Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

@ Curver: Met welk programma heb jij dat filmpje in elkaar geknutseld?

denk dat ik binnenkort ook maar eens alle foto's langsloop om mezelf te zoeken veel werk...

Gr. Koopie

Leuk Triker:

Heb je een versie met een fijnere resolutie? Is deze te bestellen? Ik zal op je site eens rondkijken:

mijn foto's met telefooncam maar geen verkeerde kwali:

Was dit de wheelieboy in A'foort?

Ben nog niet alles nagelopen , maar zie dat er erg erg weinig kawasaki ER-6N of 6F zijn gezien , zelf die dag lekker rond gelopen , en ja kon ze tellen 1x6N en 2x 6F

Er kunnen die dag natuurlijk best wel een paar onsnappen , dan sorry voor die bezitters

O ja ik was op die Kawa ER-6N zilver

En bij deze alle fotograven bedankt voor het vastleggen
En nog steeds zoekende naar me foto's

Deze????

img_3901

F J Erretje

Nu pas tijd om alle foto's te bekijken en zie me geregeld voorbij komen . Allen dank daarvoor!!! Op naar de volgende keer

F J Erretje Bedankt
maar ik bedoelde er zijn zoveel sites met fotos , dat ik die nog niet allemaal heb doorlopen , ik heb er al een paar gevonden

maar bij deze bedankt

To Sputnick ff een vraag wat voor een motor heb jij nou precies. Een Honda vtr sp1 zeg ik dat goed?

ik heb een vraagje
ik heb nu al een heeeeelllllleeeee hoop foto's gezien/gevonden.
Maar weet 100% zeker de de eigenaar van www.motorfotos.nl ook een paar foto's van mij heeft gemaakt heb de site nu al 5x helemaal afgezocht maar kom alleen andere eigenaaren tegen met de zelfde motor als dat ik heb ( HOnda CBR 600F) zo heb weet ik dat ze een aankomt foto heeft gemaakt en zeker 2 a 3 op de rontonde toen ik weg ging.
zou ik deze misschien op getsuurd kunnen krijgen via mijn mail of een link krijgen want zouo graag die foto's willen zien/bestellen.
dit ben ik :
(MET GEEL ZWARTE HELM) zijn meerde cbr'tjes zoals deze maar niet met GEEL ZWARTE HELM :D

mailen naar MARKIETWO@HOMTAIL.COM of stuur een link !!!

alvast bedankt gr Mark

thanx

heeft er dan niemand een fot van mijn kneedown op de rotonde? rood witte thunderace, zwart pak, zwarte helm, met waarschijnlijk vonkende kneepads m.b.v. titanium....hihihi!

Hij speelt de video niet meer.

Laatst bewerkt: