Honda CBR 600Fi 2007 met nog geen 8000km!

knotski

MF'er
6 jul 2010
83
0
Als nieuw, de alleskunner onder de motoren.
Honda CBR 600f uit 2007, met slechts 7.800 8100 km op de teller.

De reden van de verkoop is dat ik toch meer een toerrijder ben dan een sportieveling :-)
Ik ga op zoek naar een Kawasaki Er6f/N of een Z750.
De motor verkeerd werkelijk in nieuwstaat, en heeft altijd in m'n schuur op de bok gestaan. Hij heeft een Devil Trophydemper met een verwijderbare db-killer (goedgekeurd). Ook zit er een SMOKE verhoogde kuipruit op die je beter uit de wind houdt en een 12V aansluiting voor de TomTom. Verder alles tip-top, zowel de ketting, tandwielen als de banden! Deze fiets staat garant voor onderhoudsvrije en probleemloze km's,

vraagprijs is 5950 5850
en zoals geschreven is inruil bespreekbaar voor een mooie sport-tourfiets als een
Er6f/N, GSR600, Z750, Hornet oid

let me know op knotski at hetemeel dot com

full
 
Laatst bewerkt:
veel te duur... :? Ik zou zeggen: probeer maar zo'n mooie fiets met weinig km's te kopen voor veel minder. Imho moet je kijken naar wat je nu voor dat geld kunt kopen, jezelf niet rijk rekenen met zo'n 'beredeneerde' superlage afschrijvings-prijs. :P

Enneh, ik heb ook geen opsomming gemaakt van de betaalde BPM, afleverkosten, het onderhoud, de accessoires etc. Dit is gewoon een goede all-in prijs voor een prachtige motorfiets die af is. Enige wat ik nog aan de motor wilde doen is een hugger plaatsen, voor de sneller beslisser doe ik die er 'gratis' bij 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer even uitgelaten, kmstand aangepast!
 
Laatst bewerkt:
Vrees dat je met vraagprijs nog iets te hoog zit :(
Is het oorspronkelijk een Amerikaanse motor btw?

p.s. Het mailtje dat je gister hebt gehad is van die persoon waar ik het aan zou doorgeven ;)
 
Sja, het is een vraagprijs..valt bij serieuze interesse altijd over te praten.
Het gaat gewoon om een nederlandse motor, nieuwgekocht bij Goedhart Motoren.
De mail die je noemt heb ik gezien, maar dat gaat om een z750s volgens mij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan