Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

RVS spaken, nieuwe banden olie, stuur, tank, cilinderkop, vering, koplamp, spiegels, zadel, uitlaat, etc.
kortom een nieuwe motor:
Classic-500-Stealth-Black.jpg
 
Van die stuurmoffen besteld, tegen kouwe klauwen. Vlak daarna een (tweede) auto erbij gekocht :P om de winter door te komen.
Dus stuurmoffen niet meer nodig, vergeten terug te sturen. O-)
 
Weer eens een setje Alie handkappen voor de scootah, vorige zijn aan gort gegaan met een klein schuivertje. Ziet er totaal niet uit, maar werkt perfect zo in de natte en koude maanden :t
 
Olie, oliefilter, oliefiltersleutel, koelvloeistof.
Morgen: Nieuwe banden (Michelin road 5), thermostaat, pakkingen voor de thermostaat.
 
Ter ere van 14,000km woonwerk op de motor naar een kantoor naast dit "landmark" gebouw in Eindhoven (voor een opdracht van 4 maanden..):

aa1.jpg


(had 'm eerst in het verkeerde topic geplaatst..)
 
Omdat ik toch in DE zit voor kerst te vieren, maar snel de Louis megashop nog binnen geweest en 3 setjes remblokjes van saito gekocht voor de VFR
 
Gisteren dook ik even de kringloop in, voor het wereldbedrag van €4,50 een tanktas van Hein Gericke op de kop weten te tikken...

De mijne was toch aan vervanging toe, de voering waar de magneten in zitten laat los... De nieuwe lijkt van degelijkere materiaal om mee te beginnen (stevige handvat, metalen oogjes om de extra riemen vast te maken, dikkere stof), iets minder breed (wel fijn met het semi-sportieve stuur), maar al in al meer inhoud...

Ohja, en hij ziet eruit alsof die misschien twee keer gebruikt is...
 
Om het woon-werk wat prettiger te maken (met een rugzak om is ook niks) en dé ideale accessoire om de ketting te smeren en/of motor te wassen.
469846E1-72A0-4F08-82E8-7A8022B92F4B.jpeg

EEEB76A7-CFB0-4BFB-8814-7BDE68824214.jpeg
 
Omdat ik toch in DE zit voor kerst te vieren, maar snel de Louis megashop nog binnen geweest en 3 setjes remblokjes van saito gekocht voor de VFR
3 sets ? Slijt je zo snel remblokken?

Nieuwe knipperlichten ter vervanging van de vorige die gesneuveld zijn in de crash en een nieuwe remhendel. ( Origineel yamaha)
 
@kirill007 zoals magnamaniac aanhaalt heb ik 3 remschijven op mijn VFR, daarom 3 setjes :)
Zijn allemaal dezelfde remklauwen, dus dat vindt ik wel grappig.
Mijn remblokjes waren al lang aan vervanging toe, en ik las veel goede dingen via de reviews, maar ook negatieve.
Zou ze wel eens willen testen, want ze gaan sowieso al wat beter kunnen remmen dan mijn huidige set blokjes :')
 
Om het woon-werk wat prettiger te maken (met een rugzak om is ook niks) en dé ideale accessoire om de ketting te smeren en/of motor te wassen.Bekijk bijlage 1343452
Bekijk bijlage 1343453
Toen ik een ander uitlaatsysteem onder mijn motor ging maken werd gemeld dat de middenbok niet zou kunnen blijven.
Tegen alle adviezen in toch gewoon laten zitten. Na wat creatief slijp en laswerk hangt de middenbok nog steeds aan de motor.
Middenbok handig voor sleutelen, voor opladen motor in de vakantie (staat ie recht), idd ook voor ketting smeren. Wassen is niet mijn hobby!

Trouwens voor ketting smeren is een Osco-oiler ook een goede optie. Doe je 't gewoon tijdens het rijden.
 
Xt verkocht en daar nog een klap geld bijgedaan en een KTM 530 EXC a.k.a FML 530 gekocht.. ( met 17 inch spaakwielen )
( Nadat ik een verhaal van 10 minuten verteld heb aan de vrouw waarom dit een verstandige keuze is ).

oooh en ook gelijk SMR vering aangeschaft en nu al aan het kijken voor een motormaster remsysteem..
Als mijn bankrekening kon praten dat had hij me voor allerlei enge ziektes uitgescholden
 
Kriega tassie voor de kleding op vakantie..eens kijken of deze inderdaad zo handig zijn als wordt beweerd.
Bij mij zit de tankdop onder de buddyseat en moest elke keer de tas eraf halen om te tanken, kan nu blijven zitten door de straps.

IMG_20181209_202824.jpg
 
Vimble 2, microfoon en microfoonadapter gekocht om wat betere content online te gooien :)
 
Vandaag de schakelas support van Racetorx ontvangen en daar ook maar gelijk een zwart koppelingsdeksel besteld.
Die zou ik samen met een Factory Pro Evo shift kit willen monteren. Van de laatste ben ik nog iav info mbt levertijd en kosten.
46096814_208576100035994_6113882819119808512_n.jpg
_EVOSHFT,star,arm,spring,black,150.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan