Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Misschien dat het meevalt: The class may not be as popular as it once was, but with prices starting at $9,999 and topping out at $11,299 for the full-monty KRT edition that includes all options and a lime green paint scheme, the Ninja ZX-6R offers an amount of tech and performance that is unheard of at this price point.


Wat!?
Ze hebben weliswaar wat plastic gewijzigd en veel extra electronica eraan gehangen maar de basis is nog gelijk aan de 2009 versie.
En dat ini-mini racertje was absoluut geen sport-tour. Ik twijfel er niet aan dat dit model 100% sport/race is.


Koop dan! *D

Hij mist vermogen en heeft extra gewicht door de emissie normen (tov voorgaande modellen). De extra elektronica is wel tof ja.
Maar qua looks vind ik het gewoon geen supersport . Misschien valt het in het echt mee... dat hopen we dan maar.

Ik denk echt dat ik hem in levende lijve moet zien. Op sommige foto's vind ik het een verschrikkelijk design.. op andere wel OK.

2019-kawasaki-ninja-zx-6r-1_720x540.jpg
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat het meevalt: The class may not be as popular as it once was, but with prices starting at $9,999 and topping out at $11,299 for the full-monty KRT edition that includes all options and a lime green paint scheme, the Ninja ZX-6R offers an amount of tech and performance that is unheard of at this price point.


Wat!?
Ze hebben weliswaar wat plastic gewijzigd en veel extra electronica eraan gehangen maar de basis is nog gelijk aan de 2009 versie.
En dat ini-mini racertje was absoluut geen sport-tour. Ik twijfel er niet aan dat dit model 100% sport/race is.


Koop dan! *D
ja joh, kan er wel bij dit jaar...nieuw huis, nieuwe auto, 2 dakkapellen, crash met de 2009 ninja die nu wat geld gaat kosten...gooi er nog wel ff een 2019 zx6r bij :9
 
Ik heb nog even gegoogled niet te lang aangezien er ook nog gewerkt moet worden.

Maar schijnbaar kan een dynamo ook te veel spanning leveren.
Dus dat zou dan kunnen betekenen dat die stuk is.

Dank voor het meedenken! Dynamo kan het inderdaad ook nog zijn, ik zal een paar uurtjes googlen/youtuben en kijken of ik er wijzer van word. Zo niet zal ik een nieuwe post aanmaken in het correcte topic, daar kijken vast ook meer technische mensen naar alle posts dus meer kans op wijze raad :t
 
hallo allen. Ik rij een zx6 uit 2006, voornamelijk aangeschaft op het circuit. Ik heb een jaar al eerder is gevraagd hoe ik mijn voorremmen kan upgraden. Die zijn namelijk echt ruk. Ik heb toen de tip gehad om de klauwen van een zx1000 er op te monteren maar ik weet niet meer welke jaar gang. De remmen vond ik erg faden. Het ene moment moet ik ze een beetje in knijpen voor een goede vertraging en het amdere moment tot aan het gashendel. Geen fijne gedachte als het rempunt zo lastig is te bepalen. Weet iemand welk jaartal ik moet gebruiken, heb je andere tips of heb je wat aan te bieden. Laat het me weten. Er zitten al nieuwe blokken, en stalen remleidingen op. En de olie is ook al regelmatig ververst. De remhendel een nacht onder druk zetten helpt ook niet. Op straat gebruik heb ik er geen last van. Maar dus vooral bij extreem gebruik en nog meer met hoge temperaturen.

Dank, Jarno
 
hallo allen. Ik rij een zx6 uit 2006, voornamelijk aangeschaft op het circuit. Ik heb een jaar al eerder is gevraagd hoe ik mijn voorremmen kan upgraden. Die zijn namelijk echt ruk. Ik heb toen de tip gehad om de klauwen van een zx1000 er op te monteren maar ik weet niet meer welke jaar gang. De remmen vond ik erg faden. Het ene moment moet ik ze een beetje in knijpen voor een goede vertraging en het amdere moment tot aan het gashendel. Geen fijne gedachte als het rempunt zo lastig is te bepalen. Weet iemand welk jaartal ik moet gebruiken, heb je andere tips of heb je wat aan te bieden. Laat het me weten. Er zitten al nieuwe blokken, en stalen remleidingen op. En de olie is ook al regelmatig ververst. De remhendel een nacht onder druk zetten helpt ook niet. Op straat gebruik heb ik er geen last van. Maar dus vooral bij extreem gebruik en nog meer met hoge temperaturen.

Dank, Jarno

Je kunt de complete set van een 07\08 monteren incl. pomp. Die Nissin’s schijnen beter te zijn. Al had ik met de 2 zesjes van 05/06 nergens last van. Waarschijnlijk zit er toch nog ergens lucht in het systeem, maar dit is lastig met de hand eruit te krijgen. Of ik had gewoon geluk :+
 
No worries! ;) Zou wel even de tank boutjes vastdraaien voor je gaat navigeren *D

Haha scherp! Zal ik zeker doen, de tank incl alle wat andere kappen liggen nu eraf ivm een laadstroom issue, dus ben op m'n gemakje de dynamo, accu, spanningsregelaar, alle kabels e.d. aan het controleren B|
 
Hallo allemaal! Ik ben een nieuwe aanwinst hier. Ik ben de trotse bezitter van zx6r 1998. Gekocht met wat werk. Loopt in het middengebied niet optimaal. Verder wat kleine werkzaamheden. Ik zoek hier wat aanvullende info. Verder wil ik de motor wat upgraden voor incidenteel circuitwerk.
 

Bijlagen

  • IMG_20181021_135538.jpg
    IMG_20181021_135538.jpg
    2 MB · Weergaven: 9
Hallo allemaal! Ik ben een nieuwe aanwinst hier. Ik ben de trotse bezitter van zx6r 1998. Gekocht met wat werk. Loopt in het middengebied niet optimaal. Verder wat kleine werkzaamheden. Ik zoek hier wat aanvullende info. Verder wil ik de motor wat upgraden voor incidenteel circuitwerk.

Welkom! :W
Leuke fiets!
 
Is dat voor die nieuwe zx6r?
2019 :Y
Prijs is dus daadwerkelijk verlaagd.

De 6 word nog gespoten en gewrapt.
Normaal is het of spuiten of wrappen. Maar jij doet het gewoon allebei, toe maar.

Hallo allemaal! Ik ben een nieuwe aanwinst hier. Ik ben de trotse bezitter van een roze step. Gekocht met wat werk. Loopt in het middengebied niet optimaal. Verder wat kleine werkzaamheden. Ik zoek hier wat aanvullende info. Verder wil ik de motor wat upgraden voor incidenteel circuitwerk.
Welkom :)
 
Welkom Dennisje. :W

Leuke motor, ga je er werk zelf doen?

De motor moet een basiskleur hebben (zwart) en daarna word die gewrapt. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan