Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Afdekplaatjes voor de duohendels van de VFR, ben toch nooit van plan om iemand mee te nemen op de motort dus kunnen de grepen eraf om wat gewicht te besparen :+
 
Ik heb het niet zelf gedaan maar de Fazer 1000 heeft nu een Ivan's jetkit. Bevalt goed. Het lijkt net of de motor al die tijd in de regenstand heeft gestaan wat nu de sportstand is geworden.
 
Nieuwe hoofdtelefoon. Met een hernia plat liggen is al irritant genoeg, maar nu de buren aan het klussen zijn wordt ik helemaal geïrriteerd door het geluid van boren, schuren en timmeren. Dus een hoofdtelefoon gekocht die bestand is tegen mijn muziekkeuzes, zelfs op maximaal volume... De V-moda Crossfade II.

dk3nw1i0qjeicdmsqxiv.jpg
 
Een Macna College jas en IXS handschoenen.
Enkel nog een potje en mij outfit is zomergereed. Ik kan bijna niet wachten!
 
Is alweer 2 weken geleden gekomen; voor mijn VFR1200 een Wilbers schokdemptertje en een goudkleurige Gilles remschakelsetje. Mot ie weer even ermee door kunnen. (In dit geval geen zwart maar een 'wit' gat aangezien die wit is :P)
 
Ik heb dan nog geen motor, maar ik heb al wel alvast een plaats om 'm te stallen geregeld!
image_380-300_2.jpg
Net besteld, komt als 't goed is morgen binnen. Motortent van het merk Acebikes. Heb er goeie dingen over gelezen. Ben benieuwd of 'ie ze waar kan maken.
 
Nieuwe iridium bougies tweedehands aangekocht aan de helft van de prijs voor de viffer, zal maar eens kijken of het iets uitmaakt met de prestaties van het blok
 
Het is gratis verzending bij MLMparts dus heb ik een HiFlo Filtro luchtfilter gekocht. Is ook aan vervanging toe :)
Langzaam maar zeker zijn we op pad naar een goed onderhouden motorfiets ;)
 
@kirill007 Gaat niet voornamelijk over een "upgrade" want de vfr komt standaard met die dure iridium bougies. Wel zijn deze wat verouderd, dus kan de prestatie alleen maar verbeteren met nieuwe :)
Vandaag ook nieuwe koplampjes gaan halen, die philips xtremevisions +130%.
 
Om een beetje in de kleurstelling van de bike te blijven, een zwart achtertandwiel, de rest van de set ga ik nog ff uitzoeken..... :)

_20190216_182141.JPG
 
Mooie ketting beschermer met logo
En wat beschermings plakfolie, en tank pad plak ding.
 
Vandaag op de beurs een nieuwe jas gekocht voor de vrouw achterop. Zwart met roze, want de jas moet natuurlijk wel bij haar helm passen...8)7
 
Gisteren nieuwe Alpinestar Andes V2 Dystar WebGoretex laarzen gekocht. En omdat ik er toch was ook maar een Sena 10R gescored. Motorkledingstore had 20% korting. Scheelde toch waar aanzienlijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan