~Ghostrider88 schreef op 10 februari 2008 @ 19:39:[/b
aha owkee vraag me alleen af hoelang ze mee gaan
volgens mij wilde jij ze zelfs al preventief gaan vervangen kerl... dus wat dat betreftow enne Jushunter
geen commentaar he
mijn motor is toch lekker mooier en op de mijne blijven de onderdelen tenminste zitten
volgens mij wilde jij ze zelfs al preventief gaan vervangen kerl... dus wat dat betreft
ook op de lekdijk geweest ja?Zo... ff tijd om echt te reageren
Wat een superdagje was het vandaag... Ik zit nog steeds met een big smile op mijn gezicht. Wat hebben we genoten van die eerste 240 km...
Tegen de middag vertrokken vanuit Nijkerk en grotendeels binnenwegen gereden met een heleboel bochtjes!
Lekker genoten van een superlunch in het zonnetje in Rhenen en toen weer opgestegen en nog meer bochtjes gepakt. Pontje, lekdijk, pontje... je kent het wel.
Nog heel even de 220+ gezien... maar dat is niet ongebruikelijk als je Kato bij wil houden die een oprit met een bochtje met 247 kmh nam....
Uiteindelijk in Schoonhoven een tweede terras gepakt en toen langzamerhand koers gezet via De Meern en Vleuten richting motorstalling.
Daar nog flink tijd besteed aan het schoonmaken van de motoren, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Met andere woorden.... 't was vandaag Walhalla!
Dus nu met roze wangetjes en een Thai Beef Salad achter de kiezen genieten van een Chardonnay.
En weet je wat..... 't is pas februari!
hmm.... wie weet... binnenkort... maar goed, dat kan ik met een gerust hart doen zonder dat het op valtAls jij dat nou ook zou doen, alle onderdelen vervangen door Honda onderdelen...
ben benieuwd, erg benieuwd@beerhunter: eenmaal xenon wil je niks anders meer... is echt heerlijk
betwijfel of anders word hoor
ben benieuwd, erg benieuwd
K bedoelde de veranderingen aan de motor van TheehunterGeloof me.... het gaat anders worden. En ehhh... ik kan het weten.
@Xenoneers....
Hmmmm..... misschien ga ik dat op Brutale Nationale ook nog laten installeren.
Op Frosty heb ik hier al kennis mee kunnen maken... écht SUPER!!!!!!!!!!!
[me="robertobadjo"]heeft toch klein beetje spijt dat ie niet gereden heeft maar goed hij staat er wel weer enigzinds schoon bij.[/me] van de week maar eens ff de laatste dingen poetsen en in de glim zetten...
Ow mja ben ook rond die tijd daar geweest en ben over houten terug naar amersfoort gereden en ook nog een rondje blad gedaanDat had je ook aan het eind van een schitterende KD-dag kunnen doen....
@HornRed.........
Ja... idd.. we hebben de Lekdijk gepakt. Moet zeggen dat ik er over het algemeen niet véél motoren heb zien rijden. Maar goed... het was toen ook al 16uur geweest.... van daaruit via Schoonhoven naar Ijsselstein. Stukje A2 met een leuke linker de A12 op... ook 220+ en dan bij deMeern eraf. Binnendoor terug ri. Utreg en dan via Soesterberg, de Tankbaan en het KBH weer in Nijkerk belandt.... hmmm.... SUPER!!!!!!!
Nu nog ff verhuizen en dan hebben wij de Bruut en Frosty weer geheel tot onze beschikking in 'n verwarmde garage..... 2008 wordt ECHT ons jaar.
bovenkant moeten zeker los ofniet?