Hoelang kunnen we nog motorrijden?

Überhaupt achterlijk om "milieu gekkies" niet als echte kerels te zien. Begaan zijn met het milieu is slim, maar blijkbaar zijn echte kerels nogal dom.

En jij rijd daarom natuurlijk op zowel een electrische motor als in een electrische auto neem ik aan?
Of ben je meer van het populair meebrullen van politiek gewenste antwoorden?
 
Hoe millieu vriendelijk is zo n tesla nu eigenlijk???
Lijkt me ook niet goed voor het millieu of je gezondheid dit...

<iframe width="560" height="315" src="
" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Voor mij zijn alle "gekkies" geen echte kerels, maar enorme zielige stumperds.

Mensen die in iets geloven en daardoor enorme oogkleppen op hebben.
Andere opties worden weggewuifd, want dat past niet in hun "geloof"

Of dat nu geld voor geloof in een god, ev's, een voetbalclub, een motorcoureur (kijk maar eens op dit forum hoe sommige coureurs bijna heilig verklaard worden en alles wat die doet geweldig is...)

Gewoon normaal na blijven denken en ook de negatieve aspecten van je "geloof" durven benoemen.

Dan ben je een vent
 
Voor mij zijn alle "gekkies" geen echte kerels, maar enorme zielige stumperds.

Mensen die in iets geloven en daardoor enorme oogkleppen op hebben.
Andere opties worden weggewuifd, want dat past niet in hun "geloof"

Of dat nu geld voor geloof in een god, ev's, een voetbalclub, een motorcoureur (kijk maar eens op dit forum hoe sommige coureurs bijna heilig verklaard worden en alles wat die doet geweldig is...)

Gewoon normaal na blijven denken en ook de negatieve aspecten van je "geloof" durven benoemen.

Dan ben je een vent

nou dat....:t
 
En jij rijd daarom natuurlijk op zowel een electrische motor als in een electrische auto neem ik aan?
Of ben je meer van het populair meebrullen van politiek gewenste antwoorden?

Begrijpend lezen is weer een vak. Ik ben geen milieu"gekkie". Opkomen voor homo's maakt je ook niet gelijk gay. Wat een niveau weer.
Volgens mij brul ik op een forum als dit niet bepaald mee met gewenste antwoorden als ik "echte kerels" maar een zielige uitspraak vind en rekening met het milieu houden slim vind.
Maargoed, ik snap het. Echte mannen rijden Harley, hebben een Amerikaanse auto die 1 op 5 rijdt en drinken bier terwijl ze barbecueën. Helden!
 
Begrijpend lezen is weer een vak. Ik ben geen milieu"gekkie". Opkomen voor homo's maakt je ook niet gelijk gay. Wat een niveau weer.
Volgens mij brul ik op een forum als dit niet bepaald mee met gewenste antwoorden als ik "echte kerels" maar een zielige uitspraak vind en rekening met het milieu houden slim vind.
Maargoed, ik snap het. Echte mannen rijden Harley, hebben een Amerikaanse auto die 1 op 5 rijdt en drinken bier terwijl ze barbecueën. Helden!

mooi hokje :Y bier en BBQ....spreekt me wel aan...

je hebt wel gelijk hoor over het niveau en begrijpend lezen....
dat zijn zaken die ik overboord zet iedere keer als ik inlog....:Y...dat werkt zeer ontspannend....zou je ook moeten doen *O*
 
Voor mij zijn alle "gekkies" geen echte kerels, maar enorme zielige stumperds.

Mensen die in iets geloven en daardoor enorme oogkleppen op hebben.
Andere opties worden weggewuifd, want dat past niet in hun "geloof"

Of dat nu geld voor geloof in een god, ev's, een voetbalclub, een motorcoureur (kijk maar eens op dit forum hoe sommige coureurs bijna heilig verklaard worden en alles wat die doet geweldig is...)

Gewoon normaal na blijven denken en ook de negatieve aspecten van je "geloof" durven benoemen.

Dan ben je een vent

Precies dat ja, mensen die op een forum brullen zonder enige kennis en kunde.
Alleen maar geloven in hun eigen gelijk omdat dit hen het beste uitkomt en dan volledig los komen van de werkelijkheid en daarbij elk feit dat genoemd wordt volledig wegwuiven.
 
Hoe millieu vriendelijk is zo n tesla nu eigenlijk???
Lijkt me ook niet goed voor het millieu of je gezondheid dit...

<iframe width="560" height="315" src="
" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Alle auto's kunnen branden.
Brand.jpg

Auto op het plaatje was een Toyota HiLux.

Steeds meer autobranden: 'Allriskverzekerd, maar ik schiet er niet veel mee op'
 
Precies dat ja, mensen die op een forum brullen zonder enige kennis en kunde.
Alleen maar geloven in hun eigen gelijk omdat dit hen het beste uitkomt en dan volledig los komen van de werkelijkheid en daarbij elk feit dat genoemd wordt volledig wegwuiven.

[edit]Stop eens met persoonlijke aanvallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: jbt
als je je eigen filmpje had begrepen zou je zien dat het daar over aangestoken branden ging....
Die tesla is spontaan in de fik gevlogen...is nog een hele rel geweest en ook niet het enige incident waarbij zo n hok problemen geeft.
Vroeger dacht men dat alcoholisten spontaan ontbrandden.:P
 
als je je eigen filmpje had begrepen zou je zien dat het daar over aangestoken branden ging....
Die tesla is spontaan in de fik gevlogen...is nog een hele rel geweest en ook niet het enige incident waarbij zo n hok problemen geeft.

Cookies op AD.nl | AD.nl
Ook dat is geen enkele auto vreemd.

Er is inderdaad een onderzoek in 2013 geweest naar 3 vermoedelijk spontane branden.
Er rijden er inmiddels meer dan 2 miljoen rond in de wereld. :W
Waarschijnlijk is er geen ander merk met een beter track record.

Meestal blijken die spontane branden het gevolg van haters i.p.v. feitelijke spontane branden.
https://www.autobahn.eu/11565/tesla-spontaan-brandende-accu-werd-beschoten/

De eerste versie waren daar overigens iets gevoeliger voor dan de huidige.
Daar gebruikte ze nog alleen 5059 aluminium alloy - Wikipedia
5059 gebruiken ze normaal als Armor in voertuigen met persoonsbescherming.
Ter bescherming van de accu's nu zit er ook nog extra een plaat titanium.
 
Laatst bewerkt:
Nu krijgen we nog ff wat t eerste brand , ook verspilde energie
 
als je je eigen filmpje had begrepen zou je zien dat het daar over aangestoken branden ging....
Die tesla is spontaan in de fik gevlogen...is nog een hele rel geweest en ook niet het enige incident waarbij zo n hok problemen geeft.
Nog zo’n hok, zo’n köt brandstofmotor. Vliegen zomaar in de fik. Levensgevaarlijke rotdingen toch ? Moest verboden worden.

Autobrand in nieuwbouwwijk Wilnis
38B0CB99-F3D5-4B3F-8F3A-BC7F3FEBF0C1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
We hebben allemaal ervaring met brandstofmotoren.

Sommigen hebben daarnaast ook nog ervaring met elektrische aandrijving.


Wie schopt dit topic over 20 jaar omhoog, kunnen ze lachen...

Dan kunnen we zeker lachen... Zeker om de dikgedrukte posts...

Je denkt toch niet dat het óóit haalbaar word, om ook maar meer dan 25% van het complete wagenpark volledig elektrisch te laten rijden?

Dan mag je alle weilanden ter wereld volbouwen met centrales en windmolens, om vervolgens een poging te doen het elektriciteitsnet zo aan te passen, dat de auto's daadwerkelijk opgeladen kunnen worden.

Nee, elektrisch is absoluut de toekomst niet. Ik ben zelf automonteur, zie ze dus ook steeds meer in de werkplaats, ga op cursussen etc... Ik heb er totaal geen vertrouwen in. Het is gewoon een tussenstap, of eigenlijk een vervolg op de vorige tussenstap; hybride.

Waterstof maakt meer kans, maar het duurt nog jaren voor dat uit de kinderschoenen is.

Laten we ons tot die tijd niet gek maken, Nederland moet uiteraard perse het braafste kindje zijn, maar zolang de diesels die hier verboden worden, in het buitenland lekker verder tuffen, moet je niet denken dat ik extra geld ga uitgeven aan milieu bullshit.
 
Diesels hadden altijd al verboden moeten worden, van het begin af aan.

Dan waren wij met z'n allen dood geweest, want dan waren er geen vrachtwagens en boten geweest om ons van levensmiddelen te voorzien.


"Ja maar vroeger hadden we ook geen vrachtwagens"

Ja klopt, maar toen leefden we niet met 17 miljoen mensen op een kluitje.
 
Dan waren wij met z'n allen dood geweest, want dan waren er geen vrachtwagens en boten geweest om ons van levensmiddelen te voorzien.


"Ja maar vroeger hadden we ook geen vrachtwagens"

Ja klopt, maar toen leefden we niet met 17 miljoen mensen op een kluitje.
Had jij je rijbewijs al?
 
Terug
Bovenaan Onderaan