Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Oeh lekker topic!
Zaterdag mijn éérste motor gekocht die ik morgen mag ophalen!
Vriendin begrijpt mijn nieuwe liefde nog niet helemaal, maar ik loop door het huis te stuiteren van blijdschap!


full
 
Mooi ding, gefeliciteerd ermee. De meeste vrouwen snappen dat ook niet, moeten wij mannen ook niet willen begrijpen :P
 
Zo, ff oma weer gedag zeggen.... :P

Een schakelaar om de fan zelf aan te kunnen zetten.
full

full

Een nieuwe set titanium dempers van Sato Racing icm een setje carbon DHC demperbeugels.
1k0.jpg

full


En een zijstandaard van een Honda Blackbird voor de SP (is iets langer dan de oem standaard)
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik van iemand vanuit een SP FB-groep, gast komt uit Canada.

Probeer er achter te komen waar het eea an onderdelen vandaan komen om er zelf ook wat te kunnen maken...
 
Die heb ik van iemand vanuit een SP FB-groep, gast komt uit Canada.

Probeer er achter te komen waar het eea an onderdelen vandaan komen om er zelf ook wat te kunnen maken...

oke man als je er wat heb gemaakt laat dan ook wat aan mij horen
ik wil er wel 1 over nemen
dus als het zo ver is dan hoor ik het graag :Y
 
oke man als je er wat heb gemaakt laat dan ook wat aan mij horen
ik wil er wel 1 over nemen
dus als het zo ver is dan hoor ik het graag :Y
$60,- voor een schakelaar, moet toch beter kunnen.... Of het gaat lukken, weet ik niet, maar ik doe mijn best...
 
Tijdje geleden gekocht: die XL-Moto rugzak voor een tientje.
Gisteren gekocht: m'n eerste motor! Een 2005 Honda CBR 600RR. 8-)
 
Ik zag een Shark Evoline pro Carbon in de aanbieding en kreeg een beetje koopjeuk. Dus gekocht en gelijk voor aanstaande winter maar een handvatverwarmingsetje gekocht. En een goede motorhoes. En een nieuwe kevlar jeans. En een nieuw slot... En een nieuwe accu... Op zich is internet best een gevaarlijke plek -O-
 
$60,- voor een schakelaar, moet toch beter kunnen.... Of het gaat lukken, weet ik niet, maar ik doe mijn best...

Het enige was je moet doen is een draad trekken tussen "aarde" op de ventilator en een aarde draad. Daar een aan/uit schakelaartje tussen. De ventilator wordt nl door een aarde signaal aangestuurd.
 
Het enige was je moet doen is een draad trekken tussen "aarde" op de ventilator en een aarde draad. Daar een aan/uit schakelaartje tussen. De ventilator wordt nl door een aarde signaal aangestuurd.
Dat lukt ook wel, maar een mooie schakelaar ervoor vinden als ik nu er op heb...
 
Laatst bewerkt:
Zo, ff oma weer gedag zeggen.... :P

Een schakelaar om de fan zelf aan te kunnen zetten.
full

full

Een nieuwe set titanium dempers van Sato Racing icm een setje carbon DHC demperbeugels.
1k0.jpg

full


En een zijstandaard van een Honda Blackbird voor de SP (is iets langer dan de oem standaard)
Zo, ff oma weer gedag zeggen.... :P

Een schakelaar om de fan zelf aan te kunnen zetten.
full

full

Een nieuwe set titanium dempers van Sato Racing icm een setje carbon DHC demperbeugels.
1k0.jpg

full


En een zijstandaard van een Honda Blackbird voor de SP (is iets langer dan de oem standaard)
Mooi dempertje, vind die Carbon ophang dingessen ook erg cool.

Zal zo eens even een bijdrage aan dit topic leveren :)
 
E4AE7A7D-893A-4FF8-BA2E-22831A33311D.jpeg


Die Honda had ik al voor de vakantie gekocht, sc project demper en decat erbij. Zit nu ook een kaoko cruisecontrol op, had ik veel eerder moeten doen.
De GSR750 vanmiddag opgehaald en daar ook maar een SCproject demper op laten zetten. De Honda krijgt nog een rapidbike met tune kastje op het stuur, word dinsdag geleverd. K&N filters voor beide motoren.

A53D849D-4F3B-4037-BBCE-A9BEF359FE34.jpeg



Ik zit nog te wachten op de bestelde rizoma kentekenplaathouder met verlichting en dan kunnen onderstaande knipperlichten er op.

D5AE1D3E-18A0-4ADF-A361-1CD44BB5C071.jpeg
 
Zit nu ook een kaoko cruisecontrol op, had ik veel eerder moeten doen.
Die zag ik eerder voorbij komen. Lijkt me een handig ding. Vroeg me af of daar ook een versie van is die je gewoon tussen je stuur en bestaande stuurgewicht kunt monteren. Zag op de site allemaal modellen (incl. "gewichtje") die aansluiten bij type-specifieke bar-ends, maar heb zelf aftermarket/witmerk gewichtjes d'r op geschroefd na plaatsen van de handvatverwarming. Of zit 'ie d'r met al die type-specifieke gewichten er ook gewoon tussen en hebben die een losse afgekorte versie van het originele stuurgewichtje?
 
Die zag ik eerder voorbij komen. Lijkt me een handig ding. Vroeg me af of daar ook een versie van is die je gewoon tussen je stuur en bestaande stuurgewicht kunt monteren. Zag op de site allemaal modellen (incl. "gewichtje") die aansluiten bij type-specifieke bar-ends, maar heb zelf aftermarket/witmerk gewichtjes d'r op geschroefd na plaatsen van de handvatverwarming. Of zit 'ie d'r met al die type-specifieke gewichten er ook gewoon tussen en hebben die een losse afgekorte versie van het originele stuurgewichtje?
Bij mij is het stuurgewicht er van af gegaan en vervangen voor een geheel.
 
Zoals de helft die hier al gepost heeft heb ik ook de xl moto rugzak gekocht 😅 10 euro voor een hardshell rugzak van 24L is niet veel.

Daar rij ik ondertussen al een jaartje mee. Enige minpunt tot toe is de rits. die is al 2x kapot gegaan. Wel weer telkens een nieuwe gekregen, waarvan gezegd werd dat ie van een productie afkomen waarbij dit probleem zich minder voordoet. dus nu mijn derde rugzak voor een tientje :)
 
Quadlock® voor m'n Samsung Galaxy S8+® besteld. M'n gsm case is toch aan vervanging toe, én het ziet er wat beter uit op de motort, ook wel wat veiliger dan zo'n zelfgemaakte case :)
Moet geen UltimateAddons hebben, want die zijn alleen voor gsm's zonder case.
 
Terug
Bovenaan Onderaan