Wij boeken trouwens ook weer het nachtje voorafgaand in het hotel, net als vorige keer, tezamen met AppiePappie en mevrouw AppiePappie.
jeetje dit gaat wel erg snel, alweer een nieuwe...
Heb trouwens net m'n Tigra'tje staan uitzwaaien....[afbeelding]
Heb trouwens net m'n Tigra'tje staan uitzwaaien....[afbeelding]
't Is goed dat ie verkocht is, maar het voelt toch wel vreemd.
Het is een lekker autootje, maar helaas niet zo praktisch en dat hebben we nu wel nodig.
ik ben er ook als publiek en we weten de kroeg te vinden dus niks box !!!middag! ik heb het nieuwe deeltje ok weer gevonden!
@doorn; ik wacht de foto's wel af, ik heb al een boel mooie plaatjes ondertussen
ow 1000ceecee sr. wil ook mee de 22ste, als publiek weliswaarkan hij mooi de pitbox in de gaten houden. ik ben dus ook voor een pitbox
straks weer nachtdienst dus ik doe nog even rustig aan
edit; doorn kan je mijn op pic aanpassen met deze?
[afbeelding]
ik ben er ook als publiek en we weten de kroeg te vinden dus niks box !!!
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHeb trouwens net m'n Tigra'tje staan uitzwaaien....[afbeelding]
't Is goed dat ie verkocht is, maar het voelt toch wel vreemd.
Het is een lekker autootje, maar helaas niet zo praktisch en dat hebben we nu wel nodig.
Update van de schade:
Net met v/d bunt gebeld, de schade ligt tussen de € 3000,- en € 4000,-.
De schade expert gaat de blade nu aanbieden aan 3 opkopers, en kijken wat die voor de bike geven, daar komt ie deze week nog op terug.
Dus dan weten we het pas zeker, maar 90% kans dat ie total is.
En dan is het afwachten wat de opkopers geboden hebben, om te zien of ik met het bedrag van de verzekering deze blade kan opknappen, of dat ik moet kiezen voor de dagwaarde en opzoek ga naar een nieuwe.
Dus al met al nog een paar dagen wachten, en dat is best lastig
[me="Chakotay"]is even langs De Valkenier geweest voor nieuwe duo-handvat-boutjesAls het goed is zijn ze woensdag binnen, en ik heb ook maar meteen blauwe stuurgewichtjes besteld [/me]Ai, dat is een flink bedrag nog... Weet je al wel hoeveel je van de verzekering krijgt als je voor total-loss gaat?
na dan ken ik je dagtaak bij dezehey die motors zijn belangrijker dan jouw biertje hoor!
Is dat een waarde die jij schat of komt dat van de verzekering af??
Binnenkort komen de foto's van Ad Kievit binnen, mag ik dan ook in de OP??