dan voor 5500 ofzo er op zetten.

Het kenteken is denk ik eerder een nadeel dan een voordeel. De meeste mensen die een circuitmotor zoeken hebben daar niets aan en het drijft de prijs logischerwijs op, want een kenteken is simpelweg wat waard.
Mensen die een straatmotor zoeken die willen meestal weer geen "circuit meuk". Of je moet net die ene persoon treffen die dit wel zoekt.

Ik had de fiets zelf denk ik teruggebouwd naar straatmotor en verkocht als straatmotor en de circuitonderdelen dan los. Ik denk dat je zo er het meeste ui kan halen.
Kost wel meer moeite en tijd.

Het is een mooie fiets!! Succes met de verkoop!
Gewoon geduld hebben loont meestal ook wel. Het seizoen is voorbij. Volgend jaar gaan ze weer allemaal op zoek :)


Ik snap het, maar het nadeel als straatmotor is de kilometerstand. Daar heb ik nu ook al diverse vragen over gekregen.. En als ik hem ombouw naar straatmotor en daar verder niets over zou zeggen is niet eerlijk.. Ik wil wel dat de volgende eigenaar weet dat het een circuitmotor is geweest, ik zou dat zelf namelijk ook graag weten als ik een andere motor koop. Ach we zien wel waar het schip strand, ik wil er best nog een jaar op sturen want het is echt een fijne fiets :P
 
Met wat geduld en als je nog iets rek hebt in de prijs zal het best wel lukken, ik heb een paar jaar geleden een soortgelijk PC-40 straat/circuit-pakket in 1x compleet van de hand gedaan voor een bedrag in die buurt.
Het duurt misschien wat langer maar voor een beginner kan het een ideaal startpakket zijn om te kijken of circuitrijden wat is en ook nog de mogelijkheid om ermee op straat te rijden/te oefenen/wennen.
Ik had hem wel zodanig omgebouwd dat je binnen 10 minuten kon wisselen tussen straat en circuitrijden !
https://www.motor-forum.nl/threads/compleet-honda-600rr’07-pakket-met-kenteken.392589\
 
Ik snap het, maar het nadeel als straatmotor is de kilometerstand. Daar heb ik nu ook al diverse vragen over gekregen.. En als ik hem ombouw naar straatmotor en daar verder niets over zou zeggen is niet eerlijk.. Ik wil wel dat de volgende eigenaar weet dat het een circuitmotor is geweest, ik zou dat zelf namelijk ook graag weten als ik een andere motor koop. Ach we zien wel waar het schip strand, ik wil er best nog een jaar op sturen want het is echt een fijne fiets :P

In het kader van ongevraagd advies geven...
Je zou ook de originele delen kunnen verkopen waardoor je de prijs kunt drukken. Nu spreek ik voor mezelf.... het originele kuipwerk is voor mij niet interessant. Ik moet zeggen zo op het eerste gezicht is het een hele nette motor!
 
Ik ben de vorige eigenaar en ik kan bevestigen dat ik de motor rechtstreeks als straatfiets van Peter den Heijer van de Motorsportschool heb gekocht.
Je hebt er een prachtige circuitfiets van gebouwd Randy, succes met de verkoop.
 
Ik ben de vorige eigenaar en ik kan bevestigen dat ik de motor rechtstreeks als straatfiets van Peter den Heijer van de Motorsportschool heb gekocht.
Je hebt er een prachtige circuitfiets van gebouwd Randy, succes met de verkoop.
Bedankt! Ga je zelf ook nog wel eens het circuit op, en met wat?
 
Wil je m verkopen zonder de straatdelen? Zoja, dan ben ik wel benieuwd naar de prijs.
 
Wil je m verkopen zonder de straatdelen? Zoja, dan ben ik wel benieuwd naar de prijs.

Ik zou het liever als compleet pakket verkopen zodat je zelf de straatdelen kan verkopen. Maar aan wat zat je zelf te denken? Stuur anders maar een pb
 
Marcel, ik heb je pb ontvangen maar kan er helaas niet op reageren i.v.m. storing op motor-forum..
 
Ik snap het, maar het nadeel als straatmotor is de kilometerstand. Daar heb ik nu ook al diverse vragen over gekregen.. En als ik hem ombouw naar straatmotor en daar verder niets over zou zeggen is niet eerlijk.. Ik wil wel dat de volgende eigenaar weet dat het een circuitmotor is geweest, ik zou dat zelf namelijk ook graag weten als ik een andere motor koop. Ach we zien wel waar het schip strand, ik wil er best nog een jaar op sturen want het is echt een fijne fiets :P

Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar wat is de kilometerstand dan?

Maar je kan natuurlijk gewoon je fiets weer ombouwen naar de straatversie en als er iemand interesse toont in de motor aangeven dat je er recreatief mee op het circuit gereden hebt?
Er zijn zat mensen die met een straatmotor (regelmatig) een circuitdag doen.
 
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar wat is de kilometerstand dan?

Maar je kan natuurlijk gewoon je fiets weer ombouwen naar de straatversie en als er iemand interesse toont in de motor aangeven dat je er recreatief mee op het circuit gereden hebt?
Er zijn zat mensen die met een straatmotor (regelmatig) een circuitdag doen.

Staat in de titel en op één van de foto's, het is 6500km. Bedankt voor je tip, ik denk dat ik er zelf nog een jaartje op ga rijden. Ik heb inmiddels al diverse dagen geboekt en ben wel tevreden over de fiets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan