Honda CB750F2 '82 / €400,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel belangstelling maar nog niet verkocht dus bij deze een kickje :)

recente foto's;

cb05.jpg


cb06.jpg


cb07.jpg
 
Mooie fiets voor dat geld.
De distributieketting kun je niet stellen volgens mij, daar zit een zelfstellende spanner op.
Het olieprobleem kan geen kwaad, alleen jammer dat het er niet uit ziet.

Ik heb deze fiets zelf ook gehad, heerlijk ding en zeker betrouwbaar.
Prijs lijkt me prima, zelfs met dketting, olie en startmotor. (startmotor is op de sloop wel te koop)

Sterkte met de verkoop.
 
Mooie fiets voor dat geld.
De distributieketting kun je niet stellen volgens mij, daar zit een zelfstellende spanner op.
Het olieprobleem kan geen kwaad, alleen jammer dat het er niet uit ziet.

Ik heb deze fiets zelf ook gehad, heerlijk ding en zeker betrouwbaar.
Prijs lijkt me prima, zelfs met dketting, olie en startmotor. (startmotor is op de sloop wel te koop)

Sterkte met de verkoop.
dank je, de prijs lijkt mij inderdaad ook wel redelijk :)
 
als het goed is heb ik nog een startmotor liggen van dit type heb vorig jaar een verkocht in onderdelen vandaar er nog een heb liggen. en wat die tik betreft kan geen kwaad hoor je kunt hem zelf wel iets spannen als het moet
zou wel intresse hebben maar ik heb er nog 2 staan in de garage
gr mathmax
 
Hoi,

Ik heb misschien wel intresse, wil graag gaan beginnen met motorrijden. Heb mn motorrijbewijs al, maar het geld voor een motor nog niet. Maar voor deze prijs kan ik misschien nog wel iets met mijn vader regelen.
Heb jij zelf enig idee of deze kan worde teruggevoerd naar 25kw? De cilinder inhoud ligt net boven de (zogezegde) max van 600/650cc. Alvast bedankt voor je antwoord;)
 
Hoi,

Ik heb misschien wel intresse, wil graag gaan beginnen met motorrijden. Heb mn motorrijbewijs al, maar het geld voor een motor nog niet. Maar voor deze prijs kan ik misschien nog wel iets met mijn vader regelen.
Heb jij zelf enig idee of deze kan worde teruggevoerd naar 25kw? De cilinder inhoud ligt net boven de (zogezegde) max van 600/650cc. Alvast bedankt voor je antwoord;)

25kw heeft niets te maken met de inhoud van de cilinder, alleen met het vermogen en het vermogen ten opzichte van het gewicht van de motor. Je kunt de motor wel begrenzen, maar omdat er nooit officiele 25kw-setjes voor de motor zijn gemaakt kun je hem niet 25kw op je kenteken maken.
 
Gaaf hoor, Jammer dattie in Groningen staat....... heb momenteel geen tijd om daarheen te gaan.

Komtie weleens in de buurt van Amsterdam?

Groeten,

Erik
 
25kw heeft niets te maken met de inhoud van de cilinder, alleen met het vermogen en het vermogen ten opzichte van het gewicht van de motor. Je kunt de motor wel begrenzen, maar omdat er nooit officiele 25kw-setjes voor de motor zijn gemaakt kun je hem niet 25kw op je kenteken maken.

Uhm, en waarom valt een BWM R1100R met 85PK dan niet te begrenzen en een Fazer(600) met 100PK makkelijk???
Naja, zal wel aan mij liggen. En snap dat ik je topic niet moet vervuilen met een discussie hierover ;).

Succes met de verkoop in ieder geval! *O*
 
Uhm, en waarom valt een BWM R1100R met 85PK dan niet te begrenzen en een Fazer(600) met 100PK makkelijk???
Naja, zal wel aan mij liggen. En snap dat ik je topic niet moet vervuilen met een discussie hierover ;).

Succes met de verkoop in ieder geval! *O*

Er is altijd ruimte voor discussie ;) Ik bedoelde te zeggen dat het aantal kilowatts niets met het aantal cc's te maken heeft. Of een motor wel of niet geschikt is voor 25kw hangt er van af of er officiele begrenzingssetjes voor gemaakt zijn, bij nieuwere motoren is dat vaak wel het geval, bij oudere niet. Je kunt in principe elke motor wel begrenzen, maar als je m 25kw op het kenteken wilt hebben moet de begrenzing aan eisen voldoen.

En bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
:9

Als ik plek had...

Maar zou je me misschien een plezier willen doen en willen kijken welk type dit precies is?
Probeer ik al een tijdje achter te komen maar tot nu toe niet gelukt...

ik zal morgen even voor je kijken of ik een typenummer kan vinden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan