Hoelang kunnen we nog motorrijden?

Men kan mij een hele hoop wijs maken, maar iets gratis. Nope :N
Het moet ergens van betaald worden, potje links potje rechts.
Als ik gratis met het ov kan wordt het wel betaald door mijn overbuurman of door het bedrijfs leven. Die het vervolgens weer doorberekend aan de klant, wellicht ben ik die klant.

Het klinkt wel aantrekkelijk, net zoals gratis montage bij een set nieuwe banden. :P
Echt gratis is niets natuurlijk , maar met de potjes voor allerlei projecten en een deel mrb zou t een heel eind goed moeten kunnen komen, en dan allemaal electrische bussen zodat t hele net ontploft :YY .
 
Ik begrijp het wel..... ben alleen bang dat als iets gratis wordt , dat het MIJ weer geld gaat kosten..op de één of andere manier :+
Dat gaat t hele milieu geneuzel toch wel doen ,ik houd m n hart vast iig, de leuk is er wel af!
 
Mooier als t geweest is ? Dus ze vullen die enorme gaten ook weer op :N.
De aarde wordt gewoon leeg gevreten ,en daar doen we allemaal aan mee ,ook de elektro boys, want niet alles wordt even groen opgewekt :N.
Waar imo nog een boel mee gewonnen zou kunnen worden is gratis openbaar vervoer.
Met "gratis" bedoel je eigenlijk: "betaald door degenen die er geen gebruik van maken".
 
Ach, ik lach me een ongeluk als die tweede partij volgende keer de eerste partij wordt. Ik zou zelfs overwegen om daarop te stemmen, zodat het de eerste wordt en ze die partij simpelweg niet kunnen negeren. Alleen zal dan waarschijnlijk de rest niet samen willen werken en is het maar de vraag of die partijleider überhaupt kan regeren. Erger vind ik het dat het op dat moment overduidelijk niet gaat om de stem van het volk, maar om gekonkel en egootjes.
Als het zooitje wat er nu zit kan regeren dan kan die partijleider dat zeker ook.
 
Als het zooitje wat er nu zit kan regeren dan kan die partijleider dat zeker ook.

True. Maar desalniettemin blijft voor mij staan dat het te gek voor woorden is dat politici de mogelijkheid hebben om te weigeren met een ex-collega samen te werken omdat hij voor zichzelf begonnen is op een manier die veel steun vindt onder de bevolking. Het is toch verdomme je werk? Man en paard: Wilders is jaren partijgenoot geweest van die clown die nu minister-president is en ik heb ook meerdere foto's gezien van GW en MR die samen zitten te lachen.... Dus is het blijkbaar niets persoonlijks, doe dan gewoon je werk.
 
True. Maar desalniettemin blijft voor mij staan dat het te gek voor woorden is dat politici de mogelijkheid hebben om te weigeren met een ex-collega samen te werken omdat hij voor zichzelf begonnen is op een manier die veel steun vindt onder de bevolking. Het is toch verdomme je werk? Man en paard: Wilders is jaren partijgenoot geweest van die clown die nu minister-president is en ik heb ook meerdere foto's gezien van GW en MR die samen zitten te lachen.... Dus is het blijkbaar niets persoonlijks, doe dan gewoon je werk.
Tja het is het anti islam gebeuren wat andere partijen afschrikt,zonder dat extreme denkbeeld was samenwerken een heel wat
minder groot probleem geweest,je moet immers wel met je achterban rekening houden als partij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan