Honda 4-takt replica, Grote en kleine wielen topic, deel 2

Had de Monkey zover dat die is ff aangeslingerd kon worden, hij heef denk ik 2 minuten geprutteld 😩 daarna nog eens een paar klappen en voor de rest alleen maar carburateur in en uit elkaar halen🙈🙈😩l krijg ding niet goed, dus daar gaan we ff een nieuwe voor halen en dan eens kijk wat die doet 👍
 
Vandaag nieuwe gasfabriek gemonteerd en hop pruttel pruttel 😂👍 ff door de straat gereden , dat leek goed te gaan.
Dus ook maar ff wat groter stukje en toen bleek dat de gasfabriek wel ff wat aandacht nodig had qua afstelling 🙈 maar met wat hulp uit voorgaande berichten zitten we op de goede weg👍👍 vind het 125 blokje niet veel onder doen van de 140 die ik al eens gehad heb. Alleen die eerste versnelling is wel heel kort🙈
 
Hey
Ik heb een PBR 125 waarop een nieuwe blok gezet wordt (zongshen 125 fiddy racer)
I know geen echt Honda maar hoop wel dat iemand advies wil/kan geven…
Hierbij wat issues met nieuwe blok opgelijst :
- op originele PBR kabelboom een nieuwe YX140 aangesloten : 2x gedraaid en stil gevallen. Alles geprobeerd : nieuwe ontsteking, cdi, spanningsregelaar etc. Niet meer in gang te krijgen
- op originele PBR kabelboom oude YX110 aangesloten, draait perfect
- op originele PBR kabelboom een nieuwe Zongshen 125 aangesloten, vonkt niet
- met bijgeleverde kabelboom van Zongshen aangesloten, vonkt wel maar daar geen mogelijkheid tot pinkers
iemand advies? Kunnen bv pinkers apart aangesloten worden op batterij ofzo?
Momenteel nu wel goed gekregen maar ze knipperen niet, enkel blijvend branden..
Thanks
 
Monkey eigenlijk wel klaar alleen accu laad niet bij tijdens lopende motor.kan dus spanningsregelaar zijn of iets anders??
 
Deze mag dus weer naar een volgende eigenaar. Ga dan weer wat nieuws bouwen
 

Bijlagen

  • IMG_6237.jpeg
    IMG_6237.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 0
  • IMG_6228.jpeg
    IMG_6228.jpeg
    1.019,1 KB · Weergaven: 0
Nog ff nieuw project opgehaald 👍gaan we eerst maar eens slopen , beestje heeft tijdje buiten gestaan 🙈maar alles werk wel😂
 

Bijlagen

  • IMG_6260.jpeg
    IMG_6260.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 0
De Monkey toch nog ff voorzien van blauw luchtfilter 😎
 

Bijlagen

  • IMG_6291.jpeg
    IMG_6291.jpeg
    925 KB · Weergaven: 0
Blokje krijgt bij iemand anders een 2e kans👍
Had nog 2 skyteam blokjes 50cc en verbaasd me hoe snel die verkocht waren 😳
 

Bijlagen

  • IMG_6327.jpeg
    IMG_6327.jpeg
    972,3 KB · Weergaven: 0
Kwam nog mooi projectje tegen voor onderdelen 👍 dus die gaat op een hoop en rest in de oud ijzerbak,Kunnen ze in China weer mooie spulletjes van maken 🤫
 
Ook nog ff wat spulletjes opgehaald voor de opbouw 👍kwam er alleen achter de ik de verkeerde achterveren heb meegenomen 🙈dus die moeten we ff omruilen 👍
 

Bijlagen

  • IMG_6450.jpeg
    IMG_6450.jpeg
    508,8 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan