Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Jongens en meisjes even een vraag. Wat betaal je ongeveer voor het controleren en stellen van de kleppen bij een zx6r van 2006?

Er gaat erg veel tijd in zitten.
En de shims zijn niet bepaald goedkoop.

Het ligt er een beetje aan hoe je de motor aanlevert.
Zonder kuipwerk scheelt al wel weer wat omdat ze minder tijd kwijt zijn.

Ik denk dat je beter wat motorzaken op kunt bellen om dat te vragen.
 
Over wielen gesproken...
Ik moet mijn bandjes nodig vervangen. Iemand nog tips voor bandjes of een leuk adresje om ze aan te schaffen? :)

In Bleiswijk zit MotorMike. Hele aardige gast, verstand van zaken en de goedkoopste die ik ben tegen gekomen (zonder zelf banden te bestellen en erom te leggen). Ik vind het echt een aanrader.
 
Ha, meer mensen met een goede smaak hier *D

@RxPaulRx: Ik geef het op.

@Racekip #1: Ik heb er zelfs twee, dat was voor één van mijn Kawa's nodig.

P2180267C.jpg
 
Zeker mensen met een goede smaak.
Waar luisteren jullie zoal naar?
Net als Corrosion, eigenlijk alles met een stevige gitaar.
Voor mij wel vooral de bekendere bands zoals: Metallica, Rammstein, Pearl Jam, Nightwish en laatste tijd veel Iron Maiden. Maar het gaat tot Triggerfinger en VandenBerg.
 
Vooral het stevige gitaarwerk *O*
Heb de laatste tijd wel graag Gojira aanstaan :}
Vorig jaar live gezien in België, echt een topband!! :Y Muziekvoorkeur loopt (afhankelijk van humeur enzo) van pak m beet Dire Straits en The Eagles tot Slipknot Gojira, Lamb of God.
En alles wat daartussen zit sinds 1981 of daar ergens, momenteel veel Slayer en PanterA, maar ook Stone Sour, Machine Head en Parkway Drive...\m/!

Anyway, ging over motoren hier...:+

Grtz,fRank
 
Lekker, ik veel naar In Flames en Corroded.
In flames is al 19 jaar favoriet bij mij.

Maar ook veel gouwe oude, Dire Straits enz.
 
Ben ik weer! Problemen problemen 😂

Na langer stuk gereden te hebben, viel me op dat hij niet optimaal liep. Thuis carbs eraf, schoongemaakt. Terug gebouwd. Nu loopt hij 5000 toeren stationair. Er zit absoluut niks los, sprayen met remmen reiniger rond carbs reageert hij niet op. Naaldbuizen zien er wel enigszins ovaal uit

Verder kwam ik dit tegen:
 

Bijlagen

  • IMG-20190222-WA0013.jpeg
    IMG-20190222-WA0013.jpeg
    92,7 KB · Weergaven: 10
Ben ik weer! Problemen problemen 😂

Na langer stuk gereden te hebben, viel me op dat hij niet optimaal liep. Thuis carbs eraf, schoongemaakt. Terug gebouwd. Nu loopt hij 5000 toeren stationair. Er zit absoluut niks los, sprayen met remmen reiniger rond carbs reageert hij niet op. Naaldbuizen zien er wel enigszins ovaal uit

Verder kwam ik dit tegen:

Dat ziet er aardig aangebakken uit....
Lijkt me niet dat dit er veel mee te maken zal hebben dat de motor "niet lekker loopt"? Maar goed is het zeker ook niet haha.
Je zou daar eventueel de aders aan elkaar kunnen solderen en allemaal afzonderlijk isoleren met krimpkous? Dan heb je dat probleem in ieder geval opgelost en uitgesloten van het "niet lekker lopen"?
 
Ben ik weer! Problemen problemen 😂

Na langer stuk gereden te hebben, viel me op dat hij niet optimaal liep. Thuis carbs eraf, schoongemaakt. Terug gebouwd. Nu loopt hij 5000 toeren stationair. Er zit absoluut niks los, sprayen met remmen reiniger rond carbs reageert hij niet op. Naaldbuizen zien er wel enigszins ovaal uit

Verder kwam ik dit tegen:

Je kunt je stationair toerental bij regelen.
Als je die omlaag draait hoe reageert die daar op?
 
Terug
Bovenaan Onderaan