Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Potverdrie! Dat is een gaaf apparaat! :D
Dat weet alleen de vorige eigenaar van jouw motor. Deze is duidelijk niet standaard.Ik heb een 4 polige stekker onder de buddyseat zitten (2006 model). Iemand enig idee waar die voor gebruikt kan worden?
Nee het ziet er zo uit.
Avond kawa rijders!
Ik ben op beperkt budget aan het kijken naar een zx6 uit '98.
Kilometerstand 44dkm, zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
Mijn 1e motor was 6 jaar geleden een zx6 uit '96 dus ben al bekend met de meeste details, maar mischien zijn er nog wat belangrijke dingen die ik moet weten van dit nieuwere type. Motor ratelt met starten zonder dat de startmotor rond gaat wat volgens de motorzaak kapotte accu is, dit gaan ze voor de proefrit verhelpen met een nieuwe accu. zelf heb ik een zx7 gehad met het zelfde probleem en daar was het start relais kapot, is dat ook toevallig een zx6 kwaal? Hoor graag jullie (aankoop) tips!
Groeten uit de achterhoek
Geen specifieke kwalen bekend, in principe een probleemloos model.Ik ben op beperkt budget aan het kijken naar een zx6 uit '98.
Kilometerstand 44dkm, zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
Beste zx6r mensen.
Vraagje, heeft iemand al een keer de voor vork uit elkaar gehaald.
Heb zelf de keerringen vervangen, daar na is de voorkant heel stug te stug.
Alles volgens het boekje gedaan maar heeft iemand hier andere ervaringen mee?
De lucht kamer moet volgends de handleiding 97mm zijn en de dikte 10w.
Heeft iemand dit al een keer gedaan???
Beste zx6r mensen.
Vraagje, heeft iemand al een keer de voor vork uit elkaar gehaald.
Heb zelf de keerringen vervangen, daar na is de voorkant heel stug te stug.
Alles volgens het boekje gedaan maar heeft iemand hier andere ervaringen mee?
De lucht kamer moet volgends de handleiding 97mm zijn en de dikte 10w.
Heeft iemand dit al een keer gedaan???
Gaat me niet echt om de ml. Maar om het lucht gat
Vaak staat in het wphb hoeveel cm lucht boven de olie moet zitten tot het einde van de vork. Dan maakt het dus niet uit of er nog iets van olie in zat of leeg, je eindigt altijd op het zelfde niveau.
Luchtgat = lucht maken.
Resterende ruimte tussen olie in de poot tot de rand van de buitenpoot, volledig ingeveerd zonder veer of spacer er in.
97 is te weinig. Heb nu 120 mm luchtkamer(Luchtgat) gedaan. Voelt veel soepeler, denk dat er een zwaardere veer in zit ofzo. Waardoor de luchtkamer groter moet zijn.
Bedankt voor het mee denken