BILLLYYYYJe mag mijn foto in de startpost wel wijzigen in deze fuzy. Die R1 hoeft er niet bij op
[afbeelding]
Je mag mijn foto in de startpost wel wijzigen in deze fuzy. Die R1 hoeft er niet bij op
[afbeelding]
hm, de ordinaire 1 cilinder opvolger hoort hier natuurlijk niet thuis.
Ja, maar het gaat hier om de cb250Toch is de CBF mooier en volgens mij qua topsnelheid dezelfde prestaties, zo niet beter
Die heeft een eigen topic -> Honda CBF250. Ik voelde mij een beetje uitgesloten daar, dus daarom heb ik deze topic gemaakt. Verder vind ik het niet erg hoor als je hier ook post. Ik weet niet hoe grote groepje ik hier kan verwachten.hm, de ordinaire 1 cilinder opvolger hoort hier natuurlijk niet thuis.
Die heeft een eigen topic -> Honda CBF250.
Mijn uiteindelijke doel is om een CB250 (of 250cc) groep toertocht te rijden, een eigen of eentje van de KNMV.
Ja, maar het gaat hier om de cb250
Lijkt me geniaal, toerritje met een groep CB'sDie heeft een eigen topic -> Honda CBF250. Ik voelde mij een beetje uitgesloten daar, dus daarom heb ik deze topic gemaakt. Verder vind ik het niet erg hoor als je hier ook post. Ik weet niet hoe grote groepje ik hier kan verwachten.
Mijn uiteindelijke doel is om een CB250 (of 250cc) groep toertocht te rijden, een eigen of eentje van de KNMV. Ik kan zo wie zo een keer met Billy6R wat afspreken. Ik kom wel vaker met de motor in Leeuwarden. Dan is het maar een klein stukje naar Groningen of Assen.
Ja, na een tijdje wil ik zelf ook iets anders. Maar als ik even over nadenk. Heb ik eigenlijk geen grotere motorfiets nodig voor dagelijks gebruik. De CB250 is zuinig en snelzat voor de 80 en 100km/h zones van de randstad. En voor touren in groupen van KNMV ritten was het nooit een probleem tijdens de tours zelf. Alleen de snelweg ritjes naar de routes toe was soms een beetje lastig. In de zin van ik heb voor de vertrek, samen met de tourgroup, aan de tourlijder gezegd dat ik kan waarschijnlijk met wind tegen alleen maar 110km/h halen. Maar dan werd met mij rekening gehouden.Je moet het dan vooral hebben van oldtimer CB250 bezitters.
Helaas, de grootste groep mishandeld de Nighthawk / Two-fifty CB250 als pekelslaaf of kijkt reikhalzend uit naar iets anders.
Je hoeft niet 120km/h rijden op de snelweg. Ik vind persoonljk dat als je dezelfde snelheid als wat de vrachtwagens halen kan halen dan ben je helemaal niet onveilig bezig.Ja dat is waar... zag er van de week nog 2 rijden als lesmotor..
Zoiets doe je een leerling niet aan als ie de snelweg op moet. Niet dat het onmogelijk is, maar een geknepen 500 ben je minder bang op lijkt me.
Klopt, als ik op de snelweg rij rij ik meestal rond de 100, lekker relaxed aanJa dat is waar... zag er van de week nog 2 rijden als lesmotor..
Zoiets doe je een leerling niet aan als ie de snelweg op moet. Niet dat het onmogelijk is, maar een geknepen 500 ben je minder bang op lijkt me.
Je hoeft niet 120km/h rijden op de snelweg. Ik vind persoonljk dat als je dezelfde snelheid als wat de vrachtwagens halen kan halen dan ben je helemaal niet onveilig bezig.
Heb net even wat foto's gemaakt. Zijn wel paar leuk voor Pekel fiets gedeelte
Haha, ik vind het al met al wel stoer staanDe zwarte naaf van je achtervelg komt door een eerdere eigenaar (voor de vorige eigenaar...)
Waarschijnlijk is hij "vergeten" de remschoenen te vervangen en de boel is oververhit geraakt.
De pekelaanslag op het blok is ontstaan toen diezelfde persoon (motoragent) na een pekelritje een motorhoes gebruikte.
Haha, ik vind het al met al wel stoer staan
Heb ondertussen 5500 km erop gereden sinds ik hem van je overgenomen heb en hij loopt nog 100% goed