Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.908
- 525
zou ook wel willen ja...jammer dat ze bij die kawasaki proefritdagen nooit de supersports meenemen.
Zonde inderdaad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zou ook wel willen ja...jammer dat ze bij die kawasaki proefritdagen nooit de supersports meenemen.
Vond ik ook, maar dit is de enige die ze aanbieden bij de webshop waar ik sowieso een aantal dingen zal bestellen. Dus ook al vind ik het elders voor een paar euro minder, dan ben ik dat weer extra kwijt aan dubbele verzendkosten. Hoe dan ook, geen tips over de diameter?
1996 Kawasaki NINJA ZX-6R (ZX600-F2) Fuel Tank (Zx600-F2) | Babbitts Kawasaki Parts House
Shop online for OEM Fuel Tank (Zx600-F2) parts that fit your 1996 Kawasaki NINJA ZX-6R (ZX600-F2), search all our OEM Parts or call at (231)737-4542www.kawasakipartshouse.com
Brandstofslang Kawasaki in Tuin & Park / Verbrandingsmotoren / Kawasaki / Onderdelen / Brandstofdelen - Techniekwebshop.nl
Brandstofslang Kawasaki in Tuin & Park / Verbrandingsmotoren / Kawasaki / Onderdelen / Brandstofdelenwww.techniekwebshop.nl
alle slangen zijn onderdeelnummer 92190. Dus zou qua diameters moeten kloppen?
Edit: Excuus, zie nu pas dat het om een zx6r uit 1996 gaat. Heb in het onderdelenlijstje van de 2005/2006 zitten kijken
Geen idee of ik die zou willen hebben, nog niet over nagedacht. Als je me kunt overhalen waarom dat beter is dan gewoon losse flexibele slangen sta ik er zeker voor open
True.. al ben ik voor het afknellen van een slang niet zo bang, kwestie van goed in de gaten houden hoe die ligt bij het terugzetten van de tank toch? Eenmaal gemonteerd gebeurd daar niets meer mee als het goed is. Ook vind ik het wel fijn om de slang iets langer dan origineel te maken (dan kan de tank er in de toekomst makkelijker af om bijvoorbeeld bij de bougies te komen). En dat is natuurlijk wel weer makkelijker te realiseren met een los slangetje.
Hopelijk blijft het nog even droog vandaag, dan demonteer ik alsnog zelf even de boel om het na te meten. Post ik hier gelijk wat daaruit komt!
Als de tank in de zon staat, word de brandstof warm en zet die uit.
Dus een volle tank kan er voor zorgen dat die lekt uit de overstort van de tank.
De vlotter wil nog wel eens blijven hangen in de carberateur.
Dan zou die daar onder nat moeten zijn.