Koooooooooopje!Jeeej... Handvatverwarming voor 25 euro ipv 33 euro3 standen, staat nu in de schuur aan de lader, de kit lekker aan het uitharden Als het weer droog weer is ff testen
Ik ben benieuwdHoe hard kan een ft, 160km/h?
Ik had een vriend die onder een CB250N een CB400N blok had gezet. Dat reed 'makkelijk' 160km/h, maar stabiel was anders. Hoedan ook dat was dus een twin. Een cilinder zal heel anders zijn. Ik denk dat je vooral meer koppel zal krijgen ipv van topsnelheid.Koooooooooopje!
Weet je al waar je het kan instaleren? Direct aan de accu of ergens aan de starterkabel?
Koooooooooopje!
Weet je al waar je het kan instaleren? Direct aan de accu of ergens aan de starterkabel?
Ja bij mij is het ook zo. Maar nu kan dus de accu leeg getrokken worden als ik de handvatverwarming niet uitzet. Daarom wil ik het ergens op de contactsloot aansluiten zodat wanneer ik de motor uitzet ook de handvatverwarming uit gaat.Het is heeeeel simpel om aan te sluiten! Zitten 2 draden bij voor naar de accu, 1 plus en 1 minEn dan stekkertjes met L en R erop en een rondje voor het bedieningsding. Vervolgens de handvatten erop zetten, L op L enz enz
Dat was bij de instalatie van mijn niet nodig vanwege de klitterband. Maar goed in the longrun heb je waarschijnlijk meer aan dit soort handverwarming.Om mn accu niet leeg te trekken een spanningsbron erop gezet om de handvatten en de lijm dus lekker warm te laten worden
Ja die van mijn loopt ook zo.Mijn cb250n schijnt niet harder te lopen dan 140... Met de wind mee heuvel af... Maar bij de 110 krijgt ie het al vrij moeilijk..