Mede forummers gaarne uw advies. De Kawasaki KZ 750 LTD van vrouwlief lekte olie op de telleraandrijver van de toerenteller. Een kapotte keerring bleek de oorzaak. Die zit in een houder die weer in het kleppendeksel zit. :S
Alvast excuses voor de slechte foto's. Ik heb ze met mijn iphone gemaakt en krijg ze niet scherper.
Dit is de houder
Hier zie je de keerring.
Aan de achterkant is (hopelijk) te zien dat de diameter van de houder gelijk is met de binnendiameter van de keerring.
De vervangende keerring.
Ik had er met mijn poten van af moeten blijven maar heb geprobeerd om met een pendrijver van binnenuit de keerring er uit te kloppen. Resultaat: de keerring moet nu ZEKER vervangen werden, maar zit nog steeds vast. De houder verwarmen met een heteluchtpistool bracht ook geen oplossing. Wie heeft een idee hoe dat #$^*@-ding er uit kan? Vrouwlief heeft vorig jaar het motorseizoen moeten missen en wil dit jaar toch graag rijden.
Alvast excuses voor de slechte foto's. Ik heb ze met mijn iphone gemaakt en krijg ze niet scherper.
Dit is de houder
Hier zie je de keerring.
Aan de achterkant is (hopelijk) te zien dat de diameter van de houder gelijk is met de binnendiameter van de keerring.
De vervangende keerring.
Ik had er met mijn poten van af moeten blijven maar heb geprobeerd om met een pendrijver van binnenuit de keerring er uit te kloppen. Resultaat: de keerring moet nu ZEKER vervangen werden, maar zit nog steeds vast. De houder verwarmen met een heteluchtpistool bracht ook geen oplossing. Wie heeft een idee hoe dat #$^*@-ding er uit kan? Vrouwlief heeft vorig jaar het motorseizoen moeten missen en wil dit jaar toch graag rijden.