Honda CBF deel 6

Dan moet je motor wel een middenbok hebben; de mijne heeft standaard alleen een zijstandaard.
 
Valt me alles mee! Bij de proefrit ging ik eigenlijk al bijna even vloeiend over rotondes als met de CBF. Hij oogt heel zwaar, maar voelt eigenlijk niet zo qua rij- en stuurgedrag.
 
Ik wil mijn cbf600sa verkopen. Het is er 1 uit 2008, 47k km en aantoonbare onderhoudshistorie van de laatste paar jaar. Dit jaar nog een grote beurt gehad incl kleppen stellen.

Hij mag weg omdat ik een iets grotere wil gaan kopen. Ik heb er 2.5 jaar veel plezier van gehad!

Hij staat te koop voor €2.950. Voor meer informatie, pm gerust !
 

Bijlagen

  • foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
2 nieuwe kettingsetjes besteld, die worden er volgende week opgezet (wel op 2 motoren hoor :+ ). Mag ik vragen wat jullie daar ongeveer voor betalen? Ik ~€ 215,- inclusief montage voor de complete set (per motor dus).
 
Ik heb ff gezocht maar heb de rekening niet terug gevonden. Volgens mij was ik vorig jaar ook zoiets kwijt.
Online bestellen zie ik voor 150€ een DID ketting. Dus voor iemand met winkel beetje meer winst marge en dan uurloon erbij.
 
Na 6 jaar, naar alle tevredenheid, op mijn Honda CBF600 te hebben gereden, is het nu tijd voor iets anders. Afgelopen vrijdag proef gereden op een Kawasaki Versys 1000 van begin dit jaar en een goede deal kunnen sluiten. Ik verhuis dus naar een ander stuk op dit forum. Veel plezier allemaal nog van jullie Honda CBF.
 
Hallo allen, de laatste jaren ben ik wel veel aan het wisselen qua motoren, maar ik hoop dat ik er nu ff klaar mee ben. Gisteren mijn oude woon-werk fiets (2000 Fazer 600) ingeruild op deze 2014 CBF1000fa die ook weer als woon-werk fiets dient. Dus vandaar dat ik hier hoi zeg.

Voornaamste pluspunten zijn natuurlijk ABS (wil in winter niet zonder) CBS, en het verstelbare ruitje. Heb al vele Honda's gehad dus dit was net alsof ik thuis kwam.

Binnenkort maar eens een mooie foto voor de OP maken. Maar dit is 'm.

IMG_20181013_151553.jpg
 
Ik heb ff gezocht maar heb de rekening niet terug gevonden. Volgens mij was ik vorig jaar ook zoiets kwijt.
Online bestellen zie ik voor 150€ een DID ketting. Dus voor iemand met winkel beetje meer winst marge en dan uurloon erbij.
Dat is naar mijn mening nog vrij duur eigenlijk, een maand of drie geleden ook een did gekocht online, was toen (en nu nog) 110 euro.
 
Mijn beide CBF600’s zijn weer terug. Beiden een kettingset en voor de blauwe nog een nieuwe Bridgestone T30 Evo. Inclusief halen en brengen 590 euro kwijt. Ik kan er weer tegen aan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan