Kheb gelest op de oude cb250, en die was nauwelijks in staat om zichzelf en mijn 90 kg naar de 110 km/h te brengen. Nu heeft de nieuwe wel 1 of 2 pk-tjes extra, maar denk niet dat dat heel veel zal uitmaken. Zeker als je zelf wat aan de grote kant bent is het niet echt een fiets voor de snelweg, ander verkeer inhalen is een drama...
Verder heeft ie natuurlijk wel de voordelen van een 250cc 1-pitter: zuinig, lage onderhoudskosten, lekker wendbaar... tis maar net waar je hem voor wil gebruiken...
Nou kijk, ik heb liever een nieuwe wegens slechte ervaringen met 2ehands.
Ik denk dat ik niet veel op de snelweg ga rijden, maar hij heeft toch zo'n 25PK dan wil hij toch wel boven de 110 uitkomen lijkt mij en anders laat ik hem een beetje kietelen
Ga ik zeker doen. Eerst mn theorie halen en daarna eens beginnen met lessenVolgens Honda heeft ie 15kw, 15kw x 1.4 = 21pk... en dat zijn krukas-pk's, dus aan het achterwiel blijft er nog ietsje minder over.. en of er veel te kietelen valt bij een 250cc 1-pitter betwijfel ik, maar misschien zit ik er wel naast... misschien een proefritje maken als je je rijbewijs hebt?
Is die wel te koop in nederland? Ik dacht dat die motor hier niet beschikbaar zou zijn.
niets van aantrekken,iedereen reageert zo ,de meeste hebben nog nooit met een motor gereden en kopen een zware moto.Er zijn er veel die er uit de bocht mee vliegen.zelfoverschatting is een algemene plaag in motorland.Ik reed vroeger met virago 250 en heb nu terug een cbf250 gekocht ,dus zo erg zal dat wel niet geweest zijn ,anders kocht ik wel een zwaardere.mijn cbfken word geleverd rond 05/06/2004 al dan proberen om een foto te posten en te melden hoe hij rijd.ik heb ook gelezen dat hij krachtig genoeg is voor de snelweg,dus dat zit wel snor,denk ik
niets van aantrekken,iedereen reageert zo ,de meeste hebben nog nooit met een motor gereden en kopen een zware moto.Er zijn er veel die er uit de bocht mee vliegen.zelfoverschatting is een algemene plaag in motorland.Ik reed vroeger met virago 250 en heb nu terug een cbf250 gekocht ,dus zo erg zal dat wel niet geweest zijn ,anders kocht ik wel een zwaardere.mijn cbfken word geleverd rond 05/06/2004 al dan proberen om een foto te posten en te melden hoe hij rijd.ik heb ook gelezen dat hij krachtig genoeg is voor de snelweg,dus dat zit wel snor,denk ik