honda cbr 600 F3 1995 500euro! 36000km

Geert91

Rookie
11 jul 2012
19
0
te koop;

honda cbr 600f uit 1995.

loopt wel maar gooit alle benzine eruit via de carburateurs. Ik heb volgens wphb bekeken hoeveel liter de brandstofpomp opbrengt en dit is 1,92l in plaats van de voorgeschreven 0,7L per minuut. De pomp stopt niet met lopen. Ik denk dat het opgelost kan worden met een nieuw brandstofpomp relais. Ik heb zelf de tijd niet om dit te vervangen.

teller staat op 36000. Echter dat stond er 2 jaar geleden toen ik deze motor kocht ook op. teller is dus kapot. ik heb er niet meer dan 5000km mee gereden. Ik weet echter niet hoelang de teller daarvoor al kapot was.

Nadat ik de motor heb gekocht bleek ik hem gekocht te hebben van een professioneel beunhaas. Veel schroeven zijn kapot gedraaid door het niet gebruiken van JIS schroevendraaiers. Zelftappers om de benzinekraan vast te zetten, houtschroeven om het kuipwerk vast te zetten en meer van dit soort fratsen. Daarom dus de lage prijs.

Er zitten vrijwel nieuwe pilot powers op. Alleen deze zijn al de helft van de vraagprijs waard. Verder zijn alle slijtageonderdelen behalve de accu in de afgelopen 2 jaar nog vervangen.

Motor staat in Twente.

500euro vaste prijs, anders gooi ik de banden op mijn andere motor en verkoop ik de motor in onderdelen.
 

Bijlagen

  • IMG_20190113_092220.jpg
    IMG_20190113_092220.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 58
Terug
Bovenaan Onderaan