Ik heb hetzelfde systeem maar... in plaats van de zuignap heb ik gewoon een stuurklem gekocht, standaard is er dus ook een oplossing van 15 euro. te verkrijgen bij elke Automat
Staat erbij in de How-To lijst maar ook hier weer:
Zou mooi zijn als je de foto's op de MF server zelf kan zetten zodat ook in de toekomst de foto's zichtbaar blijven.
De steun ziet er degelijk uit.
Maar is het apparaat wat inde houder gebruikt wordt wel geschikt voor op een motorfierts?
Trillen, regenbui etc.?
Ik gebruik gewoon de bijgeleverde autohouder van mijn navigatie, en plak de zuignap vast aan het toerentellerglaasje..
( en voor de zekerheid een touwtje van houder naar stuur )
heb nog niet zulke dikke keilbouten gezien, bovendien moet er ook nog een bus omheen om de plaat op te monteren!Conische moeren, klembussen, ziekenhuizen... wat een gedoe..
Keilbouten moet je hebben, zitten die conische moeren in, en ook het systeem wat uitzet als je het aandraait.
Bijgevoegde steun heb ik uit een stuk PVC pijp gehaald en mbv een houten malletje, dremel en ijzerzaag en een verffohn (en niet te vergeten handschoenen). PVC is tevens gigantisch goed te lijmen, dus als je uit een stuk pvc een strook haalt, en warmgestookt in een malletje drukt kan je de mooiste constructiematerialen maken.
Firma brodit is duur genoeg en je kan je geld voor betere dingen gebruiken[afbeelding]