Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Wie stond er trouwens vandaag in mijn durp geparkeerd? Een antraciet grijze K1100 LT met een TSPL bak er aan en EZS stickers er op. Keurige combinatie.
 
Leuk hoor, mooie omgeving die wel een beetje bekend voorkomt 😀. Moet wel zeggen dat 20 minuten enzo bijna meer is dan ik aankan... vermoeiend hoor.

Idd wel lekker veel zijspantijd....

Dat rare gelach van die 2 kneuzen trek ik niet, maar wel leuk filmpje.
En de jeugd in 't Zwammegat heeft ook een goeie dag gehad. :t
 
Ik ga toch hier even komen zwaaien. Na 12 jaar motorcarrière begin ik stilaan te denken aan een mooi zijspan. De kinderen worden wat ouder, ik heb wat meer plaats en het heeft mij altijd aangesproken. Mijn twee oldtimer tweewielen zou ik dan verkopen (eentje is al weg).
Budget zou ik liefst rond 3-4000 euro zitten. Maar alles kan. Hebben jullie tips?
 
Leuk filmpje. En ik weet nu wie Enzo Knol is. Niet dat ik tot de doelgroep behoor maar nu kan ik toch met de veel jongere generatie levellen.
 
Ik zou het span van Halflive aanschaffen. Kost je niet de wereld, heeft veel charme en is erg leuk voor een ijsje op zondagmiddag met de kids.
Als je dat dan erg leuk vindt kun je altijd een stap groter en sneller en zwaarder gaan.

Of je bent net als alle andere zijspanrijders eigenwijs en schaft iets heel anders aan of bouwt zelf iets..
 
Ik kwam nog een leuke aantekening bezig, op het werk van een duitse knutselaar..... Wel HEEL toepasselijk!

1381319
 
Stond bij de ingang waar de motoren geparkeerd mochten een zijspan.
Was die van iemand in deze groep?
 
De dame van De Telegraaf is inmiddels in contact met Freek, ik heb haar nogmaals op dit topic gewezen, als ze meer mensen kan gebruiken, dan zal ze zich wel melden, neem ik aan.
vandaag gebeld door de dame vd telegraaf(intervieuw en foto's zijn enige tijd terug al gedaan), aankomende zaterdag sta ik er in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan