Hier mijn eerste video ! Hebben jullie ook jullie motor video plaats hem hier

Gevonden op internet. Rijdt ook met een XR. Zou eigenlijk moeten posten in hoelang kunnen we nog motorrijden
 
Ja, eigenlijk moet je juist heel hard rijden en dat filmen. Kicken! Geen politie op YouTube.

Dan gaan we toch gewoon hectometerpaaltjes tellen langs de weg? Als ik elke 2 seconden een hectometerpaaltje zie weet ik ook wel dat jij rond de 180 km/u rijdt... ;). De politie is echt niet geïnteresseerd in filmpjes waarin je 70 ipv 50 rijdt. Daar hebben we genoeg ander werk voor. Tik jij elk filmpje de 300 km/u in de bebouwde kom aan aan dan wordt het pas interessant..
 
Dan gaan we toch gewoon hectometerpaaltjes tellen langs de weg? Als ik elke 2 seconden een hectometerpaaltje zie weet ik ook wel dat jij rond de 180 km/u rijdt... ;). De politie is echt niet geïnteresseerd in filmpjes waarin je 70 ipv 50 rijdt. Daar hebben we genoeg ander werk voor. Tik jij elk filmpje de 300 km/u in de bebouwde kom aan aan dan wordt het pas interessant..
Als ik hectameterpaaltjes ga tellen rijd ik binnen 2 seconden van de weg af. :+:]
 
Ik neem aan dat je openstaat voor commentaar of opmerkingen ?!
Waarom film je dit ? en daarop meteen : voor wie ?

Persoonlijk vond ik het geen bal aan.. en zou dus ook niet weer een filmpje van jou kijken ( kijk sowieso al weinig filmpjes/vlogs )
Daarbij is je snelheid zoals anderen al aangeven ook wel een dingetje.. al ben ik zelf zeker niet heilig ( of ik film het niet :P )
 
Waarom film je dit ? en daarop meteen : voor wie ?
Daarbij is je snelheid zoals anderen al aangeven ook wel een dingetje.. al ben ik zelf zeker niet heilig ( of ik film het niet :P )

Voor ons, medemotorrijders :]

Snelheid was nagenoeg gelijk aan de auto’s en werd er zelfs soms door ingehaald })
 
Ja ik ga ook niet lopen garanderen dat ik me altijd aan de maximum snelheid houd hoor, zeker niet op een rustige A4 buiten de TC, maar om het nou te filmen en op YT te zetten... Ik zou het toch niet doen. Ik kan niet hard maken dat de politie daarop reageert (als je het heel bont maakt en het gaat opvallen gaan ze misschien een keer ergens posten), maar alleen al het idee dat ik open en bloot zou laten zien welke wetten ik zou overtreden? Nah... Daarbij schept het een beeld naar anderen toe en er worden in deze maatschappij al te veel vooroordelen in stand gehouden en zelfs bekrachtigd. Waarom zou je daaraan meedoen?

Dus ja, als je een leuk motorfilmpje wilt maken, ik zou zeggen maak er een interessante rit van, danwel qua locatie, danwel tijdstip, danwel gebeurtenissen... En zet er een leuk (rechtenvrij, anders krijg je dat weer) muziekje onder, want die herrie in je oor is leuker op deze manier :)

Maar ik ga je niet zeggen wat je wel of niet moet doen - dit is ook maar een mening.
 
Ik neem aan dat je openstaat voor commentaar of opmerkingen ?!
Waarom film je dit ? en daarop meteen : voor wie ?

Persoonlijk vond ik het geen bal aan.. en zou dus ook niet weer een filmpje van jou kijken ( kijk sowieso al weinig filmpjes/vlogs )
Daarbij is je snelheid zoals anderen al aangeven ook wel een dingetje.. al ben ik zelf zeker niet heilig ( of ik film het niet :P )

Gelukkig, hoef ik het niet te vragen.. ;)
 
Ik neem aan dat je openstaat voor commentaar of opmerkingen ?!
Waarom film je dit ? en daarop meteen : voor wie ?

Persoonlijk vond ik het geen bal aan.. en zou dus ook niet weer een filmpje van jou kijken ( kijk sowieso al weinig filmpjes/vlogs )
Daarbij is je snelheid zoals anderen al aangeven ook wel een dingetje.. al ben ik zelf zeker niet heilig ( of ik film het niet :P )
Dit heb ik opgenomen omdat het kan ? En niet geplaatst voor specifiek iemand
Ik hou je niet tegen of je wel kijkt of niet kijkt dit is met de bedoeling om ander mans gopro video,s te zien maar er zijn blijkbaar al topics van. Je bent ook niet heilig begin dan ook niet over de snelheid 🙃 ga eens motorrijden zal je humeur beter doen
 
Mwa dit is nog niet heel hard kwa snelheid

Niet heel hard? Je rijdt op de A4 waar het meerendeel 100 km/h is, waarbij ik regelmatig 150+ op je teller zie verschijnen. Eigen risico hoor, maar als je voorlopig nog je rijbewijs wil houden zou ik wel oppassen.
 
Mwa dit is nog niet heel hard kwa snelheid
Ja die motor kan nog veel harder, dat begrijpt iedereen. De vraag is wat het nut is van een saai filmpje waar je je eigen overtredingen laat zien. En dan kun je wel zeggen "kijk dan niet", maar dat is een zwaktebod, want we weten pas wat we van het filmpje vinden nadat we het gekeken hebben hè :)
 
Dit heb ik opgenomen omdat het kan ? En niet geplaatst voor specifiek iemand
Ik hou je niet tegen of je wel kijkt of niet kijkt dit is met de bedoeling om ander mans gopro video,s te zien maar er zijn blijkbaar al topics van. Je bent ook niet heilig begin dan ook niet over de snelheid 🙃 ga eens motorrijden zal je humeur beter doen

Ik had al zo n vermoeden dat ik het weer voor elkaar te krijgen om op een inimini pikkie te trappen en ja hoor !!
Zoals al word aangegeven kan ik pas oordelen na het bekijken, wat ik dus ook doe.

Het kan allemaal nog veel harder inderdaad, als je een andere fiets koopt dan kan het nog veel en veel harder.. maar ik zou het niet doen als ik jou was.

Ik ben niet heilig en upload daarom geen video's, kun je een voorbeeld aan nemen man.
 
Niet heel hard? Je rijdt op de A4 waar het meerendeel 100 km/h is, waarbij ik regelmatig 150+ op je teller zie verschijnen. Eigen risico hoor, maar als je voorlopig nog je rijbewijs wil houden zou ik wel oppassen.
Op de A4 is traject controle waar je niet harder mag dan 130 en ik let echt wel op of ik geen boetes krijg, meningen. verschillen je mag het saai vinden
 
Ik had al zo n vermoeden dat ik het weer voor elkaar te krijgen om op een inimini pikkie te trappen en ja hoor !!
Zoals al word aangegeven kan ik pas oordelen na het bekijken, wat ik dus ook doe.

Het kan allemaal nog veel harder inderdaad, als je een andere fiets koopt dan kan het nog veel en veel harder.. maar ik zou het niet doen als ik jou was.

Ik ben niet heilig en upload daarom geen video's, kun je een voorbeeld aan nemen man.
Haha leef je leven zou ik zeggen jou keus dat je niks opneemt, maar thanks dat je het filmpje gekeken hebt👌🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan