Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Gisteren een GS500.
Alleen maar omdat er een MF sticker op zit.

Bedoeld als doordeweeks werkpaardje.
Maar jemig.
Ding is net zo groot als mijn Mobylletje.

Denk dus niet dat ik hem lang zal hebben😇
 
Haha ja dat probleem had ik dus met de NTV 650 , ding is heel leuk en loopt heel lekker maar zo klein als een brommer en met 1.81 heb ik de knietjes in de nek _O-
 
Haha ja dat probleem had ik dus met de NTV 650 , ding is heel leuk en loopt heel lekker maar zo klein als een brommer en met 1.81 heb ik de knietjes in de nek _O-

Precies, en dan ben ik nog 5cm langer😁
Na aanschaf effe een rondje gedaan.
Reed wel weer net als vroeger.
Mijn allereerste was een bijna nieuwe '95er Challenge, met volle kuip.
En vondt hem toen best groot.
 
1F03D3E9-E1FC-4133-A667-DED988B96595.jpeg
DDC22FC1-F318-4631-BC69-C8C6DF986D57.jpeg


Ter versterking van m’n handzaag. Zal hem hoofdzakelijk buiten gebruiken dus wat stof maakt me niet uit. Nog geen €55,- inclusief verzendkosten.
 
Ja, interesse??
Of heb ik het verkeerd opgevat😉
Mja had in een ander topic m'n hart gelucht over de hoeveelheid spijt die ik heb dat ik ooit m'n GS500tje verkocht heb.

Maar nee, zijn een flinke verbouwing aan het plannen, ik houd het even bij de huidige bezetting ;)
 
Zometeen nieuwe zomerhandschoenen kopen voor vriend. *O* Ik heb m'n oude (knellende) handschoenen kunnen verkopen via marktplaats, en ik deel graag mijn enthousiasme over mijn nieuwe handschoenen, dus zometeen even samen naar de motorzaak. :)
 
Mja had in een ander topic m'n hart gelucht over de hoeveelheid spijt die ik heb dat ik ooit m'n GS500tje verkocht heb.

Maar nee, zijn een flinke verbouwing aan het plannen, ik houd het even bij de huidige bezetting ;)

:+

En om on topic te blijven:
1 blikje koolzuurhoudend suiker bommetje:Y
 
2 Raspberry Pi's. Eentje voor mijn kameraad als pi-hole en waarschijnlijk Minecraftserver.

De andere voor mijn vader als pi-hole+printserver zodat hij zijn Canon MP540 via het netwerk kan gebruiken. Hij heeft een Dell C1765nf, top kleurenlasermultifunctional, maar de kleuren vervaagden. Dus bij mij neergezet, kijk eens wat je kunt bereiken ermee. Ik eindeloos met instellingen geklooid en leek wel weer wat. Kocht mijn stiefdochter een nieuwe telefoon, dus ik even een handleiding uitgeprint van 50 pagina's, daar viel me op dat de eerste pagina grijze tekst had en de laatste gitzwart. Het zal toch niet? Instellingen weer terug op standaard, kleuren printje gemaakt, net zo mooi als je van een laser mag verwachten. Hij gebruikte hem dus veel te weinig ofzo. Maar hij had al een andere gekregen van een kennis, de Canon en daar was hij best blij mee en nu woont de Dell bij mij om te verhuizen naar mijn vriendin binnenkort en krijgt pa een Pi printserver, zodat hij naar boven moet lopen om een print op te halen _O-
 
ze bestaan dus nog! mensen die wat doen met handleidingen! de toner misschien een keer schudden kan ook nog wel eens helpen?

Dat had ik inderdaad ook al gedaan uiteraard. Daarna met de spanning van de transferrol gespeeld en dat leek wel mooi. Tot ik dus die 50 blaadjes af had gedrukt.

Trouwens zou ik normaal gesproken de pdf lezen, maar was een Xiaomi, die hebben de Android toch wat aangepast en leek me makkelijker zoeken met handleiding. En als die dikke kleuren laser hier dan toch staat....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De gok genomen om bij Aliexpress 1 paar zomer (motor) handschoenen te bestellen. Schijnt nu in het land te zijn dus denk eind deze week thuis. Wel vreemd, de handschoen voor de rechterhand heeft in de wijsvinger op de punt een gaasje...dit om het gebruik van je mobiel te vergemakkelijken! Alsof ik op de motor ga appen! En als ik dat doe aan de kant van de weg op een parkeerplaats, dan trek ik mijn handschoenen wel uit...

Linkje naar mijn grote gok:
https://www.aliexpress.com/item/32971221902.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2aa94c4dQPbxrz
 
Ook met zulke vingertoppen kun je niet fatsoenlijk een telefoonscherm bedienen tijdens het rijden en daar is het ook niet voor bedacht. Op het moment dat je stilstaat kun je wel een adres invoeren in je apparaat, en dan maakt het niet uit of dat een navigatie of een telefoon met een navigatieaplicatie is, het is te doen. Het gemak is dat je niet eerst je handschoenen hoeft uit te doen. Dat gekloot blijft je gewoon bespaard. Je moet je wel afvragen of de handschoenen wel veilig zijn op de motor, wat is er voor materiaal gebruikt en levert de zogenaamde bescherming niet juist een extra risico op door verkeerd aangebracht te zijn bij impact je te verwonden? Je kunt tegen een deur oplopen en een blauwe plek oplopen maar als er een spijker uitsteekt dan kun je pleisters gaan plakken, op je oog, in je nek...ofzo.
 
2 Raspberry Pi's. Eentje voor mijn kameraad als pi-hole en waarschijnlijk Minecraftserver.

De andere voor mijn vader als pi-hole+printserver zodat hij zijn Canon MP540 via het netwerk kan gebruiken. Hij heeft een Dell C1765nf, top kleurenlasermultifunctional, maar de kleuren vervaagden. Dus bij mij neergezet, kijk eens wat je kunt bereiken ermee. Ik eindeloos met instellingen geklooid en leek wel weer wat. Kocht mijn stiefdochter een nieuwe telefoon, dus ik even een handleiding uitgeprint van 50 pagina's, daar viel me op dat de eerste pagina grijze tekst had en de laatste gitzwart. Het zal toch niet? Instellingen weer terug op standaard, kleuren printje gemaakt, net zo mooi als je van een laser mag verwachten. Hij gebruikte hem dus veel te weinig ofzo. Maar hij had al een andere gekregen van een kennis, de Canon en daar was hij best blij mee en nu woont de Dell bij mij om te verhuizen naar mijn vriendin binnenkort en krijgt pa een Pi printserver, zodat hij naar boven moet lopen om een print op te halen _O-

2 Raspberry Pi's 3B. Pihole voor mijn kameraad die er ook een lokaal Minecraftservertje bij wil zetten en een voor mijn vader, Pihole en printserver. Ideale miniservertjes voor zulke doeleinden met miniprijsjes. €75,50 voor de twee inclusief 16GB-kaartjes, kastje en voeding in huis.
Dementie kan iedereen overkomen? :W
Of heeft je vader twee printers? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan