duc 750 ssex ie
MF veteraan
En kun je die allemaal plug en play over zetten zonder aanpassingen?Het gaat om de Nissin remklauwen.
Deze zitten bijvoorbeeld op de Z1000 vanaf 2007
De zzr 1400 vanaf 2006
Zx6r vanaf 2009
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En kun je die allemaal plug en play over zetten zonder aanpassingen?Het gaat om de Nissin remklauwen.
Deze zitten bijvoorbeeld op de Z1000 vanaf 2007
De zzr 1400 vanaf 2006
Zx6r vanaf 2009
Ja probleemloosEn kun je die allemaal plug en play over zetten zonder aanpassingen?
Bedoel je dan de set van een zx6 of z1000?
Sinds afgelopen week de trotse eigenaar van deze schoonheid, zal hier dan ook vaker aanwezig zijn vanaf nu.
Bekijk bijlage 1336488
Omdat de originele vering van de 2003/2004-modellen veel en veel te straf is voor op straat – zelfs met rebound en compressie volledig opengedraaid werd ik bij elk bobbeltje in het wegdek uit het zadel gewipt en kregen mijn polsen flinke klappen – heb ik voor en achter zachtere, progressieve veren laten monteren door Hyperpro. Door ook wat dunnere olie (SAE 2,5 i.p.v. SAE 5) te gebruiken en speciale voorvorkseals met minder stictie voelt de motor nu een stuk beter aan op de openbare weg. Maar wanneer Ed en ik wisselen van motor en ik op het 2013-model stap, is er – ondanks de Hyperpro-vering – een wereld van verschil. De vering van de nieuwe zes voelt als die van een comfortabele toerbus vergeleken met het nog steeds te straffe en compromisloze veerwerk van het oude beestje. Kleine en grote oneffenheden in het wegdek worden door de Showa BPF op uitstekende wijze verwerkt,.
Zeer nette zx6r joppie. Zo te zien ook al wat dingen aangepakt zoals de remleidingen en een leuke uitlaat! 15 jaar oud dit model inmiddels, maar je ziet het er niet vanaf.
Nog een vraag voor hier,
Wat is jullie ervaring met de hyperpro low friction keerringen? Wordt de motor er echt veel soepeler/comfortabeler van?
Ik ben inmiddels tevreden met mijn verbeteringen van mijn vering met een dunnere olie (sae 5) en minimale compressie, veervoorspanning en rebound. Echter denk ik hem nog beter te kunnen krijgen door de gaan naar sae 2,5 olie en de low friction keerringen.
Zie ook: Test: 10 jaar Kawasaki Ninja ZX-6R 636 (2003 vs 2013)
Ik denk dat je niet zo moet mauwen en wat meer moet rijdenZeer nette zx6r joppie. Zo te zien ook al wat dingen aangepakt zoals de remleidingen en een leuke uitlaat! 15 jaar oud dit model inmiddels, maar je ziet het er niet vanaf.
Nog een vraag voor hier,
Wat is jullie ervaring met de hyperpro low friction keerringen? Wordt de motor er echt veel soepeler/comfortabeler van?
Ik ben inmiddels tevreden met mijn verbeteringen van mijn vering met een dunnere olie (sae 5) en minimale compressie, veervoorspanning en rebound. Echter denk ik hem nog beter te kunnen krijgen door de gaan naar sae 2,5 olie en de low friction keerringen.
Zie ook: Test: 10 jaar Kawasaki Ninja ZX-6R 636 (2003 vs 2013)
Vandaag flink (eerste) rondje met de kawa gedaan. Eerste indruk goed.
To do list: voorband is bagger. Remschijven voor happen als de ziekte. Achterrem werkt wel, maar doet weinig. Verder zal algeheel onderhoud hem goed doen. ;-)
Ik heb een set van een z1000sx gevonden zou dat ook wat zijn denk je? verder een rechter nissin van een z1000 gevonden en gevraagd of ze ook een rechter hebben.Ja probleemloos
Ik heb een set van een z1000sx gevonden zou dat ook wat zijn denk je? verder een rechter nissin van een z1000 gevonden en gevraagd of ze ook een rechter hebben.
Vandaag flink (eerste) rondje met de kawa gedaan. Eerste indruk goed.
Zou iemand met een 09+ 6r mij kunnen helpen aan de lenkte maat van de voorvork. Van hard wielas tot bovenzijde vorkpoot? Heb helaas geen 6r meer staan om dit zelf te meten
De wartels zijn erg verroest door de 40000km voor mijn eigenaarschap. Dus ik betwijfel of de kwaliteit van de rest van de shock ook goed is.Ja past ook.
Maar dat zijn niet de Nissins die bedoeld worden.
Maar ik hoor geen slechte dingen over deze remklauwen.
En over de shock, die past volgens mij wel. Als ik naar de foto's kijk is het gewoon dezelfde met een ander kleurtje.
Maar waarom wil die wisselen dan is die van jou kapot?
Volledig uitgeveerd of mag die met het wiel op de grond staan?
Bij elke wasbeurt als ik daarmee mijn blok nog 10 minuutjes laat draaien hem ik dit ook. Dan is heel mijn kuipruit beslagen aan de binnenkant. Niks geks volgens mijLaatst in die ontiegelijke stortbuien gezeten. Wat me opviel was dat er maar stoom van de radiator af bleef komen. Zo erh zelfs dat ik op een gegeven moment het glas vam de teller unit helemaal beslagen had onder het rijden.
Meer mensen die hier last van hebben?
Laatst in die ontiegelijke stortbuien gezeten. Wat me opviel was dat er maar stoom van de radiator af bleef komen. Zo erh zelfs dat ik op een gegeven moment het glas vam de teller unit helemaal beslagen had onder het rijden.
Meer mensen die hier last van hebben?