Hoevelaken 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.D.O.

Die hard MF'er
14 okt 2002
972
0
Soesterberg
Dit is het nieuwe topic van hoevelaken. Hier vindt je info. over wat er gebeurd op en in de omgeving knooppunt hoevelaken.
hand.gif
Het wordt weer sneller donker en het weer wordt slechter (als het goed is). Wat is er dan leuker om na het eten nog ff een paar rondjes te draaien of een stukje met een groepje te toeren. Kom hier met je ideeen en wacht de reacties af !
OLA.gif
zijn er geen mensen op het knooppunt dan kan je proberen op de parkeerplaats van het restaurant naast de snelweg A1 afslag Hoevelaken. See you soon!!!
 
Laatst bewerkt:
waarom een nieuwe en niet gewoon verder met de ander??
Er gebeurde nie veel meer op dat topic, kijk maar naar de data"s. In overleg met een paar andere mfers heb ik (of we) hiervoor gekozen. Maar als het anders moet sta ik daar ook voor in hoor, als het maar gezellie wordt en we elkaar meer zien! Mee eens??? :}
 
Heeeyyyy hoop dat ze nu allemaal hier reageren en niet allemaal een nieuw
topic gaan starten, zodra ik weer ken fietsen moeten we maar weer eens wat afspreken Grzzzzzz
 
was er gisteren nog, ff schaamrandjes er van af gereden, ook nog een gast op een R1 gezin met olie problemen; MF'er ?

ook lachen: ik kwam een gast tegen in een honda crx targa ofzo ( :r ), ongelooflijk getuned (alles carbon) en met lachgas injectie ( :} :} :} :} :} :} )
hoooooooooogst illegale praktijken gingen deze jongelui uitvoeren! O-)
 
Ben er ook regelmatig aan het :] maar nog nooit gekeken bij restaurant. Volgende keer toch ff langs rijden of er nog mensen staan.

Laatste tijd wel druk trouwens.. en waarschuwingsbord met Verkeerssituatie Gewijzigd.. in die bocht staat het meestal vol met auto's :(

Naja, we hebben in ieder geval de vluchtstrook nog ;)
 
Ben ik nou als eerste thuis mannen :? Toch harder gereden dan ik dacht })

Zo, was een lekker stukje sturen :) Ik heb m'n 120/70 voorband tot op een paar mm "verkracht", mooie rulletjes beginnen zich te vertonen :P

En U.D.O. heeft z'n eerste (en daaropvolgende) KD gemaakt :} :} :}
Zo blij als een kind was 'ie :+

Ik heb echt heerlijk gereden, zeker voor herhaling vatbaar :9~


[edit]
Ik ben trouwens net op tijd thuis, het regent lekker nu hier...
 
Laatst bewerkt:
Ja U.D.O. ook van mij gefeliciteerd met je eerste niedauwn en ga maar vast sparen voor je volgende knee-sliders :X
En Gasterix voor jou gaat het ook helemaal goedkomen ;)
 
Laatst bewerkt:
Komt allemaal goed, idd, als of je opnieuw ontmaagd wordt. Zekker voor herhaling vatbaar, het is gewoon verslavend. :]
 
U.D.O. nogmaals gefeliciteerd met je knee-down ontmaagding. Zag er gelijk al heel strak uit!
Ga ook maar eens flink oefenen, ik weet nu tenminste wat ik niet goed doe (bedankt voor de tips PaBo!). Heb nog zo'n 5 cm te gaan...
Dus tot gauw wat mij betreft.
 
UDO welkom bij de knieclub!

Ik denk dat ik zaterdag of zondag ff het asfalt op het klaverblad ga verkennen!

Woon in Amersfoort dus het is een soort thuis GP.

Maar er zijn meer bochten waar de knie aan de grond kan hoor!

Misschien leuk om wat punten op de kaart te zetten.

Ik rij ook wel eens op de Dodenweg bij Leusden. (par.aan de A28)

Of in Soesterberg vlak bij het Luchtvaart museum!

Misschien tot ziens!!

O-)
 
Tja, kwoon ook in Amersfoort (op het industrieterrein bij de Mac aan de A1 ;) ),
maar nog geen RBW/motor. Maar dat is over 3 maanden geregeld. *D
In ieder geval fijn om te zien dat er ook actieve MF'ers in de buurt wonen. :)
 
Kwam er gisteren toevallig met het koekblik lang, en er waren een hele
hoop mensen een lekker potje aan het sturen :] Woon ook in amersfoort, binnenkort ook m'n eigen bike....dus kom ik ook wel eens een keer kijken.
 
Hopen dat het vanavond droog blijft, [me]Yuri komt ook ff kijken.[/me]
 
Heeeyyy Udo je heb je knee down gemaakt ??
:} :} :} zodra het weer kan ga ik ook weer ff mee spelen.


Geflapciteerd *D
 
keb vandaag ook een kneedown gedaan.. om m`n ketting in te smeren met vet.. lukt me nog steeds niet op hoevelaken ;(
 
Erg gezellie dat er hier ook genoeg mfers wonen. Mooie omgeving, als je vanaf de A.foort de tankbaan op gaat en aan t eide bij de stoplichten oversteekt en metteen links gaat, daar woon ik, erg vervelende plek. hahaha. Ik hoor de motoren door m'n achtertuin blazen, als muziek in m'n oren!
3dbiggrin.gif
Ik vindt het leuk om elkaar te ontmoeten met mooi weer, komt allemaal goed dit jaar.Ik zie jullie gauw, met of zonder knie aan de grond.
respekt.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan