Honda cb1000r abs extreme 2014

Jaspah

MF veteraan
8 nov 2006
2.917
1
Hallo,

Het punt waarvan ik dacht dat ik het nooit zou bereiken, ben ik zojuist op beland.... Ik rij praktisch nooit meer met mijn motor, en ik denk dat het zonde is om hem alleen maar in de garage te laten staan :(

Dus, te koop: mijn cb1000r abs extreme met een paar leuke goodies er op zoals:

-Trw rem/schakelset
-Rizoma spiegels, knipperlichten, oliedop
-Arrow einddemper
-Gloednieuwe 530 jt gold kettingset + tandwielen, 0km
-Ebay rem/koppelinghendels
-Michelin pilot road 3 2ct ~50% (sturen beter dan je zou verwachten!)
-Aftermarket kentekenplaathouder en plaat met opgelegde letters

Deze extreme edition kleurenstelling is nooit in NL geleverd. Hier kennen we alleen de mat antraciet met goud versie... Deze motor is mat parelmoer wit met goud en komt uit Italië en sindsdien ben ik de eerste Nederlandse eigenaar.
Ik vind dit verreweg de tofste kleurenstelling voor de cb1000r, vanwege z'n exclusiviteit vooral.

Hij staat altijd binnen in mijn garage, aan de druppellader. Start en rijdt altijd, nooit problemen mee gehad.

Km stand 34800
Bj 2014
In mijn bezit sinds 2015

2 kleine plekjes die zijn bijgestipt met lakstiftje zijn z'n minpuntjes. Meer foto's uploaden lukt me niet, ik kan ze evt via WhatsApp versturen als je meerdere (detail) foto's wil zien.

Ik moet er niet van af. Hij moet wel €7500 opleveren. Lukt dit niet, hou ik hem.

Als ik zo de prijzen zie van andere cb's, uit o.a 2008, denk ik dat dit een schappelijke prijs is.

Aarzel niet om me te bellen/appen op: 0683798280

Mvg Jasper


1397499
1397500


1397501


1397503
 
Potverdikkie!! hoe kan je nou zon dikke bike hebben en er niet meer op rijden... Geen interesse maar wel een zeer gemeende kick! dik ding!
 
Machtig mooie machine en jammer dat jij de lust kwijt bent geraakt om te gaan rijden.
Menig persoon zou graag rond willen rijden op zo’n machine.
Wellicht het overwegen waard om je dikke Honda toch maar te laten staan voor het moment dat het weer gaat kriebelen?
Ik zou zoiets nimmer in de verkoop doen want het is een tijdloze en prachtige motorfiets.
 
Dank jullie wel. Voor mij zit het er komende tijd niet in om lekker te kunnen rijden, naast misschien zo nu en dan woon/werk verkeer.
Als het over een paar jaar weer kriebelt, kan ik altijd weer wat er voor terug kopen.

Nu staat hij alleen wegenbelasting / verzekering / afschrijving te kosten. Dan kan beter iemand anders er van genieten toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan