Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Het N+1 virus sloeg weer toe
IMG_20190427_174729.jpg
 
setje HEL stalen leidingen voor mn GSXR en een Hyperpro verlagings setje voor de ER-6N van de vrouw :]
Oja en een circuit trainings sessie geboekt voor 4 juni :)
 
Na een x aantal weken te hebben gewacht, afgelopen zaterdag mijn nieuwe Leren MJK combi opgehaald. Deze op maat laten maken, voelde erg goed aan. Ben benieuwd als ik van de week ga motorrijden, hoe het pak dan zit.
 
Helm gekocht, Airoh SV 55s, zelfde als ik eerder voor mijn zoon had gekocht, alleen een beetje groter, zodat papa's dikke kop erin past:+
Zit erg goed, alleen nog een pinlock erin of zo'n plak vizier, werkt ook (weet ik van vroeger)
 
Voor de GTR:

Nieuwe velg
NIeuwe remschijven
Velglint
Nieuwe kuipruit
Switchback richtingaanwijzers

Doei doei spaargeld! :W
 
aangezien m'n gepruts met gum gum toch niet gaat houden :p

Dat leg niet aan jou maar aan de gun gum
Spul bleef op mijn uitlaat ook voor geen meter zitten daar het niet uit kan zetten bij warmte


Goed met aanschaf van een andere motor:
Stalen remleidingen, smoke achterlicht, valdoppen, Titax hendels en veervoorspanners, PCIII van marktplaats geplukt
Nu nog wachten op custom tankpad en gilles kettingspanners
Daarna weer effe kijken wat ik er nog meer op ga schroeven
 
8710-zz_ofn12-_1.jpg

oxford-nemesis-disc-lock.jpg

abus-memory-cable.jpg

ram-mount-dakar-coronel-proof-x-grip-smartphone-ho.jpg

ram-mount-slot-voor-b-klemmen-ram-knob3lu.jpg


Oxford Nemesis 200cm ketting 16 mm gehard staal) bij FC-Moto
Oxford Nemesis Disc Lock (16 mm gehard staal) bij BikerOutfit
Abus Memory Cable bij BikerOutfit
Ram Mount X-Grip Dakar versie (met stuurstang bevestiging) bij Emounting
Ram Mount Slot voor B-Klemmen bij Emounting (kneiter duur voor wat het is)

En dit alles op voorbereiding op een nieuwe fiets die ik zaterdag op ga halen. Ik zet hem na ophalen wel direct bij de garage neer want er moeten heel snel nieuwe bandjes onder. Direct maar een beurt erbij geboekt met de verwachting dat de carbs mogelijk gereviseerd moeten worden. We gaan het meemaken.
 
Laatst bewerkt:
1393140


*O*

Yamaha XJ700XS uit 02/'85. Zo'n 30.000 km gelopen en gaat als een beest! Hij staat nu bij de garage voor een beurt, nieuwe remmen en nieuwe bandjes. Er komen mooie Bridgestone banden onder, volgens mij Battlax BT-45 (kostte in ieder geval €320 voor de set inclusief). Motort zelf heeft €550,- mogen kosten. Ook bij Roukama even tasbeugels besteld voor €27,49 inclusief verzending, komende week even de zijtassen en toolbag scoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan