Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ghetto Bassie

VTR SP-1 Dark Grey Edition
Donateur
28 okt 2008
45.787
23.093
Hoeksche Waard
Het Zwarte Gat Deel 3

Het Motor-Forum is natuurlijk niet compleet zonder een officiëel 'zwart gat': wat heb je nu weer gekocht voor je brommerd of aan uitrusting uitgegeven?

Al dat geld voor de hobby, het lijkt wel een zwart gat waar je geld in verdwijnt. Ik weet hoe het is: je hebt wat gekocht en je bent er natuurlijk mee in je nopjes...dus je moet het aan iemand kwijt. Dat kan hier. Dus...leuke deal op Marktplaats, een beurs of bij de dealer: deel het met de rest van de motorwereld! Plemp hier je nieuw aangeschafte meuk neer :)

Voorgaande delen:

Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht?

Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2
 
Om af te trappen:
Vanochtend trotse en blije eigenaar van onderstaande brommer geworden :D.


Bouwjaar 2009 met maar 6000km (!). Heeft aantal keer voor langere tijd binnen gestaan. Ziet er super netjes uit.
Als ik naar de banden kijk kan ik wel zien dat er wel mee gereden is maar niet echt mee gereden is.
Zijn nog de originele banden (ja uit 2007 dus 10 jaar oud, eigenlijk aan vervanging toe) waar het profiel nog ruim aanwezig is.
Koffer zit er bij, hoewel ik die denk ik weinig zal gebruiken is het natuurlijk wel ideal als je hem een keer nodig heb.
 
Om af te trappen:
Vanochtend trotse en blije eigenaar van onderstaande brommer geworden :D.
[~[url="http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/th_DSC_2277_zpsyj8dnjcd.jpg"]afbeelding~][/URL]

Bouwjaar 2009 met maar 6000km (!). Heeft aantal keer voor langere tijd binnen gestaan. Ziet er super netjes uit.
Als ik naar de banden kijk kan ik wel zien dat er wel mee gereden is maar niet echt mee gereden is.
Zijn nog de originele banden (ja uit 2007 dus 10 jaar oud, eigenlijk aan vervanging toe) waar het profiel nog ruim aanwezig is.
Koffer zit er bij, hoewel ik die denk ik weinig zal gebruiken is het natuurlijk wel ideal als je hem een keer nodig heb.
Nice, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :]
 
Ik heb zijwieltjes gekocht. Ik heb keer op keer bewezen dat ik er niet klaar voor ben.

Tja dan zal ik jouw onderschrift maar eens quoten:
„Alles op meer dan twee wielen is een gehandicaptenvoertuig.” Braaap 2017
O-) _O-


@Ghetto Bassie, Thnx! Morgen weer lekker rijden!
 
Laatst bewerkt:
Handkappen, alvast voor de winter.
Nieuwer 'folding' spiegels, want ik laat de motor nog wel eens omvallen.
Een koppelingskabel, die is me gisteren geknapt terwijl ik voor het stoplicht stond (kan ergere plekken bedenken).
Oh en meteen een 'nood' reparatie setje voor kabels.
 
We gaan zo naar Motorkleding tirlburg voor:
Twee nieuwe jethelmen
Motorlaarzen
zomerhandschoenen
Communicatie
evt tomtom

Mijn ribben doen nu al zeer
Beter je ribben dan je nier :+

Het is vaak veel geld maar dan heb je ook weer wat voor een lange tijd.
 
Mijn eerder gepostte broek is het niet geworden, paste niet. Nu via Hans van Wijk een mooie kevlar broek, mijn zomer setje is compleet.
 
Om af te trappen:
Vanochtend trotse en blije eigenaar van onderstaande brommer geworden :D.
[~[url="http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/th_DSC_2277_zpsyj8dnjcd.jpg"]afbeelding~][/URL]

Bouwjaar 2009 met maar 6000km (!). Heeft aantal keer voor langere tijd binnen gestaan. Ziet er super netjes uit.
Als ik naar de banden kijk kan ik wel zien dat er wel mee gereden is maar niet echt mee gereden is.
Zijn nog de originele banden (ja uit 2007 dus 10 jaar oud, eigenlijk aan vervanging toe) waar het profiel nog ruim aanwezig is.
Koffer zit er bij, hoewel ik die denk ik weinig zal gebruiken is het natuurlijk wel ideaal als je hem een keer nodig heb.


Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst en inderdaad lage KM-stand.
Heb zelf nu ook een topkoffer achterop geplakt, als je die eenmaal gebruikt hebt, dan ga je dat zeker vaker doen. Geen zware rugzak meer op je (duhhhh) rug en gehang aan je schouders.
 
Ik had nog wat spulletjes nodig, dus gisteren jas, broek, laarzen, handschoenen en een helm gekocht :]
Weer een rib armer :+
 
Sinds paar dagen in het bezit van een nieuw IXS pak, na 11 jaar tijd voor een nieuw pak.

Broek:
IXS-Tayler-Leather-Pants-003-Black-1.jpg


Jas:
super-x73713-003_3454442_1.jpg


Heb er een losse rug protector bijgekocht, deze is in de jas geplaatst.
Weet nog niet zeker of ik die hou, zit er toch aan te denken voor een losse protector. Die in de jas dekt niet mijn gehele rug namelijk (onderste +/- 10cm niet).
Ondanks dat het al een lengte maat is, toch de mouwen een paar centimeter laten verlengen.
 
Handbeschermers (handkappen) voor de NC700, passen echt perfect, die raken het windscherm nét niet aan :)
Klaar voor door de hagel te rijden dus :')
 
Wat prul gekocht voor de motor op AliExpress:
- Een rubber shift sok die ik ga gebruiken voor de achterrem, omdat mijn voet er constant afglijd bij het remmen, zal ik wel vastzetten met ijzerdraad (als safety wire)
- Een hoekadapter voor de banden, want 85 cent ten opzichte van 6,50€ is echt niets :')
 
er staat een nieuw motorpak in de planning, mijn oude broek is uit t kruis gescheurd :( en mijn jas is al een tijdje aan vervanging toe
 
Een Givi tanktas, ST603, 15 liter en past mooi op de tank bij de FZ1.
51367gr.jpg


Kan ik eindelijk een kettingslot meenemen of wat kleine boodschappen zonder elke keer 4 straps vast te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan