:stupid:Altijd een zondag. Veel mensen moeten werken op zaterdag, zo ook ik
Volgens mij was het altijd de eerste zondag van mei
Helemaal niet bij stilgestaan dat het in september een zondag was, dat is ook veel handiger!!
Dus wat mij betreft is het prima, zondag de 18e mei...
Ohjah... Daar had ik niet bij nagedacht. Goeie redenals ik me niet vergis is het dan 4 mei dodenherdenking
dus weet niet of iedereen dat waardeert
houden we het toch op de 11de
als ik me niet vergis is het dan 4 mei dodenherdenking
dus weet niet of iedereen dat waardeert
houden we het toch op de 11de
Dan open jij een topic
De vorige voorjaars-megameeting was op 7 mei. Dit jaar zou het handig zijn om het dan in diezelfde periode te doen, maar dan op zaterdag 10 mei of zaterdag 17 mei.
Het weekend daarvoor is namelijk lang Hemelvaartweekend en dan zullen veel mensen toerritjes/toerweekendjes gepland hebben.
Dus nogmaals, zaterdag 10 mei of zaterdag 17 mei lijkt mij een mooie dag voor de volgende megameeting.
Wie opent er het topic??
Ik zou wel willen, maar naast het feit dat ik digitaal niet handig genoeg ben, ben ik de komende tijd ook erg druk met ons nieuw opgeleverde huis en de verhuizing rond maart, dus niet in staat om het topic en de aanmeldingen bij te houden...
Jij wil gewoon je FZ1 showen, posert
en ik kan nu ook de eerste er weer bij zijn...
2de was ik vorig jaar met het koekblik...
maar nu kan ik lekkeRR weer op de Blade en ook nog op de eerste..
owh man, ben weer zo blij als een klein kind... toppie...
op zich wel...Hé Martijn, wil jij niet een topic openen....???
We zoeken nog een vrijwilliger...
Krijg ik me daar toch ineens een mailtjeOf ik een topic wil starten voor de aankomende megameeting... Hmm, meestal start dat topic pas in februari. Dus als er voor die tijd nog niets is opgestart doe ik het wel (zul je zien, dat iedereen gewoon wacht tot ik het doe )
Krijg ik me daar toch ineens een mailtjeOf ik een topic wil starten voor de aankomende megameeting... Hmm, meestal start dat topic pas in februari. Dus als er voor die tijd nog niets is opgestart doe ik het wel (zul je zien, dat iedereen gewoon wacht tot ik het doe )
Okee dan....
@Roberto, is het niet te regelen dat ik 'm open en dat jij 'm te zijner tijd overneemt dan?