honda cbr 600 rr stottert/hapert

pimk88

Rookie
15 sep 2023
3
0
Beste,

Mijn honda cbr 600 rr uit 2003, reedss 10 jaar in bezit, 29000km.
Laatste 2 jaar zeer weinig gereden (gezinsuitbreiding, andere dingen gaan helaas voor).
Motor van de druppellader afgehaald, gestart, motor liep wat onrustig stationair.
De eerste 5 tot 10 minuten wat onrustig laag in de toeren, maar boven de 6000-7000 gewoon fel zoals ik het ken.
Na 10 minuten begon de motor te haperen in zijn 1e en 2e versnelling laag in de toeren 2000-5000.
Boven de 6000-7000 geen probleem.

Ik heb de motor naar huis gereden en wil nu eerst uitzoeken wat er aan de hand is.
Laatste onderhoudsbeurt is ook circa 2 jaar geleden, waarbij olie/filter vervangen is.
Uiteraard tijd om deze onderhoudsbeurt te regelen, maar ik zou graag een gerichte speurtocht willen doen naar dit probleem.

Kan iemand mij tips of info geven hierover.

Dankjewel
 

Wynn's Injector +Plus+ Cleaner 325ml, ga ik kopen.

325 ml voor min 20 liter, dus de helft in mijn volle tank moet voldoende zijn.

Of is er voor dit type probleem een (andere/betere) brandstof reinigingsmiddel bekend bij jullie?
 
Nee nog niet opgelost, ik heb de motor aan de oplader liggen, accu was ook aardig leeg.
vanavond even de benzine eruit zien te krijgen, nieuwe erin en daarbij de wynn injector cleaner erbij.
Hopelijk zijn de problemen dan weg.
 
Nee nog niet opgelost, ik heb de motor aan de oplader liggen, accu was ook aardig leeg.
vanavond even de benzine eruit zien te krijgen, nieuwe erin en daarbij de wynn injector cleaner erbij.
Hopelijk zijn de problemen dan weg.
Goedenavond, ben even benieuwd of dit probleem is opgelost, en of je nog wat reparaties moest uitvoeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan