Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

SW-Motech Quick Lock tankring voor mijn VFR, en een cameramontagekit (ook van SW-Motech)

Zit een echte RAM arm bij, dus dat kan ik wel gebruiken, aangezien die dingen apart al 20€ kosten. (setje met 2 ballen en een arm: 35€)
Quick lock zat er korting op, van 15€ naar 13€. Kan ik weer mijn waterdichte, thief proof box monteren op de vfr.
 
Zojuist voor de mt van madame maar ff een nieuwe radiateur cover besteld, de huidige is net ff te potserig....

Met de huidige...
IMG-20180606-WA0006.jpg

Nieuwe...
_20190117_220922.JPG


Ook een rempothouder besteld voor achter, daar zit nu een ander (niet optimaal) beugeltje, zit dat straks ook weer zoals het hoort. :)
_20190117_221810.JPG
 
Niet aan de motor, maar aan de berging/schuur gewerkt!
TL verlichting, ff wat meer lumen om bij de motor te zijn, 3 stuks, ipv een verhuislampje aan het plafond, resultaat is dat ik zie dat ik de berging op moet ruimen nu!

Ook een elektrische verwarming opgehangen, zodat het beetje poetsen en sleutelen aangenamer word

En om on topic te blijven:2 nieuwe metallic rode ventiel dopjes op de bandit gedraaid, in lijn met de hendels!
 
Setje klepdeksel pakkingen voor mijn '86er Honda; achter begint wat te zweten. Arie had er zowaar nog 1, maar kon er geen meer bij Honda bestellen. Dan maar CMSNL! Hebben is hebben toch?


1547814846449-1143111191.thumb.jpg.f7649a4b29c1c484dbe768e0cb43d727.jpg
 
Gisteren:

bsastreetcage5a_zpsn9cxsqkz.jpg


Besteld in de kleur RAL 3020 in Polen voor mijn VFR
De producent wil 'm in precies deze kleur laten spuiten (candy red) zonder enige meerprijs *D
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat dan weer? Probeer het plaatje voor me te halen, maar kan het zo gauw nergens plaatsen... :?

Edit: Zie ineens "stunt accessories" staan. Valbeugels?
 
@Ghetto Bassie inderdaad, valbeugels van het merk BSA (geen idee waarvoor het staat)
Er bestaan ook valblokken enzo, maar die kosten rond de 350. Deze: 120€ incl. verzending, dus het is wel wat goedkoper.
 
Er is natuurlijk niks meer wat niet op het wereldwijde web te vinden is, maar zo'n boekje als dit kon ik toch niet laten liggen.

IMG_20190120_184654.jpg

IMG_20190120_184721.jpg


Uitgegeven in 1983, prachtig toch? En voor een eurootje mee mogen nemen bij de kringloop.
Wie weet sla ik 'm ooit eens open als ik eindelijk tijd, ruimte en geld heb voor een opknappertje... :)
 
Er is natuurlijk niks meer wat niet op het wereldwijde web te vinden is, maar zo'n boekje als dit kon ik toch niet laten liggen.

Bekijk bijlage 1349277
Bekijk bijlage 1349281

Uitgegeven in 1983, prachtig toch? En voor een eurootje mee mogen nemen bij de kringloop.
Wie weet sla ik 'm ooit eens open als ik eindelijk tijd, ruimte en geld heb voor een opknappertje... :)

Hej gaaf, die heb ik ook in mijn boekenkastje staan :)
 
Bij naar binnen rangeren een knipper kaduuk....

Dus Ali maar ff iets van 5 euro betaald...

IMAG2860.jpg
 
Bandenspanningsmeter. Aangezien er flink verschil zat tussen de druk volgens
de TPMS en de meter op de compressor, nu maar eens kijken wat de "echte" druk van mijn banden is...
s-l1000.jpg
 
Het bleek ook gelijk dat de banden (veel) te hard waren opgepompt, zoals ik al vermoedde... De meter die op mijn pomp zat gaf 0,7 bar lager aan dan deze meter.
 
Dat vind ik nogal een verschil :o Precies één valt nog wel te verklaren, maar dit is domweg onpraktisch. Waar heb je die meter vandaan?
 
Griep, gratis gekregen.

Verder gebruik ik al eeuwen een fietspomp om mijn bandenspanning te checken. Ik heb hem ooit met een analoge en digitale meter vergeleken en ze zaten binnen 0.05 bar van elkaar. Gewoon een standaard fietspomp van de halfords.
 
Terug
Bovenaan Onderaan