*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Nog niet eerder gezien;
Tja, dat was eind jaren 90 toen Kawa niet echt brute machines in het assortiment had. Tegenwoordig heb je de ZX-10R en de H2 :9
Niets ten nadele van de ZX-9R maar ik kan het toch echt niet als een supersport zien.

Verder niets te melden, de ZX-9R doet het nog goed :)
Alleen gisteren op de dijk omgekeerd omdat het te hard waaide. Terwijl ik vrijdag op de snelweg geen enkel probleem had.
 
.....of je combineert "best of both worlds".....
Het sexappeal van de klassieke superbike, met (o.a.) een blok van een 10 er in.
 

Bijlagen

  • 20181104_170533.jpg
    20181104_170533.jpg
    462,2 KB · Weergaven: 11
Goede morgen.

Van de zrx,waar ik een usd van een zx9 in heb gebouwd,heb ik ,in het goud laten spuiten,remklauwen over.

De remblokken zijn ook nog in goede staat.

Is er hier iemand in geintresserd?

Grt jopie
 

Bijlagen

  • 20190210_134037.jpg
    20190210_134037.jpg
    599 KB · Weergaven: 10
Hoe het nu is,ik hoef voor de remklauwen de hele wereld niet te hebben..
 

Bijlagen

  • 20190202_121240.jpg
    20190202_121240.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 8
Wordt het komende week eindelijk eens mooi weer, zijn ze gisteravond nog even lekker nieuwe pekel komen strooien voor die amper 1 á 2 graden vorst! Afgelopen dagen was alles eindelijk weggespoeld... :(
 
Jep ik merkte het ook vanmorgen dat er serieus gestrooid was , de komende dagen nlijf het rond het vriespunt dus die witte rommel zal nog wel meer gestrooid worden denk .
 
Ik wist inderdaad niet wat ik zag vanochtend; pekel!?
Toch maar even afgestapt om te voelen of het glad was, gelukkig niet. Het was wel koud, brrrrrrrr
Wel blij dat ik op de motor was omdat er vandaag 's morgens en 's middags behoorlijk wat files stond.

Ik had trouwens wel iets raars vandaag; de versnellingsbak kwam tussen de vijfde en zesde versnelling in zijn vrij te staan :?
Echt nog nooit meegemaakt.
 
Glad was het niet nee , maar van het weekend maar weer wassen en dan maar weer inspuiten met s100 .
En in zijn vrij tussen 5 en 6 kan niet goed zijn denk ik
 
Off topic alert :P

Ik had bij Aliexpress bobbins besteld voor iets van 9 euro inclusief verzendkosten.
Vandaag kwam de koerier ze brengen. Ongelooflijk dat dit kan voor dit geld.
P2120158C.jpg
 
Echt ongelooflijk he !

Kan het je nog sterker vertellen, ik heb ze van ebay met zo n ring erachter waar Kawa op staat.. ook voor minder dan een tientje.
Zelfde geldt voor rem/koppelingshendels en kuipruit boutjes bijvoorbeeld, heb het allemaal daar vandaan en voor een prikkie.

ruitjes heb ik ook geprobeerd.. zonder succes! Denk dat ze misschien wel op de types met dubbele koplamp passen
 
Nou idd heb wel eens zitten kijken naar stuurverhogers etc kost in vergelijking met hier bijna niks. Maar alie remschijven lijkt me niet zo goed idee 😒 hier geen last van de pekel met de motor dan😁
 
Mooi hè, je heb ze ook met het model/type motor er op in alle kleuren , had ze ook op mijn 9 zitten met Kawasaki er op , en zoals je zegt het kost geen drol daar en gratis verzenden vaak .
 
Nou idd heb wel eens zitten kijken naar stuurverhogers etc kost in vergelijking met hier bijna niks. Maar alie remschijven lijkt me niet zo goed idee 😒 hier geen last van de pekel met de motor dan😁

Meende in andere topics te lezen dat er mensen zijn die dergelijke schijven besteld en gebruikt hebben, voor een normaal ritje zou het meer dan prima zijn..
Maar ik gebruik de fiets niet voor normale ritjes daarom komt mn remmerij gewoon van nl leverancier ;)

Seat cover heb ik ook 2 x geprobeerd.. beide fout.
Ruitjes heb ik er nog 4 van volgens mij, allemaal fout.


Zelfs mn motorpak komt van ebay 😂
 
Oke, update.
Hugger gevonden en gemonteerd en een Delkevic uitlaat gemonteerd, echt super prijs kwaliteit verhouding en een heerlijk geluid! Helaas knetter ziek afgelopen dagen, dus niet kunnen rijden, maar daar zal snel verandering in komen. Mensen geniet van het weer!
20190223_125813.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de speeltjes maar eens even naar buiten gehaald en weer opgestart en even gepoetst,alvast grotendeels klaarstaan voor als het iets warmer word.
De 10 was slechts gewassen en is de opvolger van mn 9.. die gaat naar mn pa zodat ik hem later alsnog weer terug krijg :)

20190224_131125.jpg


Er6n is van mn vriendin trouwens.
De 9 en 6 staan beide in een spraycoating.. daarom ziet fiets uit 99 er beter uit dan de opvolger uit 2010 🤣

Hoop volgende week de 10 ook te kunnen coaten zodat hij ook zn verdiende diepe glans krijgt
 
Gisteren de speeltjes maar eens even naar buiten gehaald en weer opgestart en even gepoetst,alvast grotendeels klaarstaan voor als het iets warmer word.
De 10 was slechts gewassen en is de opvolger van mn 9.. die gaat naar mn pa zodat ik hem later alsnog weer terug krijg :)

Bekijk bijlage 1356579

Er6n is van mn vriendin trouwens.
De 9 en 6 staan beide in een spraycoating.. daarom ziet fiets uit 99 er beter uit dan de opvolger uit 2010 🤣

Hoop volgende week de 10 ook te kunnen coaten zodat hij ook zn verdiende diepe glans krijgt

Uhh, de 10 ziet er toch ook goed uit op de foto hier .
 
Oke, update.
Hugger gevonden en gemonteerd en een Delkevice uitlaat gemonteerd, echt super prijs kwaliteit verhouding en een heerlijk geluid! Helaas knetter ziek afgelopen dagen, dus niet kunnen rijden, maar daar zal snel verandering in komen. Mensen geniet van het weer!
Ziet er netjes uit :t
Moest wel lachen om die slipper _O-

Gisteren de speeltjes maar eens even naar buiten gehaald en weer opgestart en even gepoetst,alvast grotendeels klaarstaan voor als het iets warmer word.
De 10 was slechts gewassen en is de opvolger van mn 9.. die gaat naar mn pa zodat ik hem later alsnog weer terug krijg :)
Er6n is van mn vriendin trouwens.
De 9 en 6 staan beide in een spraycoating.. daarom ziet fiets uit 99 er beter uit dan de opvolger uit 2010 🤣

Hoop volgende week de 10 ook te kunnen coaten zodat hij ook zn verdiende diepe glans krijgt
Deze zien er alle drie netjes uit ;)

Hier (bijna) alles goed met de 9. Motor rijdt goed en de hoge 55 band bevalt zeer goed, heb toch echt de indruk dat de motor net even lekkerder de bocht omgaat.
Alleen mijn scheve voorrem krijg ik niet goed. Snap er niets van. :?
Zo toch maar een topic aanmaken in 'techniek'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan