Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Hopelijk niemand van hier, dit ziet er niet fijn uit.
 
Hopelijk niemand van hier, dit ziet er niet fijn uit.
Ook als het niet iemand van hier is, ziet het er voor de betrokkenen nog niet fijn uit 😇
 
Brrrr, da's geen liev klapje geweest. Hopelijk komen de bestuurders er nog goed vanaf.
Ze zullen vast niet te hard gereden hebben, da's lastig met zo'n ding ;)
Ik heb er diverse gehad en zei altijd dat ze ook een soort abs hebben, absoluut niet te blokkeren die wielen...

Zonder gekheid, hopelijk valt het letsel mee.
 
20190815_173942.jpg


Zo een investering gedaan in het span, van het weekend maar monteren en volgende week richting het EGT uitproberen hoe het gaat :-)
 
Beste Zijspanrijders,

Bedankt voor jullie aanmelding om ook dit jaar weer mee te rijden met onze 33e MA-Run op zaterdag 21 september a.s.
Zonder jullie kunnen we dit evenement voor onze doelgroepen binnen de Zorginstellingen in Venlo, niet organiseren.

Ik ben nu volop bezig met het matchen van de passagiers met de zijspanrijders.
Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de door jullie aangegeven voorkeur passagier en beperkingen van de passagiers.
Zolang als dit past met de noodzaak om een begeleider mee achterop te nemen heb ik daar rekening mee gehouden.
Er zullen nog wel wat wijzigingen moeten worden gedaan, maar het staat al online op de website.

Nu de dringende oproep:

Ik kom nog zeker 10 - tot 15 zijspannen tekort
om alle aangemelde passagiers een plekje in een zijspan te kunnen geven.
Vooral voor de passagiers van de Zorginstellingen - die begeleiding tijdens de run nodig hebben - is de nood hoog.

Ik heb dringend nog ZSPR nodig die een begeleider achterop kunnen meenemen tijdens de run.

Als jullie nog mensen kennen waarvan je niet weet of ze zich hebben aangemeld, dan neem svp contact met hen op.
Stuur svp een app of bel ze even op.
Het zou toch mooi zijn als we ook dit jaar alle passagiers en zeker de mensen met een handicap, een plaatsje kunnen aanbieden in een van de zijspannen.

Alvast hartstikke bedankt voor jullie gewaardeerde hulp en tot ziens op de run.

Met vriendelijke groet,

Frans Verhaegh

Secretaris Stichting M.A.-Run

06-30364986

secretaris@ma-run.nl


WWW.MA-RUN.NL
 
Wij waren zeker 25 keer deelnemer met onze zijspan bij de ma run.
Aan ieder die nog twijfelt, het is een prachtig weekend en goed georganiseerd.
Wij hebben geen zijspan meer, anders waren we er zeker weer bij.
 
Wij waren zeker 25 keer deelnemer met onze zijspan bij de ma run.
Aan ieder die nog twijfelt, het is een prachtig weekend en goed georganiseerd.
Wij hebben geen zijspan meer, anders waren we er zeker weer bij.
De organisatie is helemaal in orde. Ik zorg alleen dat ik weg ben voordat het optreden van Big Bennie begint.
 
Klassiek stuurfoutje?
 
Ik zie een rechterbocht, een beetje nattigheid en voornamelijk een Velorexje. Over de passagier wordt niet gerept. Hij reed dus sneller als een caravan met een lege, veel te lichte bak.
 
Op 3:35 een bekend, inmiddels gesloopt, span.
Ah bekend filmpje, is gemaakt door vriend van mij, op de Guzzi, de DGR was toen al veels te druk...het bakkie zit tegenwoordig aan mijn NTV , wat op zich weer ook een bekend span was (die met de skibox)..zo eens overstappen op mijn telefoon zal ik fotootje neerzetten
 
Ik lees sinds een paar weken hier bij de spannen, en heb alle recente bouw topics doorgelezen (met veel plezier!). Heb zelf eigenlijk niks met spannen. Ergens denk ik dan dat ze de negatieve eigenschappen van een auto en een motor combineren:? De enige ervaringen die ik er mee heb is het proefrijden met de Goldwings met span toen ik zo’n 15 jaar geleden bij een zaak in het midden van het land werkte (wellicht weten jullie wel welke ik bedoel). Daarvan staat me bij dat het totaaaaal anders reed als een solo. Mede door het vaderschap (zoons nu 7, 5 en 3) heb ik geen wegmotor meer en ben ik ook al jaren niet meer op het circuit geweest. Wie weet, misschien ben ik ook wel toe aan een span :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan