Gaarne de het adres van de zieke biker uit Bennekom ivm met het
langsrijden van de blackbird club .... dat kan niet op de zelfe tijd 29-5 omdat er een andere tourtocht geplant is maar wij willen wel op een ander tijdstip die dag er langs rijden om als nog een steenje bij tedragen als collega motorrijders !
vr gr Paul (shadowbiker)
Wil je de groeten doen aan "Elvis"volgens mij heeft de genen die dat gevraagt heeft geen mail adres
volgens mij heeft de genen die dat gevraagt heeft geen mail adres
Haal adem, gaat heel makkelijkben momenteel nog effe bizzi met andere fotookes (en sollicitaties)
Zal hopelijk deze week aan de laatste MF foto's toe komen, en aan de verzendingen van aanvragen die ik per mail heb gekregen. Na komende weekend ben ik zoweiso katz druk.
Wanneer komt de rest van de foto.s TRIKER ??
Trikerrrrrrr!!!!
Waar bent u?
Gezocht...
Mannelijk persoon, 36 jaar luisterend naar de naam Triker alias Gerben alias de fotograaf. Hij draagt vaak een mutsje op zijn hoofd en een fotocamera met ongelofelijk grote lens om zijn nek.
Voor het laatst gespot op 23 mei 2005 om 10.48. Dit manspersoon wordt erg gemist. Als u hem ziet schroom dan niet iemand van het motor-forum ofwel de lokale autoriteiten te waarschuwen.
Hierbij het uiterlijk van de vermiste persoon:
(Afbeelding)
We vermoeden dat de hardhandige aanpak tegen de onbekende persoon op bovenstaande foto tot gevolg heeft gehad dat er een tegenaanval is ontstaan...
We hopen dat hij dit heeft overleefd...
Gezocht...
Mannelijk persoon, 36 jaar luisterend naar de naam Triker alias Gerben alias de fotograaf. Hij draagt vaak een mutsje op zijn hoofd en een fotocamera met ongelofelijk grote lens om zijn nek.
Voor het laatst gespot op 23 mei 2005 om 10.48. Dit manspersoon wordt erg gemist. Als u hem ziet schroom dan niet iemand van het motor-forum ofwel de lokale autoriteiten te waarschuwen.
Hierbij het uiterlijk van de vermiste persoon:
(Afbeelding)
We vermoeden dat de hardhandige aanpak tegen de onbekende persoon op bovenstaande foto tot gevolg heeft gehad dat er een tegenaanval is ontstaan...
We hopen dat hij dit heeft overleefd...
whahahahahaha zal ik opsporing verzocht ook ff inlichten of Peter R de vries of tros vermist die hebben ook ervaring met het opsporen van mensen.....
Misschien krijgen we ze wel tegelijk met de volgende meet te zien